Robótki ręczne porting |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-19, 22:57 Robótki ręczne porting
|
|
|
Zastanawiam sie czy w zrobic porting głowicy i kolektora, silnik 4g63T bedzie dmuchany 16g jakies 300plus bedzie na pewno.
Teraz pytanie czy taki zabieg w tym przypadku wogóle ma jakis wiekszy sens ???
Wiem ze np Jagos to robił i licze tez na jego opinie. Ja miałem juz portowana głowice w NA kolega mi dłubał ale mowi ze juz nigdy tego nie zrobi nawet dla siebie ??? To az takie straszne ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-19, 23:06
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | To az takie straszne ??? | jest to mega pracochłonne.
Raptem kilka firm/firemek w Polsce ma Bench Flow'a, w przypadku złego/nierównomiernego portingu nawet minimalnym stopniu miedzy kanałami powyżej pewnego doładowaniu kończy się to nierównym napełnianie komory spalania, a co w konsekwencji może się skończyć dziurą w tłoku.
6 bolt ma bardzo dobre przepływy do 400 koni z dobrymi wałkami. dopiero później zaczynają się już schody. Moim subiektywnym zdaniem lepiej kupic zawory manleja odpowiednio obrobione z podtoczeniami co już poprawi przepływ, dobry kolektor ssący i większą przepustnice |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-19, 23:55
|
|
|
oka wiec daje sobie z tym spokój. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|