Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MATi
2015-08-27, 07:39
Eclipse 2G GST - Largo
Autor Wiadomość
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 18:13   

Dobra, zrozumiałem już nauczkę :amen:
 
 
 
kaleos 
KLUBOWICZ
Nordschleife rulez


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 651
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-02-21, 18:39   

matim napisał/a:
... jeśli już coś poprawiać to w tym kierunku z dokładką zderzaka no i ew. ta maska carbonowa ;)


i do kompletu jak na zdjeciu fela Rota P45 8)
TU za dobrą kasę
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-22, 07:42   

Zajebiście ten czerwony wygląda :)

Largo dawaj fotki :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2012-02-23, 12:41   

no dawaj dawaj auto znane ale mógł bys sie pochwalić
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
darek181289 
KLUBOWICZ


Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 1371
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: 2012-02-23, 17:59   

Largo, co żeś zrobił?
_________________
Ecli 2G GS, 4G63
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-10-24, 14:15   

Update :ok:

Wyleciał LPG ( Stag 300+ ), już mi się wydaje, że teraz jest OK z autem. Kto chcę montować gaz, nie będę przeczył, że to zło, ale niektóre auta i pomysły na nie nie powinny go mieć. Serwisanci mi powiedzieli, że nawet najlepsze wtryski i reduktor do tej mocy to praca w 80% zakresie ich mocy.

Uszczelniony został na 95% cały silnik ( zostawiam 5% na błąd :jezyk: ) i nie powinno lać olejem. Uszczelki na kolektor i turbo ( miało być ze zmianą turbo ) zostały wymienione, downpipe także. Auto jest o wielokroć cichsze i na pewno coś się zmieniło, bo już z dołu łapie dużo lepiej, a turbina w końcu działa na wysokich zakresach obrotów ( shamuję chama, bo jestem ciekawy wyniku! ).

Sama naprawa auta powoli dobiega końca - zostało chyba na ten rok jeszcze parę pierdół, od 2013 zaczynają się prace 'projektowe' :tuptup:

Szczegóły nie ustalone, więc nie zdradzę, ale pewien pomysł jest - fotki w weekend mam nadzieję :ok:

PS. Aaaa, niech będzie, wrzucę jak go myłem przed domem :badcrack:



Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-10-24, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-24, 14:44   

doprowadzony do porządku :) 2013 już niedługo więc zdradzaj szczegóły :tuptup:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-11-22, 08:53   

W skrócie mogę opisać co mam w głowie na 2013, ale ten projekt będzie szedł z zamysłem Goldiego - z nim prowadzę rozmowy o tym w jakim kierunku idziemy. Mały szkic mogę zdradzić :ok:

Silnik:

- Głowica z 1G 6 bolt, a do niej:

    - Uszczelka Cometic
    - Śruby ARP
    - Sprężynki i tytanowe talerzyki Brian Crower
    - Wałki rozrządu Brian Crower ( nie wiem jaki rozmiar, do ustalenia z Goldim, ale myślę o 280/280 )
    - Regulowane koła rozrządu Fidanza/HKS ( do wyboru )

- Chłodnica Kayo, w tym przewody Samco
- Chłodnica oleju
- Turbo 16G lub FP 68HTA ( z opcją na to drugie, nowsza konstrukcja, podobne pieniądze )
- Przepustnica 1G, lub 75mm ( Mustang )

Hamulce:

- Zaciski Brembo z Evo IX
- Tarcze HAWK ( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Klocki HAWK( do ustalenia czy nie większe, chcę się zamknąć w 300mm )
- Przewody w stalowym oplocie

Elektronika:

- Walbro 255 HP
- Wtryskiwacze 550cc ( nie wiem czy z Evo czy nowe )
- Wskaźniki Boost, EGT i Oil pressure ( Defi lub coś innego, nie umiem się zdecydować ;-) )
- Przewody zapłonowe Taylor 10.4mm "409"

Układ dolotowy i wydechowy do ustalenia, nie opiszę jakie są tutaj plany.
Oprócz tego w planie jest 'odmłodzenie' komory silnika jak u Pablo1o ( :amen: ) i w podobny akcent pomalowanie możliwych elementów. Z uwagi na to, że nie lubię plagiatu szukam 'inspiracji' na kolor przewodów, pokrywy etc/

Wszelkie uwagi, mile widziane. Plan jest, ale od razu zaznaczam, że do zlotu XI się raczej nie wyrobię, chyba, że znajdę dodatkową pracę i coś mi wpadnie grosza na części.

PS. Jak ustalę z Goldim pełny zakres części to wrzucę do pierwszego posta, to jest minimalny zarys. Plan nie przewiduje dmuchania 'sryliona' barów, raczej idziemy w moc bez zbędnego przeładowania silnika i zwiększania jego temperatury.
Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-11-22, 08:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
ErG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-11-22, 09:35   

Ładny diabełek :jezyk:

powodzenia w modach ! :ok:
_________________
Eclipse 2g GS 4G63
„Lepiej coś zrobić a potem żałować, niż żałować że się tego nie zrobiło”
„Nie słuchaj co inni ludzie mówią. Rób to co kochasz”
"Wyob­raźnia jest ważniej­sza od wie­dzy, po­nieważ wie­dza jest ograniczona"
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-11-22, 09:36   

Largo, gratki, że coś dłubiesz :ok:
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-11-22, 11:01   

andrzejp napisał/a:
Largo, gratki, że coś dłubiesz :ok:


Najpierw na cel idą hamulce, a następny krok to zawieszenie - padł wybór na KONI Sport + EiBach Pro-Kit.

Niech chociaż to auto hamuje jak być winno i niech trochę siądzie na glebę, bo ten tyłek wysoko ustawiony już mnie dobija...
 
 
 
cliper2g-gsx 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-11-23, 13:50   

Largo, ja jezdzilem na koni sport+ h&r wogoole nie polecam, takiego zestawu sztywny jest nisko jest ustawienie twardosci jako takie pseudo jest ale amory sie tak szybko na polskich drogach zuzywaja ze masakra fakt ze wyjmiesz amory i mozesz zawiezc do regeneracji ale ja bym na twoim miejscu postawil na uzywany w bdb stanie gwincior
_________________
Patryk
 
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-11, 13:57   

OEM reflektory doszły, czekają tylko na montaż.



Stan oceniam na idealny, żadnych większych rys, a tych minimalnych jest może 2/3. Naprawdę, opłacało się, jeszcze dużo szmat do mycia auta dostałem :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez Largo 2012-12-11, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-13, 21:41   

cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu :jezyk:
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2012-12-13, 23:33   

dani.boss napisał/a:
cliper2g-gsx h&r jakiego koloru miałeś? czerwone czy niebieskie? jeszcze nie widziałem osoby zeby narzekała ze jest za twardo wkładajkąc własnie twardszy zawias do samochodu :jezyk:


dani.boss a gdzie tam wyczytałeś, żeby cliper2g-gsx narzekał, że jest za twardo? Fakt, za pierwszym razem może ciężko to odczytać, bo jednak interpunkcja do czegoś została stworzona :roll:
_________________

 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-14, 01:10   

jak można narzekać wkładająć nieseryjny, "sportowy" zawias, że jest " za twardo"
po to jest żeby było twardo i nisko !!!
_________________

 
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-14, 08:45   

maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno :twisted:
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2012-12-14, 10:31   

dani.boss napisał/a:
maciek ja nie wiem co tam pisze w takim razie, a chcialbym znac opinie o H&r bo sam chyba bede kupowal i chce wiedziec czy jest twardo nisko i sztywno :twisted:


Ja mam czerwone h&r, amorki sachsa i na feldze 18" i oponce 225/35 jest bardzo nisko, większość progów zwalniających to obcierka. Co do sztywności, jak dla mnie auto jest wystarczająco sztywne jak na drogę (ale ja się nie znam :roll: ). Porównując do h&r, jamexy i seria to ponton :ksiadz: Tyle, że ja mam jeszcze tuleje poliuretanowe, które też coś dają do sztywności.
_________________

 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-14, 11:04   

czyli niebieskie beda mniej twarde niz byc powinny, czyli nad zakupem trzeba sie zastanowic :jezyk:
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-12-14, 11:23   

Niebieskie h&r w 1g są takie same jak Jamexy a Jamexy wcale miękkie nie są. Miałem h&r dopóki 2 nie pękły, do czego, jak doczytałem na różnych forach, mają dużą skłonność. Poszedłem w Jamexy ze względu na cenę i nie żałuję, a jakbym miał brać coś w cenie h&r to wziąłbym Eibachy albo Vogtlandy :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14