4G 3,8 215 km/h i odcięcie zapłonu... |
Autor |
Wiadomość |
jpsan
KLUBOWICZ
Wiek: -70 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 69 Skąd: łęczyca
|
Wysłany: 2012-02-03, 05:58 4G 3,8 215 km/h i odcięcie zapłonu...
|
|
|
jak w tylule....Trochę mnie to dziwi bo 215 to trochę mało...Przy takiej prędkości odcina mi zapłon ...wydaje mi się ,że po zakupie autka jechałem coś koło 240 km/h a tu taka lipa...Z innych objawów jakie zaobserwowałem to bardzo cicha praca silnika jak na v6 , kosmiczne ilosci spalonego paliwa ...no i jakoś słabo się zbiera....pamietam na poczatku ciężko było opanować buksowanie kół na światłach a teraz jakoś tak niemrawo rusza .Byłem sprawdzić na kompie - wszystko jest oki a gościu z topendpałera polecił mi pojechać do jakiejś firmy w krakowie bo oni tam ogarniają to autko...i tak pewnie zrobię ale może najpierw je shamuję na miejscu w łodzi...
a tak przy okazji pozdrawiam wszystkich właścicieli 4G i dlaczego mam wrażenie,że po Łodzi jeźdzę tylko ja?:) |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-02-03, 07:22
|
|
|
Pewnie rozmawiałeś z Brianem skoro odsyła Cię do Projektu XS. Ja ze swojej strony mogę polecić tą firmę bo sam u nich modyfikowałem auto. Jest to firma solidna i godna polecenia.
Ze swojej strony mogę dodać abyś pojechał na hamownię sprawdzić moc auta będziesz przynajmniej wiedział ile koników tam mieszka. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-02-03, 07:53
|
|
|
kolega z leczycy ujawnil sie .....
czesto Cie widuje |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
jpsan
KLUBOWICZ
Wiek: -70 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 69 Skąd: łęczyca
|
Wysłany: 2012-02-03, 08:27
|
|
|
mysza napisał/a: | Pewnie rozmawiałeś z Brianem skoro odsyła Cię do Projektu XS. Ja ze swojej strony mogę polecić tą firmę bo sam u nich modyfikowałem auto. Jest to firma solidna i godna polecenia.
Ze swojej strony mogę dodać abyś pojechał na hamownię sprawdzić moc auta będziesz przynajmniej wiedział ile koników tam mieszka. |
no tak właśnie zrobię to będę wiedział czy mam zwidy
ps..nareszcie jakiś ziomal:) a czemu ja nie widuję kolegi wogóle na ulicy???? |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-02-03, 14:31
|
|
|
Nie wydaje mi się żebyś osiągnął większą prędkość bo 4G ma założony ogranicznik prędkości.Mi się udało wycisnąć max 217 km/h.Jest sposób na ominięcie tego ustrojstwa ale to już wyższa szkoła jazdy i dość kosztowna.więcej na ten temat można poczytać na Club4G. |
|
|
|
|
jpsan
KLUBOWICZ
Wiek: -70 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 69 Skąd: łęczyca
|
Wysłany: 2012-02-04, 17:27
|
|
|
217??? nie za mało przypadkiem...? |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2012-02-04, 18:29
|
|
|
Moj bije do dechy hannover-berlin 245+kmh bez problemu,bylem dwa lata temu na Litwie tam mi to rozpracowali jak co mam namiary i staly kontakt,cena w granicach 200-300€,jak co pomoge |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
jpsan
KLUBOWICZ
Wiek: -70 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 69 Skąd: łęczyca
|
Wysłany: 2012-02-04, 18:57
|
|
|
Grzegorz bardzo chętnie..jakbyś mógł coś bliżej to ja się piszę:)...swoją drogą zaskoczony jestm na maxa...215km ograniczenie??? myslałem ,ze 250....poprzednie moje autko to vectra z tylko 211konnym silnikem i rozpędzała się do 248km licznikowych...a tu taki zonk...dziwne to nieco....ale jakbyś mógł coś bliżej to poproszę o pomoc:) |
Ostatnio zmieniony przez jpsan 2012-02-04, 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2012-02-04, 19:17
|
|
|
Co oni tam zrobili to ciezko mi powiedziec,ale kluczyk ori to juz historia i mam inny alarm za wszystko beklem 200 pare euro a szefem w tej firmie jest Rimas,O.K. jak co to wiecej na P.W. p.S. mam jeszcze jakis schemat pod reka! |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-05, 22:33
|
|
|
U nas w 4G nic takiego nie ma |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2012-02-06, 07:42
|
|
|
bo w 2,4litra vmax to 160 |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-06, 21:31
|
|
|
Grzegorz jeżeli to było do mnie to się mylisz z tym 2.4 |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
tysiorwp
zielenina
Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2012-07-04, 23:55
|
|
|
Grzegorz, przepraszam bardzo ale moje 2.4 litra vmax to 220.
a swoją drogą wie może ktoś gdzie jest wejście do komputera? nie chce rozbierać całego kokpitu w celu odnalezienia gniazda! A może gdzieś przy silniku?? |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-07-05, 11:33
|
|
|
W kabinie po stronie kierowcy pod kokpitem z prawej strony będzie taka duża wtyczka.Jak wsadzisz tam głowę to na pewno ją znajdziesz. |
|
|
|
|
|