Uszkodzone tłoki |
Autor |
Wiadomość |
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-13, 20:19 Uszkodzone tłoki
|
|
|
sprawa wygląda tak przeskoczył rozrząd wygieło 8 zaworów ale bardzo delikatnie na tłokach widać ślady po tym że wygięciu zaworów pytanie brzmi czy wystarczy ładnie tłoki doczyścić i można na tym jeździć dalej czy musze wymieniać tłoki
link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...fc43095ce6.html |
_________________ GST power |
Ostatnio zmieniony przez SKONA 2012-07-13, 20:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-07-13, 20:27
|
|
|
słabe fotki nic nie widać więc ciężko stwierdzić co i jak |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-13, 20:31
|
|
|
jutro zrobie lepsze ale chodzi mi już nawet ogulnie o to czy można takie coś zrobić jak uszkodzenie jest malutkie czy absolutnie nie wolno i trzeba wymieniać tłoki |
_________________ GST power |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-13, 20:32
|
|
|
Jesli nie ma pekniec to mozesz jezdzic, ale to należałoby je wyciagnac i wszedzie zobaczyc. Takie wtłoczenia od zaworów to nic strasznego. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-14, 00:11
|
|
|
teoretycznie nic nie powinno się stać jeśli nie ma pęknięć, ale jeśli kiedyś będziesz chciał zrobić w swoim turbo troche wiecej mocy to takie miejsca na tłokach będą sprzyjać powstawaniu spalania stukowego... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-14, 08:21
|
|
|
może kiedyś coś się będzie kombinować to się wymieni tłoki póki co jest 16g i dmucha 0,9 bara walbro 255 ustawione na 3 bary i seria wtryski więc napewno coś więcej niż seria. a co do tłoków to spróbuje je ładnie doczyścić nie są nigdzie pęknięte ani nic i teraz pytanie moge je tak troszke papierkiem sciernym wygładzić czy jak?
[ Dodano: 2012-07-14, 08:25 ]
czy może lepiej pastą do zaworów? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-14, 10:26
|
|
|
GOLDI napisał/a: | teoretycznie nic nie powinno się stać jeśli nie ma pęknięć, ale jeśli kiedyś będziesz chciał zrobić w swoim turbo troche wiecej mocy to takie miejsca na tłokach będą sprzyjać powstawaniu spalania stukowego... |
chętnie się dowiem w jaki sposób sprzyja... A i podobno wypolerowanie dna tłoków pozwala uniknąć spalaniu stukowemu |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-14, 13:02
|
|
|
Prawdopodobnie chodzi o to , że płaska płaszczyzna zawsze nagrzewa się tak samo. Wszystkie wystające elementy maja tendencję do mocniejszego nagrzewania oraz żarzenia.
To taka moja teoria |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-14, 14:31
|
|
|
SKONA napisał/a: | ć nie są nigdzie pęknięte ani nic |
sprawdzałes przy mocowaniu tłoka do korbowodu ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-07-14, 20:54
|
|
|
SKONA, fabrycznie tak jest troszke się odnowiły po tej kolizji myśle że nie ma sensu rozbierać dołu |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-07-14, 23:52
|
|
|
to jest wersja GST więc tłoki tak wyglądają
ja bym kupił arp-y + cometick-a skoro i tak już głowa ściągnięta a na przyszłość jak bedziesz myslał o 1bar + to problem z głowy |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-15, 10:48
|
|
|
fufu to fart bo już myślałem że jakaś inna kolizja miała miejsce co do 1 bara to już dmuchałem tyle ale wtryski nie wyrabiały i to na seryjnej uszczelce porpostu przy 5000 przerywało więc zrobiłem 0,9 i jest ok a co do ARP i COMETICA to już wszystko czeka głowa dostała też nowe popychacze i oczywiście uszczelniacze |
_________________ GST power |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-15, 15:54
|
|
|
Jak zawory przetrwały tj było tylko musniecie to mega fart |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-16, 21:24
|
|
|
jaką siłą dokręcać ARP w głowicy? uszczelka cometic ktoś podpowie? i przy okazji klawiature? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-07-16, 21:39
|
|
|
SKONA, ty masz 7 bolta ?
tutaj co prawda 6 bolt ,zasada ta sama podejrzewam ze nieco mniej Nm jakies 10 mniej (a moze i nie chociaz gwint drobniejszy mimo wszystko) ???
http://www.mekp.pl/viewto...58544f77b3b712b
http://arpinstructions.co...ns/207-4201.pdf |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-07-16, 21:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|