Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrusznik, koło zamachowe, skrzynia...
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-26, 22:47   Rozrusznik, koło zamachowe, skrzynia...

Siemano. Piszę bo może ktoś z was miał już taki problem. Zasięgnąłem już porady "speca" i mi już naświetlił sprawę, ale może ktoś z was się już z tym zetknął.

Po wymianie zamachu ze sprzęgłem i włożeniu skrzyni od GST i przykręceniu rozrusznika- rozrusznik kręci, ale nie napędza koła zamachowego. Rozumiem, że przez to, że dzwon jest większy to zębatka rozrusznika obraca się nad zębami w kole zamachowym? Owy zamach wraz ze sprzęgłem próbowałem wpakować pod skrzynię z COLTA- nie weszło. Coltowe sprzęgło- tarcza ma 215mm średnicy tak jak w GSie natomiast w GST jest 225 i większy dzwon skrzyni. I taki też mam zestaw. Skrzynia, zamach od GST+sprzęgło z tarczą 225mm. Ponoć yły różne rodzaje kół zamachowych w GST
Jeśli ktoś miał ten problem to poproszę o pomoc :) NA pewno jutro zdejmę skrzynię i popatrzę co tam się dzieje :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-08-26, 22:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-27, 06:53   

i ja kiedys tak slyszalem ze byly 2 srednice kola zamachowego :jezyk: takze wyglada ze masz to mniejsze
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-27, 08:02   

Zawsze coś! I wkuwiam się nie dlatego, że znów trzeba coś kupić a dlatego, że ciężko będzie mi to koło zamachowe znaleźć ;/


[ Dodano: 2013-08-27, 11:52 ]
No dobra. Czyli wynika z tego to, że i dwa rodzaje skrzyń turbo musiały być
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-08-27, 08:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-08-27, 12:16   

moze masz z GSXa kolo...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-27, 12:58   

Tez to mi przez mysl przeszlo. Kolo jest z przciwwagami umieszczonymi po stronie sprzegla

[ Dodano: 2013-08-27, 14:20 ]
moje koło wygląda dokładnie tak jak to od GSX-a:


ale widzę też, że dokłądnie tak samo wygląda od GST:


więc i sprzedający i ja(kupujący) mogliśmy się yebnąć. Widocznie średnica jest inna i tyle. Więc tak jak GOLDI napisał. Mam zapewne od GSX-a gdzie w skrzyni jest więcej bebechów przez co i zamach ma mniejszą średnicę. Dlatego też nie widziałem różnicy w średnicy zamachu z Colta i tego niby z GST.

[ Dodano: 2013-08-27, 15:03 ]
Ok znalazłem różnice.

Zamach z GSX ma 106 zębów
Zamach z GST ma 110 zębów

stąd też różnica w średnicy koła.
W domu to zliczę i podejrzewam, że po raz kolejny GOLDI, miał rację :jezyk:

[ Dodano: 2013-08-27, 20:15 ]
Niestety posiadam koło z GSX-a/AWD o oznaczeniu 63DT4 więc wszystko jasne :(


63DT 6 bolt turbo FWD 110 zębów na kole

63DT4 6 bolt turbo AWD 106 zębów na kole

G3d 6 bolt n/t ? (podejrzewam, że tyle co w 4G67)

62F 6 bolt n/t 4G67 106 zębów na kole
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-08-27, 21:23   

AWD NA 6 bolt -106 zebów.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-08-27, 21:44   

jagos napisał/a:
po raz kolejny GOLDI, miał rację
to dlaczego mnie nie sluchasz i jeszcze to 4g63t nie pogoniles w cholere :P ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-28, 00:14   

rosomak1983 napisał/a:

tak

GOLDI napisał/a:
to dlaczego mnie nie sluchasz i jeszcze to 4g63t nie pogoniles w cholere :P ?


jak trafi sie FTO LHD to chyba łyknę ;)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-08-28, 00:46   

jagos napisał/a:
ak trafi sie FTO LHD to chyba łyknę
jedna z 3 najlepszych 2 litrowek n/a tamtych czasow ;)
Mitsubishi 2,0 v6 n/a~200hp (6a12 mivec) :)
Nissan 2,0 r4 n/a~200hp (sr20de spec s?) :)
Toyota 2,0 r4 n/a ~200hp (3s-ge Beams RedTop) :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10