Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CIEKAWE OGŁOSZENIA
Autor Wiadomość
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: NDM
Wysłany: 2016-11-21, 10:25   

Panowie, Panie Nie wiem czy jesteście zainteresowani zawieszeniem gwintowanym do swoich furek, jeśli tak jak ja uznaliście, że czas kupić coś porządnego to polecam ISC, Zrobiłem mały rekonesans rynku i opinie mówią, że żadne D2 i tym podobne nie mają startu do ISC, BC racing jest podobnej (trochę podobno gorszej jakości) ale kosztuje ok 4000 PLN.
Teraz trwa a raczej zakończył się zakup grupowy organizowany przez www.isc-n1.eu jednak dla zdecydowanych istnieje jeszcze możliwość zakupu do końca tygodnia.
Ja za swój zestaw Sporta zapłaciłem 3100PLN także cena bardzo ok, formalności wyglądają w ten sposób, że trzeba wpłacić zaliczkę 700 PLN zawieszenie płynie statkiem i planowana dostawa to luty także fajnie rozkłada się w czasie :-)

Ps: tu na forum jeździ jeden fajny wozik na ISC i nie narzeka :-) jak coś to piszcie podpowiem co i jak :-)
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-11-21, 10:52   

OLO85, napisz jak je zamontujesz, jak się na nich jeździ. Bo w sieci można natrafić na informację że na drodze zachowują się jak piłeczki pingpongowe. O ile na torze to może nie przeszkadzać to na drodze ludzie narzekają na brak tłumienia. Ale jestem ciekaw czy tak naprawdę się zachowują
 
 
 
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: NDM
Wysłany: 2016-11-21, 11:01   

też na takie opinie trafiłem, po czym wyjaśniono mi że to w dużej mierze zależy od ustawień samego amortyzatora i doborze sprężyn krótkie info.
Odnośnie różnicy w zawieszeniach.

Ustawiony 32 stopień w wersji COMFORT to 15 stopień 2 SPORCIE.
I tak samo wyżej 32 stopień w SPORT to 16 stopień w RACING.

Chodzi o charakterystykę amortyzatora. Nie ma tu mowy o sprężynach które ustala się osobno. Ja na początek zdecydowałem się na sprężyny 8/6, które powinny zapewnić trochę komfortu.

Amortyzatory Comfort i SPORT mają taką samą budowę na poduszce poliuretanowo gumowej w przednich amortyzatorach.

Racing ma grubsze obudowy oraz grubsze wkłady. W przednich amorach ma pillowball czyli łożyska w obudowach aluminiowych, które myślę, że do cywilnego poruszania się po drogach są zbędne.
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-21, 12:02   

Pehdesign napisał/a:
na drodze zachowują się jak piłeczki pingpongowe

jak skręcisz na max to podejżewam ze tak będzie z kazdym gwintem.
mozna wtedy calkowicie zapomniec o jezdzie po miescie i jedynie dowozic fure lawetą na jakis tor :ok: :)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: NDM
Wysłany: 2016-11-21, 12:44   

To jest logiczne w takim przypadki zakres pracy amora to ile 1-2 cm :-)
Konkurencjatk na szybko :-) :
1. BC racing - ok 4100zł
2. D2 - 3300zł http://allegro.pl/zawiesz...6104649521.html
3. A TECHNIX :-) - 2500zł http://allegro.pl/mitsubi...6594078675.html

także tak jak mówiłem wydaje się ISC rozsądnym wyborem :-)
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-21, 17:17   

Do 25 są zbierani chętni na zakup, a do 5 grudnia trzeba wpłacić zaliczkę.

Pablo ma u siebie ISC. Ja do siebie do Nysy też mam ISC tylko wersję DRIFT.
Sport i Comfort wychodzi na obecną chwilę 3200zł a Racing i Drift 3500zł bo nie wierzę że w styczniu cena dolara spadnie poniżej 4zł

Co jest mega fajne w ISC że jest to w pełni serwisowalne zawieszenie i każdą część można dokupić osobno, bez problemu. Do tego można go konfigurować na wiele sposobów, np złożyć amor z górą z innego auta a dołem z innego jak np się modzi zawiasy i robi jakiegoś customa.
_________________

 
 
 
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: NDM
Wysłany: 2016-11-21, 22:13   

Tofik Ceny są takie jak napisałem czyli 3100zł za sport i komfort i 3400zł za racing.
Gdyby był problem z tym zawsze można się na mnie powołać :-)
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-22, 09:32   

Moje Tokico Illumina spełnia moje oczekiwania. Przejechałęm się Wojtaska paździeżem to wiem, ze taki zawias nie jest dla mnie. W 2g na tokico juz jest nisko a co dopiero na gwincie w aucie do jazdy na codzien. Regulacja dobicia amortyzatorów przy Tokico jest dla mnie wystarczająca i nie zajmuje więcej jak 2min :) Żeby nie było, że odradzam komukolwiek zakup gwintu.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2016-11-22, 10:22   

Ten ISC to kiedyś chłopaki do rx8 wkladali i ogólnie beton nie wiele droższy Mazdaspeed był dużo lepszy od tego ale fakt na tym ISC można było mocniej obniżyć
 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2016-11-22, 10:29   

jagos napisał/a:
W 2g na tokico juz jest nisko a co dopiero na gwincie


Z tym, że gwint ma to do siebie, że możesz sobie wyregulować obniżenie :jezyk: Takie D2 co kolega wrzucił wyżej ma regulację w zakresie +20/-80mm, czyli możesz sobie nawet podnieść auto o 2cm :ksiadz: Regulacja twardości to inna sprawa :ok:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-22, 11:07   

Ale takie kręcenie sobie kto kiedy i jak chce skręcić to musi liczyć się z tym, ze auto będzie ściągało. Takie ustawianie na znaki/oko to nie to co ustawienie na wagach. A później zdziwienie, że auto ściąga. Co z tego że będzie obniżony jak będzie jechał z :ass:

I wiem co to regulacja dobicia/twardości a regulacja wysokości. Chodziło mi o to, że to co oferuje Tokico jest dla mnie w zupełności wystarczające.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-11-22, 11:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2016-11-22, 12:08   

Jasne, każda zmiana wysokości jest ingerencją i wymaga chociażby sprawdzenia i regulacji zbieżności. Przy większych zmianach wysokości potrzebne są też ciut większe ingerencje w zawieszenie, po prostu napisałeś tak, że "w 2g na tokico jest już nisko, a co dopiero na gwincie", a w kolejnym zdaniu już o regulacji dobicia, stąd moja wypowiedź :ok:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
$livka46 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 156
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 2016-11-29, 10:23   

http://allegro.pl/mitsubi...6625930033.html
poliuretany z galanta
_________________

 
 
Kadahir 
KLUBOWICZ

Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 110
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-12-06, 10:31   

https://www.olx.pl/oferta...9430cc;promoted Na co komu turbo jak można wsadzić wydech 2,5, nieodgrodzony stożek Apexi i mieć te 200 KM :ksiadz:
_________________
96' Eclipse 2g GS 4g63
 
 
herod 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 112
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2016-12-07, 18:15   

:amen: :hahaha:
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2016-12-14, 23:12   

dzień dobry państwu,
http://www.ebay.co.uk/itm...r4AAOSw44BYNN4N

to tylko supra twin turbo Z HAKIEM.
Przeglądajcie dalej.

:tuptup:
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
Mich 
KLUBOWICZ

Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 150
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2016-12-14, 23:35   

Fascynuje mnie liczba kluczy na breloczku u tego sprzedawcy :D
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2016-12-20, 17:36   Zna ktos to auto ?

Witam, kuzyn szuka 2g do 10kzl. Chcemy na dniach jechac go obejrzec. Moze ktos juz go ogladal lub wie cos na jego temat ? Z gory dzieki za info
Mitsubishi Eclipse 2g 18" eibah exedy magnaflow
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDfmQVj.html
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-30, 23:34   

Rzadka sprawa. Jakby był czerwony, to sam bym się łamał....

http://www.ebay.com/itm/1...y8AAOSwA3dYK26H
_________________
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-12-31, 00:00   

jak mój, tylko ta podła seryjna felga... :?
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13