Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągi i Spalanie
Autor Wiadomość
Misieq
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-03, 14:44   Osiągi i Spalanie

Witam,

Szukam danych technicznych Eclipse 3g. Nie wiem jakie maj? osi?gi poszczeg?lne silniki i jakie spalanie... Mo?e posiadacie takie dane?

Je?eli tak to bede bardzo wdzi?czny je?eli ktos tu je wrzuci :ok:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 16:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-03, 14:49   

Misieq napisał/a:
i jakie spalanie...
moje ulubione pytanie :jupi: Eclipse Pali tyle ile mu wlejesz :D zawsze :dance:
 
 
Misieq
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-03, 22:51   

GOLDI napisał/a:
Misieq napisał/a:
i jakie spalanie...
moje ulubione pytanie :jupi: Eclipse Pali tyle ile mu wlejesz :D zawsze :dance:


Goldi ka?dy samoch?d spali tyle ile mu wlejesz :twisted: Tylko, ze przymierzam si? do zakupu Eclipse i nie wiem z jakim silnikiem wybra? czy 3.0 czy 2.4 I dlatego potrzebne mi s? dane techniczne; chcia?em sobie por?wna? te silniki, a spalanie moze by? jednym z argument?w :dance:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-03, 23:50   

bierz 3.0 :) wiecej frajdy :) jak patrzysz na spalanie to nie ten woz :P pozdr
 
 
Misieq
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 00:42   

Goldi a wiesz jaka jest r??nica w osi?gach pomi?dzy 3.0 a 2.4 ?
Np. przyspieszenie czy v-max ?

Wiem, ?e Eclipse sie kupuje nie dla oszcz?dnej jazdy, ale dla przyjemnej jazdy :jezyk:

A to spalanie to tez z ciekawo?ci chcia?em zobaczyc, bo nie mam pojecia ile litr?w bierze na 100km :dance:

P.S. s?ysza?em tez, ?e czesci do 3.0 s? dro?sze i mniej dost?pne od tych do 2.4 :roll:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 01:05   

2.4L spala okolo 9L w trasie i 11L po miescie.

3.0L spala okolo 10.5 w trasie i 13 po miescie.

Znam przypadki gdzie 3.0 ma lepsze spalanie i nawet dochodzi do 8L ale nie sadze zeby to mialo miejsce z Europejskimi paliwami i naszym stylem jazdy. Dodam ze te dane sa orientacyjne - jak zawsze.

Co do osiagow to 2.4L wyrabia sie w okolo 15.5 sek na 1/4 mili. 3.0 okolo 1 sekundy lepiej. Oba sa bardzo ciezkie, ale frajdy jest co nie miara.
 
 
tomi1 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 46
Skąd: NOWA RUDA
Wysłany: 2008-02-04, 17:47   

wed?ug danych producenta do 60mil rozpedza sie w 5.9 s a do setki w 7.2 s.co do v-max to od 215 do 230km/h a z rzeczywistosci zamkniesz licznik. .chodzi o 3.0 v6.co do spalania benzyny v6 to wszytko zale?y od kierujacego.tak jak kolega napisa? 10,5 - 13 a nawet bywa?y przypadki 15l.co do ceny czesci to nikt Ci ich nie sprzeda za po? darmo a poza tym nie psuje sie tan samochod tak aby co tydzien cos kupowac.rozrz?d do v6 od 800zl do 1100zl z pompa wody plus oczywiscie wymiana i to jest normalna cena jak za V-ke.klocki 200-250zl kiedys znalaz?em.kiedys ktos pisal ze jakies ?aczniki w zawieszeniu o 70zl w serwisice.ceny kolego nie s? z?e :ok: jesli masz jakies ptania co do v-ki to pisz postaram Ci pomoc :beer:
_________________
LATAC NISKO I POWOLI
 
 
Fresh69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 17:50   

tomi1 napisał/a:
wed?ug danych producenta do 60mil rozpedza sie w 5.9 s a do setki w 7.2


przecciez to tyle samo :wtf: :wtf: :wtf: cos chyba kolego cukrujesz strasznie :protest:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 18:28   

62mph = 100km/h wiec nie wiem skad ta rozbieznosc z 5.9 do 7.2 sekundy. Co do predkosci max to licznik jest do 140 mph co jak zobaczysz w mojej niebieskiej sygnaturze daje ci kolo ~230km/h. Znam przypadek goscia z V6 co zamknal licznik przy 151mph. To bylo wskazane komputerem bo licznik juz nie pokazywal... ale to troche ekstremum jak na 3G.
 
 
iktorn00 
KLUBOWICZ

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Chelm Slaski
Wysłany: 2008-02-04, 19:02   

allias napisał/a:
2.4L spala okolo 9L w trasie i 11L po miescie.

przy spokojne jezdzie zapomniales chyba dodac
moj 2.4L w lecie po miescie przy ostrej jezdzie to do 13 litrow pali a jak mrozy byly to 14.5 litra wziol od tego czasu juz niepatrze na spalanie :ok:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 20:35   

iktorn00 napisał/a:
allias napisał/a:
2.4L spala okolo 9L w trasie i 11L po miescie.

przy spokojne jezdzie zapomniales chyba dodac
moj 2.4L w lecie po miescie przy ostrej jezdzie to do 13 litrow pali a jak mrozy byly to 14.5 litra wziol od tego czasu juz niepatrze na spalanie :ok:


To lepiej sprawdz co z nim jest bo ja mam 10.5-11.5L/100 km przy odcinakch miejskich o dlugosci 10-15 km i raczej nie chamuje sie. Tym bardziej ze lista przerubek jest dosc dluga.

A 9L/100km to mialem na trasie z Polski do UK gdzie przez Niemcy przelecialem 160-180km/k i srednia predkosc byla 100km/h na calym odcinku. Sprawdzalem spalanie i najgorsze jakie bylo na kazdym odcinku tankowania to 9.5L.

Aha dodam ze jechalem z zona i mielismy okolo 150-200 kg na pace bo przenosilismy caly nasz dobytek z kraju do UK. Zawiszenie naprawde siadlo ale jest juz OK. Jesli masz powyzej 13L to zastanawia mnie co jest nie tak. Bo to zdecydowanie za duzo. Tyle to ludzie maja po wymienianie kolektora dolotowego krory bez tuningu zrzera prawie 20-30% wiecej paliwa.
 
 
Rutin00
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-04, 22:47   

Allias m?drze gada je?eli a? tyle CI pali to moze?z miec rzeczywiscie co? nie tak ....albo u Ciebie normalna jazda wygl?da inaczej :badteeth: ....
Fresh69 napisał/a:
tomi1 napisa?/a:
wed?ug danych producenta do 60mil rozpedza sie w 5.9 s a do setki w 7.2
aa to skomentuje w ten spos?b :kill: ale walna?es gafe :hahaha: :hahaha:
 
 
hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 12:10   

Ja po prostu lej? do 2.4- shella V-Power Racing 100 oktan?w- i wtedy frajda jest....nawet mniej spala ni? 95 :lol2:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 12:59   

Ja lalem w USA i bylo 100 octanow a teraz jest zonk...
http://www.eclipse.net.pl...p?p=19101#19101
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-02-05, 13:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
forest
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 16:18   

no moje 2.4 te? pali dosy? dosy? (10-12l.)
ale mo?e dlatego ?e jezdze na automie (D) i mam gumy szerokie na 235 ;) a leje PB95
 
 
iktorn00 
KLUBOWICZ

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Chelm Slaski
Wysłany: 2008-02-05, 17:01   

Rutin00 napisał/a:
Allias m?drze gada je?eli a? tyle CI pali to moze?z miec rzeczywiscie co? nie tak ....albo u Ciebie normalna jazda wygl?da inaczej


a kto napisal ze ja jezdze normalnie? :jezyk:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 18:52   

A kto powiedzial ze ja jezdze normalnie.... :P Wiekszosc swiatel i inne Ople to chleb powszedni :P .

Mam wrazenie ze zmiana na V-power moze zmienic spalanie. Puki co testuje.
 
 
czapy666
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 22:26   

Panowie co to za brednie.Do Eclips 3g nie wolno la? benzyny 100 oktanowej.Bo silnik nie jest przystosowany do takiej.Wed?ug producenta zalecane jest do 2,4 88 oktan?w a do 3,0 92 oktany.TAK moi drodzy, w usa benzyna premium to 92 oktany i wy?szej nie ma wi?c jak zalejecie zwyk?? 95 to wystarczy a? nad to.Moje 3,0 spala w mie?cie przy spokojnej je?dzie 13l a ostrzej to i 16l spokojnie ?yknie;w trasie poni?ej 9l nie zejdziesz i nie daj se kitu wciska?.R??nica w osi?gach pomiedzy 3,0 a 2,4 jest ogromna.2,4 szczeg?lnie w automacie to straszny zamulacz(jakie? 10 s do setki).Ale w 3,0 to bajka.Z automatem czy bez je?dzi elegancko.Coupe w manualu setk? osi?gn?? mo?na po 7s i na 1\4 mili poni?ej 14s ale do tego to ju? naprawd? trzeba umie? je?dzi?.Tu r??nic? gra czy bie?esz coupe czy cabrio.Cabrio jest du?o ci??sze.Ale obydwa zamykaj? licznik.140 mil/h sam swoim osi?gno?em wi?c potwierdzam.Jedynym s?usznym silnikiem jest 3,0.Niewa?ne czy gt czy gts.Zmienne fazy rozrz?du zmieniaj? osi?gi w gts o u?amek sekundy.Zdj?cia swojego zamie?ci?em w "warsztacie og?lnym"
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-05, 23:21   

czapy666 napisał/a:
Jedynym s?usznym silnikiem jest 3,0.


Prosze nie popadajmy w herezje... V6 jest nie watpliwie dobrym silnikiem ale odpada z 2.4L kiedy dochodzi do uturbienia... sa tez inne aspekty gdzie I4 mierzy sie z V6. Ja rozumiem ze jestes zakochany w swoim V6 i sie nie dziwie ale to troche przesada.

Co do oktanow.... Zgadza sie ze I4 jest przystosowany do Regular (87 octanow) a V6 domaga sie Premium (92/93 octanow). Przez caly pobyt w USA uzywalem V-Power Shella i on byl obliczany na 100 octanow (wiecej szczegolow o czym mowie: http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=1031) i moj GS rewelacyjnie odbieral to paliwo. Mialem lepsze spalanie i lepsza dynamike.

Wiem o czym mowisz ze nie ma sensu lub tez nie wolno lac wysoko oktanowego palia do I4 a jest to spowodowane ze tuning I4 jest zrobiony fabrycznie na 87 wiec uzywanie 93 niczego nie zmieni a czasem moze i zaszkodzic w postaci wiekszego osadu lub nawet zapchanych wtryskow....

...tylko ze paliwo w USA jest zdecydowanie inne niz w EU. Sa inne regulacje, inne emmisions i wszystko z tym zwiazane. W wyzej wymienionym poscie mozesz zobaczyc podane wartosci odczytu paliwa z roznych stacji... zobaczysz jak wielka jest roznica...

Czy jest sens lac V-Power czy inne "wysoko oktanowe" paliwo?? Ta decyzja nalezy do Ciebie bo masz glowe i wiesz jak co dziala na twoja kieszen i pedal gazu. Ja puki co dalej bede staral sie korzystajac z mozliwych srodkow dowiedziec sie czegos wiecej na temat europejskich paliw i jak moge je efektywnie wykorzystac w samochodzie ktory jest "zaprogramowany" na paliwo z USA.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-06, 00:28   

czapy666 napisał/a:
Zmienne fazy rozrz?du zmieniaj? osi?gi w gts o u?amek sekundy
:o :wtf: :| ;(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14