Takie tam GST 2G |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-23, 10:30
|
|
|
Cytat: | wstawiaj turbo z evo 9 | Tez o tym myslalem |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-08-23, 11:07
|
|
|
Ale masz zajebiste auto tez kiedyś takie cudo miałem! ;-( jak na niego patrzę to aż mnie skręca ale co tam byle by sie dobrze sprawował co do turbiny jak będziesz chciał ja zmieniać to chętnie odkupię
B16 będzie zdychały już przy takiej mocy a tu masz w sumie polowe możliwości turbiny
Zapodaj jeszcze środek bo jestem bardzo ciekawy jak wyglada |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-23, 20:46
|
|
|
simongs1, obstrykam w poniedzialek dobrym aparatem, ale wnetrze wyprane i skorki ogarniete. O wiele jasniej sie zrobilo;-)
Dzis od rana spawalem J-pipe WG w wydech, obudowalem filtr powietrza i zrobilem dolot powietrza na silnik z lapaczy w zderzaku. Ale pomimo puszczonego WG w wydech nie chodzi jak Colt. Colt przy otwartym szumial jak odrzutowiec co kochalem Ale w Eclipse przynajmniej zniknal frustrujacy mnie dzwiek otwartego WG ;-P |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-08-24, 19:14
|
|
|
widlak85 napisał/a: | Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory |
mi to wyglada na fotoszopa |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 09:03
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | widlak85 napisał/a: | Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory |
mi to wyglada na fotoszopa |
Nie powiem Ci czym robione bo nie znam sie totalnie na fotografii. Wiem jedno, że jedno zdjęcie potrafiło się robić nawet 3 minuty. Było dość ciemno i kolega musiał poustawiać długość migawek i ich ilość itp.
[ Dodano: 2014-08-30, 15:25 ]
meczylem sie z obrotami w aucie. Raz 2000rpm raz gasl. Dzis wymieniony krokowy na sprawny i nadal to samo. Zaczalem szukac nieszczelnosci przy dolicie. I znalazlem bydlaka
podcisnienie od regulatora paliwa
|
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-30, 15:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-08-31, 21:47
|
|
|
Co ten przewód był przycisniety ? Czym?
Jak ecli chodzi działasz coś? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-01, 12:17
|
|
|
Przewod scisniety byl miedzy kolektorem a zbiorniczkiem plynu hamulcowego. dzis laduja nowe opony. Problem z gasnieciem zazegnany silnik pieknie trzyma 900rpm Do wymiany gumowe podpory amortyzatorow bo napierniczaja jak glupie Tlumik musze podniesc wyzej bo "wisi" wizualnie. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-09-01, 12:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-10-03, 21:11
|
|
|
Jak tam dzieje sie coś mam nadzieje ze nie wyrwales serca z mojej dziecinki |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2014-10-03, 21:16
|
|
|
simongs1 napisał/a: | Jak tam dzieje sie coś mam nadzieje ze nie wyrwales serca z mojej dziecinki |
gdzieś tam wyczytałem że takie sa plany ale czy dobrze zrozumiałem ? |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-10-03, 23:34
|
|
|
jakie to plany nie były v6-tki napedy z 3000gt itp... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-07, 23:21
|
|
|
W Colcie montuja się napędy z gala AWD z wyjetym AWS-em. Komora jest niemal do cna wylizana, i odmalowana. Jest motorownia z 3Kgt SL, która ma wpaść do Eclipsa bo szkoda mi go ciąć na AWD. Dlatego będzie ośka z mocną V-ka pod maską i klimatyzacją I to wystarczy. I tak z Eclipsem nikt nie chce się "targać" więc czy ma 400 czy 220KM to nie ma różnicy. Z Vką będzie lepiej wstawał a i moment podobny Będzie jeździł jak zdrowy GST A i jego awaryjnośc zapewne spadnie o połowę Moc, którą posiada jest zdecydowanie za duża na ośkę. 4G63 z Eclipsa zostanie albo zakuta + wal z E8 albo wylądują graty z E8. Raczej będzie 1 opcja. Wylądują wieksze wtryski+ bardziej wydajna pompa paliwa bo Walbro 255 nie ogarnie i wtedy dmuchnie się okolice 2 barów i podejrzewam, że między 550 a 600kunia wyskoczy;) I to mi wystarczy w Colcie
Eclipse zostawiam do lansu bo jest przekuwaśliczny. Colt ma być killerem, zabójcą, ma przegryzać tętnice przeciwnikowi...
[ Dodano: 2014-10-08, 08:56 ]
rosomak1983 napisał/a: | jakie to plany nie były v6-tki napedy z 3000gt itp... |
Nie wiem o co Ci chodzi |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-10-08, 08:59, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-11-10, 14:31
|
|
|
Jak tam dziej sie coś w temacie |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2014-11-10, 17:40
|
|
|
simongs1 napisał/a: | Jak tam dziej sie coś w temacie | Poszedł na żyletki lub za inny dupowóz |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-10, 18:06
|
|
|
Jeździ aż przepowiedzą 1 śniegi. I do garażu W między czasie ogarniam Colta Wymienione sosy, zrobione manualne regulowanie wolnych obrotów i ogólnie co się psuje to systematycznie naprawiam. Jest piękny |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2014-11-10, 18:32
|
|
|
jagos napisał/a: | Jest piękny |
A jakie piękne żyletki polsilvera by były Jak znowu w wawie będę to nie omieszkam go obadać |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-10, 19:08
|
|
|
Simeon, wpadaj na komis jak ostatnio |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-11-11, 13:21
|
|
|
Nie gadaj ze wyrwales mu serce ? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-11, 13:45
|
|
|
simongs1 napisał/a: | Nie gadaj ze wyrwales mu serce ? |
Serce mnie boli zeby mu to zrobic, ale ma za duzo mocy na oske. Jeszcze jak sucho to pol biedy. Gorzej na mokrym. Przy 150km/h gubi trakcje A start spod swiatel to masakra jakas Dobrze mu zrobi 220konna V6-stka Bedzie w sam raz na oske |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2015-01-13, 22:24
|
|
|
I jak tam dzieje się coś w temacie czy co |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-14, 09:14
|
|
|
simongs1, W niedziele auto zostało jeszcze "dostrojone" (nie moge powiedzieć przez kogo bo zamiast stroić auta "w pracy" wystroił mi). Niemal, że zaraz po strojeniu trafiła się RS4-ka B6 (344KM). I na 1 mapie jechaliśmy równo, ale na drugiej RS nie miał co zbierać i dostał taki łomot, że sam się zdziwiłem
Niebawem będa korby i wal Manley i tłoki Wiseco hd i zbaczymy co to turbo potrafi ;P
Tylko nie wiem czy ten zestaw doczeka sie Eclipsa |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|