MBC |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 09:05 MBC
|
|
|
ci?nienie mia?em 0,6 - po ustawieniu mbc jest 0,85-r?znica doczuwalna-ale nie rzuca na kolana . |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 09:22
|
|
|
Uwazaj zeby nie przesadzic |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 09:42
|
|
|
allias napisał/a: | Uwazaj zeby nie przesadzic |
no dlatego 0,85-mysle ze to chyba nie jaki? kosmos-ale pr?ba by?a na 1,1 bara-tyle zapompowalo t25 i docelowo na 0,85
mam nadzieje ze sie nic nie zesra |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-11, 09:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 11:02
|
|
|
Raz widzialem film z Pajero ktory zamontowal turbo i "tylko" probowal ale robil to ciut za dlugo i potem widac bylo jakie uszkodzenia zrobilo brak tuningu.
Jesli tylko na probe to powinienes byc OKI ale ja proponuje dorwac datalogera i sprawdzic timing i spalanie stukowe przy wiekszym boost`ie - uwazam ze zawsze lepiej dmuchac na zimne. Moze przesadzam... ale przekonalem sie jak krytyczne jest utrzymanie wlasciwej mieszaki i timingu. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 11:16
|
|
|
allias napisał/a: | Raz widzialem film z Pajero ktory zamontowal turbo i "tylko" probowal ale robil to ciut za dlugo i potem widac bylo jakie uszkodzenia zrobilo brak tuningu.
Jesli tylko na probe to powinienes byc OKI ale ja proponuje dorwac datalogera i sprawdzic timing i spalanie stukowe przy wiekszym boost`ie - uwazam ze zawsze lepiej dmuchac na zimne. Moze przesadzam... ale przekonalem sie jak krytyczne jest utrzymanie wlasciwej mieszaki i timingu. |
no dobrze m?wisz-a tak apropo ma tu ktos mbc i na serii cisnie 0,85? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2008-03-11, 11:24
|
|
|
ktos mial na sprzedaz mbc zobacz w dziale gielda |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 12:05
|
|
|
Diabel napisał/a: | ktos mial na sprzedaz mbc zobacz w dziale gielda |
chodzi?o mi oto czy kto? jezdzi na tym |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
wolf
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 124 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:38
|
|
|
Ja sie bujam z MBC ju? jakie? p?? roku dmucham 1 bar i wsio ok. |
_________________ wolf
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:43
|
|
|
ja, mbc properfect dwa kru?ce, ta?sza wersja bez trzeciego wyj?cia w atmo. na t25 1.2 bara stabilnie by?o. i tyle max mo?esz ustawic na jakie? wy?cigi czy co seryjna mapa starczy. bardzo fajne urz?dzonko turbo wkr?ca sie szybciej ni? na mbc bleed type.
jak masz jakie? pytania wal. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 15:51
|
|
|
aha spoko,a jeszcze jedno powiedzmy ze mam serie 210ps to po podniesieniu cisnienia na 0,9 bara o ile moc wzrasta i moment? ( tak pogl?dowo)
[ Dodano: 2008-03-11, 16:51 ]
wolf napisał/a: | Ja sie bujam z MBC ju? jakie? p?? roku dmucham 1 bar i wsio ok. |
na serii t25 ? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-11, 15:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-11, 16:15
|
|
|
nie du?o. w sam raz by poprawi? humor na miesi?c. kiedy dojdziesz do 1.2 bara wymienisz turbo, potem wtryski, pomp?, rozwalisz skrzynie............. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 16:32
|
|
|
sajmon1100 napisał/a: | mam serie 210ps | sorx nie moglem sie powstyrzmac |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 20:00
|
|
|
GOLDI napisał/a: | sajmon1100 napisał/a: | mam serie 210ps | sorx nie moglem sie powstyrzmac |
napisa?em Powiedzmy ze mam serie bo podobno te w?zki serii nie trzymi? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 20:01
|
|
|
liczmy ze jesli masz zadany i zdrowy silnik to oscyluje to kolo 190 |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 20:39
|
|
|
GOLDI napisał/a: | liczmy ze jesli masz zadany i zdrowy silnik to oscyluje to kolo 190 |
ma?oooo cos |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 20:50
|
|
|
oki nie schamujesz i sie ni zxalamiesz now wszystkim ze masz 210 |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-11, 23:10
|
|
|
GOLDI napisał/a: | oki nie schamujesz i sie ni zxalamiesz now wszystkim ze masz 210 |
nie no ,pojade na hamownie wkoncu musze sie za?ama? .... |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
|