Rozrusznik, koło zamachowe, skrzynia... |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-26, 22:47 Rozrusznik, koło zamachowe, skrzynia...
|
|
|
Siemano. Piszę bo może ktoś z was miał już taki problem. Zasięgnąłem już porady "speca" i mi już naświetlił sprawę, ale może ktoś z was się już z tym zetknął.
Po wymianie zamachu ze sprzęgłem i włożeniu skrzyni od GST i przykręceniu rozrusznika- rozrusznik kręci, ale nie napędza koła zamachowego. Rozumiem, że przez to, że dzwon jest większy to zębatka rozrusznika obraca się nad zębami w kole zamachowym? Owy zamach wraz ze sprzęgłem próbowałem wpakować pod skrzynię z COLTA- nie weszło. Coltowe sprzęgło- tarcza ma 215mm średnicy tak jak w GSie natomiast w GST jest 225 i większy dzwon skrzyni. I taki też mam zestaw. Skrzynia, zamach od GST+sprzęgło z tarczą 225mm. Ponoć yły różne rodzaje kół zamachowych w GST
Jeśli ktoś miał ten problem to poproszę o pomoc NA pewno jutro zdejmę skrzynię i popatrzę co tam się dzieje |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-08-26, 22:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-27, 06:53
|
|
|
i ja kiedys tak slyszalem ze byly 2 srednice kola zamachowego takze wyglada ze masz to mniejsze |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-27, 08:02
|
|
|
Zawsze coś! I wkuwiam się nie dlatego, że znów trzeba coś kupić a dlatego, że ciężko będzie mi to koło zamachowe znaleźć ;/
[ Dodano: 2013-08-27, 11:52 ]
No dobra. Czyli wynika z tego to, że i dwa rodzaje skrzyń turbo musiały być |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-08-27, 08:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-08-27, 12:16
|
|
|
moze masz z GSXa kolo... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-27, 12:58
|
|
|
Tez to mi przez mysl przeszlo. Kolo jest z przciwwagami umieszczonymi po stronie sprzegla
[ Dodano: 2013-08-27, 14:20 ]
moje koło wygląda dokładnie tak jak to od GSX-a:
ale widzę też, że dokłądnie tak samo wygląda od GST:
więc i sprzedający i ja(kupujący) mogliśmy się yebnąć. Widocznie średnica jest inna i tyle. Więc tak jak GOLDI napisał. Mam zapewne od GSX-a gdzie w skrzyni jest więcej bebechów przez co i zamach ma mniejszą średnicę. Dlatego też nie widziałem różnicy w średnicy zamachu z Colta i tego niby z GST.
[ Dodano: 2013-08-27, 15:03 ]
Ok znalazłem różnice.
Zamach z GSX ma 106 zębów
Zamach z GST ma 110 zębów
stąd też różnica w średnicy koła.
W domu to zliczę i podejrzewam, że po raz kolejny GOLDI, miał rację
[ Dodano: 2013-08-27, 20:15 ]
Niestety posiadam koło z GSX-a/AWD o oznaczeniu 63DT4 więc wszystko jasne
63DT 6 bolt turbo FWD 110 zębów na kole
63DT4 6 bolt turbo AWD 106 zębów na kole
G3d 6 bolt n/t ? (podejrzewam, że tyle co w 4G67)
62F 6 bolt n/t 4G67 106 zębów na kole |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2013-08-27, 21:23
|
|
|
AWD NA 6 bolt -106 zebów. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-08-27, 21:44
|
|
|
jagos napisał/a: | po raz kolejny GOLDI, miał rację | to dlaczego mnie nie sluchasz i jeszcze to 4g63t nie pogoniles w cholere ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-28, 00:14
|
|
|
tak
GOLDI napisał/a: | to dlaczego mnie nie sluchasz i jeszcze to 4g63t nie pogoniles w cholere ? |
jak trafi sie FTO LHD to chyba łyknę |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-08-28, 00:46
|
|
|
jagos napisał/a: | ak trafi sie FTO LHD to chyba łyknę | jedna z 3 najlepszych 2 litrowek n/a tamtych czasow
Mitsubishi 2,0 v6 n/a~200hp (6a12 mivec)
Nissan 2,0 r4 n/a~200hp (sr20de spec s?)
Toyota 2,0 r4 n/a ~200hp (3s-ge Beams RedTop) |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
|