Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka charakterystyka termistora w przep?ywomierzu 4G63?
Autor Wiadomość
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 21:09   

Polecam sprawdzenie... jesli tego nie zrobiles. Jak dla mnie to jest OBOWIAZKOWA SPRAWA kiedy zmieniam swiece.
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-27, 21:13   

Jak podjade na ten zap?on to sprawdzimy wpierw ?wiece. W warsztacie napewno b?da mieli jakis dobry szczelinomierz. Te warto?ci kt?re poda?e? wcze?niej s? na 100% dobre?
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 22:20   

Tu masz w mm:

4G63T: .7 - .8 mm
4G64: 1 - 1.1 mm
420A: 1.22 - 1.35 mm

Wiecej tutaj: http://www.dsmtuners.com/...park-plugs.html
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-02-27, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 23:40   

Cytat:
420A: 1.22 - 1.35 mm
farmazon :P
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-28, 00:09   

Tak prawde m?wiac to jesli przerwa na swiecy byla by mniejsza niz 1.1mm to silnik chodzil by r?wniej,szczeg?lnie na benzynie.Na gazie szakalowi zap?ony nie wypadaj? wi?c malo prawdopodobne zeby krztusi? sie na waszce. No ale ju?,zobaczymy jak bedzie,miejmy nadzieje ze w reszcie cos sie ujawni.
Mnie osobiscie bardzo zastanawia nadal kwestia czujnika temperatury powietrza,jak podlaczylismy palma to odczyt by? sta?y, 19.9st.C, nie zmienial sie choc w powietrzu bylo jakies 5 stopni. Moze cos nie pra?y mi?dzy czujnikiem a ECU?? tylko jak to sprawdzic.....Mozemy w sumie zdj?? wtyke z przep?ywki, podlaczyc palma i np. w??czyc w styki odpowiedzialny za czujnik temp. jaki? opornik : cos powinno sie pojawic na palmie, potem mozemy zmienic ten opornik lub go po prosty zmostkowa? i poda? 0 OHM. Co? powinno sie pojawic, jesli nie no to na st?we jakas lipa w komunikacji..
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-07, 15:57   

Wiecie co ,mam now? "ods?one" mojego problemu. Ot??. Jak jade na benzynie to czy zimny czy ciep?y ,przy nawet niewielkim dodawaniu gazu czu? szarpanie (szczeg?lnie uciazliwe gdy auto jest zimne i musze go rozgrza? przed przerzuceniem na gaz) ,podczas jazdy jak przerzuce na gaz to jak r?k? odj?? ,auto jedzie az mi?o. Czyli jednak zap?on odpada bo szala?by i na gazie ,wtryskii nieszczelno?ci tez bo sprawdzi?em przecie?. Mo?e ja mam poprostu zafajdany filtr paliwa i dlatego przerywa? :roll:
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-07, 16:39   

jak mo?esz to pod??cz jaki? zegar(manometr) na przew?d zasilajacy wtryski i na odpalonym sprawd? silniku cisnienie paliwa na listwie

albo w taki domowy spos?b mozesz sprawdzi? przep?ywaj?ce paliwo zdejmuj?? przew?d powrotny z regulatora oczywiscie na odpalonym
jak poleci tak do?? mocno to ma?o prawdopodobne ?eby? mia? zapchany filtr lub s?ab? pomp
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-07, 23:10   

Szakalu z?oty,mam filterek paliwa w szafeczcenjak mia?em te same hocki-klocki to r?wniez wymieni?am nowy na nowszy wi?c filtron jest do za?o?enia. Kuuu....ze ja nie pami?tam co mi naprawi?o misia........ :roll: Moz? sprawdz czy hula Ci ten czujnik przy termostacie co Ci pokazywalem ze u mnie nie by?o na nim wtyczki,jakos w podobnym czasie znalazlem do niego wtyczke i bryczka zaczela chodzic.
 
 
slysad
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-09, 12:14   

Tak ci?nienie to podstawowa sprawa i najpierw to powinno si? sprawdza? przy usterkach pracy na benzynie, a nie zwala? na termistor w przep?ywomierzu. Termistor ma wp?yw na czasu wtrysk?w ale nie az tak? du?? ?eby szarpa?o. Jak autko strzela?o na gazie to trzeba si? zastanowi? czy ten przep?ywomierz jest ok.
Kolejna rada to warto zwr?ci? na uwag? na czujnik zamkni?cia przepustnicy.
Mo?e on zwiera? ca?y czas do masy i ECU nie wie ?e dodajemy gazu.
Dzi?ki niemu mam dzi? mi?ka 1G TURBO. Kole? przyprowadzi? mi go bo kiepsko chodzi?, a tu tylko wystarczy?o naprawi? czujnik lub go od??czy? w og?le (ca?y czas zwiera? do masy) i ustawi? zap?on i autko pojecha?o jak marzenie. Po kilku dniach wr?ci?o do mnie z rozwalonym sprz?g?em tak chodzi?o :-) bo zaci?? si? wastegate od ograniczenia ci?nienia do?adowania. No i kole? postanowi? go sprzeda?. Teraz juz prawie wszytko naprawione i je?dzi jak marzenie.
pozdrawiam.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-09, 12:44   

szaki jak mo?esz to podjedz do mitutoyo i prze??? przep?ywk? i ca?? listw? z wtryskami od niego i zobacz jak bedzie gada? a jak to za ma?o to prze???cie jeszcze ecu i w ko?cu si? oka?e co u ciebie nie tak
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-09, 15:10   

Przep?ywki wymieniane ,u niego moja smiga a u mnie na jego przep?ywce nadal to samo. Dobra to zaczne od poczatku i zobacze ci?nienie.
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-09, 18:47   

Cisnienie a w tym samym czasie jak wyciagniesz swiece to sprawdz szczeline zeby sie upewnic ze jest oki. Ile masz mil na nich moze warto pomyslec o wymianie tak na wszelki wypadek. Informuj nas na bierzaco bo jestem bardzo ciekaw jak sie to rozwinie...
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-09, 21:21   

W?asnie swiece n?wki ,BPR7ES ,maj? przejechane moze z 800km ale Goldi odradzi? zabawe w zmniejszanie szczeliny bo moga sie u?ama?...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-09, 21:36   

na uzywanej swiece szczelin sie juz nie zmniejsza!!
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-09, 21:40   

Zrob dla siebie tyle i sprawdz. Bo jak sie okaze ze jest nie tak to wtedy przynajmniej wyeliminujesz jeden z powodow.
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-09, 21:51   

A mo?e za?o?y? stare Denso i sie przejecha?? :>
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-10, 18:59   

Kto? tu pisa? (albo i nie) ,?e mo?e mie? na to szarpanie ,czujnik temp. ch?odziwa w obudowie termostatu (?!). Jako ,?e mam zapasow? obudowe to wykr?ci?em sobie 2 diwajsy ,kt?re odpowiadaj? opisowy czujnika: pierwszy jest z bia?? kostk? i malymi pinami ,odkr?ca?em go kluczem bodaj?e 19 ,drugi nieco mniejszy ,odkr?ca?em chyba 15 ,ma du?e piny kt?re s? do siebie prostopadle ustawione. Ten pierwszy jest wy?ej wkr?cony ,drugi nizej. Kt?ry to ten czujnik? Widze ,?e to jest miedziane i po?niedzia?e ,co tu sie mo?e popsu?? Jak wyczy?ci? to z miedzi? Szmatk? i past? polersk?? Da to wog?le co?? Tak czy tak podmienie sobie ten czujnik ,mo?e wreszcie b?dzie pokazywa? mi normaln? temperature...
Ostatnio zmieniony przez Szakal 2008-03-10, 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-10, 21:37   

normalnie umyj w benzynce
oba s? od temperatury silnika
jeden daje sygna? do ecu
a drugi daje sygna? do zegara na desce - info dla kierowcy jaka temperatura silnika (ten mniejszy z jednym pinem)
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
tukan86
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-11, 21:35   

Aktualnie tez walcze z tymi spawami co kolega....
czujniki temp. p?ynu chlodzacego juz wymienilem... groszowa sprawa...
Ja mam problem ze mi go zalewa, czy cieply czy zimny... choc zimny lepiej odpala bo go pomecze i cyknie a cieplego jak zaleje to tylko na pycha co ku mojemu zdzwiniu odrazu odpala...
Jutro jade sprawdzic cisnienie na garach bo zastanawiam sie tez nad tym.. jak tam bedzie ok zabiore sie za przeplywomierz :(
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-14, 18:57   

No i teoretycznie jedna przyczyna mniej a problem jak by? tak jest i mam gratisa nawet. Wymieni?em dzisiaj te 2 czujniki od temp i ten ma?y co daje sygna? do wska?nika ,uprzednio wyczysciwszy je benzynk?. Nie wymieni?em tylko tego diwajsu ,co? jakby czujnik ale z jakimi? 2 cieniutkimi rureczkami kt?ry jest pewno bez znaczenia. Jak wcze?niej pisa?em ,nie przynios?o to ?adnego efektu plus wolniej sie nagrzewa i temp. jest jeszcze mniejsza...Nie wiem czy tamte czujniki s? sprawne ,ale warto by?o spr?bowa?. Jutro czeka mnie przek?adka spowrotem moich starych kt?re ihmo by?y zakamienia?e. Je?eli ustawienie zap?onu i sprawdzenie ci?nienia w uk?adzie paliwowym nie przyniesie efektu no to zbaranieje...Sie okaze we wtorek.
slysad napisał/a:
Kolejna rada to warto zwr?ci? na uwag? na czujnik zamkni?cia przepustnicy.
Mo?e on zwiera? ca?y czas do masy i ECU nie wie ?e dodajemy gazu.

Kt?re to ,jak zobaczy? czy si? zwiera i jak ew. usun?? usterke?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13