Osiągi i Spalanie |
Autor |
Wiadomość |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 07:13
|
|
|
GOLDI napisał/a: | czapy666 napisał/a: | Zmienne fazy rozrz?du zmieniaj? osi?gi w gts o u?amek sekundy | |
Ups.... to przegapilem.... czapy666 gdzie Ty takie cos masz w 3G? Bo ja sie pierwszy raz z tym spotykam. Jesli masz na mysli Mitsubishi Variable Induction Management to nie ma to zwiazku z rozrzadem tylko z kolektorem dolotowym gdzie w zakresie okolo 4500RPM otwiera sie cos na wyglad dodatkowej prowadnicy powietrza powodujac mniejsze restrykcje na ukladzie i mozliwosc dostarczenia wiecej powietrza w okraslonych warunkach.
A to przy zwiekszonej kompresji do 10:1 daje okolo 10KM.... ale to jest wszystko na ten temat. |
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-02-06, 08:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 13:28
|
|
|
Dzi?ki za porawienie.Troszk? si? rozp?dzi?em.MVIM to rzeczywi?cie nie to samo co zmienne fazy ale efekt jest podobny.Ale te 10KM naprawd? nic nie zmienia.Testowa?em mi?ki 3G na r??ne sposoby i w rzeczywisto?ci od 0-100 nie zmeini?o si? nic jedynie do 200 zbiera sie szybciej o u?amnki sekund.A co do por?wnania silnika 2,4 do 3,0 to przyznaj? ?e 2,4 przy uturbianiu ma przewag?.O wiele ?atwiej jest wyciska? kucyki z niego i o wiele taniej.3,0 jest strasznie drogie w tuningu.Jedynie co mog? polecic ka?demu w?a?cicielowi to wymiana ko?a zamachowego na lekkie.Mo?na zyska? nawet ponad 20KM na lekkim odpowiedniku.Przeszczep kolektora z GTS na GT nie jest warte zachodu.
Eclipsy 3G opr?cz du?ej wagi maj? drug? pi?t? achillesow? a minowicie s?abe przeniesienie nap?du.Maj? bardzo du?? strat? w przeniesieniu mocy na ko?a.Ale i to nie przeszkadza im w byciu szybkimi samochodami.
Dla ciekawskich zamieszczam linka do stronki firmy zaturbiaj?cej: http://www.turbo-kits.com/eclipse_turbo_kits.html |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 14:06
|
|
|
czapy666 napisał/a: | Przeszczep kolektora z GTS na GT nie jest warte zachodu. |
Ma sens i wielu zrobilo to ze swoimi GT ale nie bedzie to mialo sensu w Polsce bo bedzie za drogie. Uzyskanie tych czesci jest troche klopotliwe.
Nie wiem jak dla innych ale jesli chodzi o modele turbo dla 3G to polecam trzymac sie z dala od DDP bo to jest tanie "G" co sie rozpada. Nie wiem czy poprawili cos w ostanich 2-uch latach ale wczeniej byla okropna jakosc i wielu mialo problemy. A z tego co widac na stronie nie daja po sobie znac ze cos zmienili. |
|
|
|
|
tomi1
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: NOWA RUDA
|
Wysłany: 2008-02-06, 16:00
|
|
|
Sorki ch?opacy do 60mil rozpedza sie w 6.9s a nie jak napisa?m 5.9s.nie ten przycisk poszed? w ruch co do tych ludzi co nie potrafia przeliczyc kilometrow na mile i odwrotnie to 60 mil to jest 96.48km/h a nie jak pewnie sadza 100km/h wiec stad ta roznica a co do licznik w gt jest do 150mil. |
_________________ LATAC NISKO I POWOLI |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 16:23
|
|
|
To by tlumaczylo dlaczego mamy 6.9 do 60 mil a 7.2 do 100-tki...
A tak na marginesie... dlatego stosuje sie pomiary do 62mil (UK - aby podpasowac sie reszcie Europy) i do 60 (w USA bo oni maja Europe w nosie). |
|
|
|
|
tomi1
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: NOWA RUDA
|
Wysłany: 2008-02-06, 16:32
|
|
|
o chociaz jeden mnie zrozumia? |
_________________ LATAC NISKO I POWOLI |
|
|
|
|
|