Czu? paliwem:( |
Autor |
Wiadomość |
kamil-2k [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 17:41 Czu? paliwem:(
|
|
|
Witam!!!
W listopadzie kupi?em sobie obecne auto czyli miska 2g Gs 97r. (wcze?niej mia?em 1g:) ) Autko jest bardzo zadbane, przebieg 102ty?, naprawde wszystko dzia?a bez zarzutu ale teraz pojawi? sie niemi?y problem. Zauwa?y?em, ?e podczas jazdy jak otworze okno czy to moje czy pasa?era to strasznie ?mierdzi benzyn?. Niewa?ne czy jade 50 czy 100km/h w aucie czu? paliwem. Ju? 3 razy siedzia?em w kanale w gara?u i nie widze ?adnych wyciek?w.. W komorze silnika nic nie czu? wydaje mi si?, ?e zapach dochodzi z tylnej cz??ci auta. Zreszt? my?le, ?e jak na gs-a to troche za du?o pali. Na pe?nym baku, jazda w 70% po mie?cie zrobie lekko ponad 400km, wiem ?e 2g pali troche wi?cej od 1g ale tamtym robi?em 600km. Mo?e mia? kto? z Was podobny przypadek?? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-11, 18:32
|
|
|
Zdecydowanie masz wyciek przy takim spalaniu. Problem w tym ze paliwo ci sie szybko ulatnia wiec moze byc problem z dopatrzeniem. Zobacz dookola zbiornika i w okolicach przewodow od pompy. (jesli mowisz ze dochodzi z tylu)
Sprawdz tez o-ringi w okolicach wtryskow. Jesli otwqorzysz maske na zapalonym silniku i czujesz pod maska to stawialbym na okolice silnika. Jesli to tylko podczas jazdy i tylko z tylu to patrzylbym za sparcialymi przewodami albo dziurawym zbiornikiem.
Dodatakowo zastanawia mnie czy pali ci sie CHECK ENGINE bo jesli tak to moze byc cos inego z dawkowaniem i czujesz jak Ci sie spala paliwo w katalizatorze a to juz nie dobrze bo jesli spalisz kata to bedzie wiekszt koszt.
Nie wiem jak dobry jestes z samochodami ale skoro mowisz ze go niedawno kupiles to sprawdz czy wogole masz kontrolke CHECK ENGINE. Powinna sie zapalic i zgasnac przy odpalaniu. Bedzie zoltego koloru. |
|
|
|
|
figara [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-12, 09:02
|
|
|
Mog? z do?wiadczenia powiedzie? ?eby? dok?adnie sprawdzi? przewody paliwowe, w moim drugim Eclipsie te? tak mia?am, ?mierdzia?o benzyn? strasznie, przew?d p?k? tak sprytnie ?e ci??ko by?o to zauwa?y?.
I uwa?aj jak bedziesz otwiera? mask? Mia?am pecha bo akurat w tym samym czasie pad?a mi cewka i po otwarciu maski, us?ysza?am jak skacze gdzie? iskra, i po 3 sekundach by?o tylko wielkie bummm Dobrze ?e ga?nica by?a sprawna |
|
|
|
|
kamil-2k [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-12, 16:44
|
|
|
Ja te? mia?em ju? takie do?wiadczenie jak mia?em 1g, by?a dziurka dos?ownie wielko?ci ma?ej ig?y na jednym z przewod?w wychodz?cych z baku ale szybko uda?o mi sie to zlokalizowa?. W tym 3 razy sprawdza?em podwozie na zapalonym silniku i nic. Zauwa?y?em, ?e nie zawsze tak ?mierdzi, kiedy by?y o wiele zimniejsze dni nic nie czu?em. Najgorzej jest jak temp. na dworze jest tak oko?o 10stopni lub wiecej.
Allias, check engine- lampka jest i dzia?a i oczywi?cie ga?nie zaraz po odpaleniu. Z komory silnika naprawde nic nie czu?. Nie wiem czy mo?e mie? to jaki? zwi?zek ale auto ma dziwny odg?os wydechu. Ca?y uk?ad wydechowy mam od pocz?tku do ko?ca wraz z ostatnim t?umikiem orginalny. A w?a?nie ostatni t?umik na wolnych obrotach jako? "pierdzi", przy wy?szych obrotach odg?os jest taki troche metaliczny - nie wiem jak to opisac. S?ysza?em kiedy?, ?e wypalony kat mo?e powodowa? podobne d?wi?ki mam racje??? ale je?eli by?oby co? nie tak to CHECK prawdopodobnie by si? ?wieci?. B?de musia? jeszcze raz posprawdzac wszystkie przewody itp. Bede szuka? dalej.. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-12, 16:49
|
|
|
tak kat moze brzeczec metalicznie... ale rowniez koncowy tlumik jak sie "konczy"... CE w 1g przy kacie walnietym nie wywali... |
|
|
|
|
kamil-2k [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-12, 17:13
|
|
|
Goldi ale ja mam 2g:), wiem, ?e w jedynce CE nie wywali bo jest jedna sonda przed katem. Czyli te pierdzenie to mo?e oznacza? juz zu?ycie ostatniego t?umika?? Strasznie wkurza mnie ten d?wi?k, mo?e trzeba b?dzie co? pomy?le? nad nowym t?umikeim |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-12, 17:17
|
|
|
a sorx... wypowiedz figary mnie zmylila moze wywalic blad CE ale nie musi... nie jest to regula |
|
|
|
|
Sebter
zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 88 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2008-03-12, 22:31
|
|
|
Sprzawdzales pierwsza sonde ;> ja mialem tak wczesniej, co prawda ze w 1G ale to tak samo ;P jak otwieralem szyby to paliwem walilo max, zmienilem sonde i lux ;D za duza mieszanke mialem i palil tez podobnie jak twoj ;P
|
|
|
|
|
kamil-2k [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-22, 10:12
|
|
|
witam! Ogl?dalem ostatnio kolejny raz mi?ka i dopiero teraz zauwa?y?em, ?e nie mam drugiej sondy tej za kat. Teraz ju? ca?kiem zg?upia?em.. Co najlepsze ca?y uk?ad wygl?da na orginalny (wsz?dzie znaczki mitsu) a za katem nie ma nawet miejsca, zadnej dziury ?eby wkr?ci? sonde ta rura jest ca?a. Przypominam- auto 2g 4g63 GS rok prod. koniec '96. Czy gs-ach euro druga sonda powinna by? wkr?cona zaraz za katem z boku na tej rurze jak ma to miejsce w 420a i w turbo fwd? Zadam teraz g?upie pytanie jak dok?adnie wygl?da lampka "check" w 2g gs wersja euro. To ta ???ta z narysowanym silnikiem prawda? czy jest jeszcze jedna i pisze na niej CHECK ENGINE? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-22, 17:19
|
|
|
To wlasnie ta kontrolka... czy ty wogole robiles scan silnika?? |
|
|
|
|
|