Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Takie tam GST 2G
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-23, 10:30   

Cytat:
wstawiaj turbo z evo 9
:ok: Tez o tym myslalem ;-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2014-08-23, 11:07   

Ale masz zajebiste auto tez kiedyś takie cudo miałem! ;-( jak na niego patrzę to aż mnie skręca ale co tam byle by sie dobrze sprawował co do turbiny jak będziesz chciał ja zmieniać to chętnie odkupię
B16 będzie zdychały już przy takiej mocy a tu masz w sumie polowe możliwości turbiny

Zapodaj jeszcze środek bo jestem bardzo ciekawy jak wyglada
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-23, 20:46   

simongs1, obstrykam w poniedzialek dobrym aparatem, ale wnetrze wyprane i skorki ogarniete. O wiele jasniej sie zrobilo;-)
Dzis od rana spawalem J-pipe WG w wydech, obudowalem filtr powietrza i zrobilem dolot powietrza na silnik z lapaczy w zderzaku. Ale pomimo puszczonego WG w wydech nie chodzi jak Colt. Colt przy otwartym szumial jak odrzutowiec co kochalem :-) Ale w Eclipse przynajmniej zniknal frustrujacy mnie dzwiek otwartego WG ;-P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-08-24, 19:14   

widlak85 napisał/a:
Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory :ok:

mi to wyglada na fotoszopa :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-25, 09:03   

rosomak1983 napisał/a:
widlak85 napisał/a:
Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory :ok:

mi to wyglada na fotoszopa :jezyk:


Nie powiem Ci czym robione bo nie znam sie totalnie na fotografii. Wiem jedno, że jedno zdjęcie potrafiło się robić nawet 3 minuty. Było dość ciemno i kolega musiał poustawiać długość migawek i ich ilość itp.

[ Dodano: 2014-08-30, 15:25 ]
meczylem sie z obrotami w aucie. Raz 2000rpm raz gasl. Dzis wymieniony krokowy na sprawny i nadal to samo. Zaczalem szukac nieszczelnosci przy dolicie. I znalazlem bydlaka :-P
podcisnienie od regulatora paliwa
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-30, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2014-08-31, 21:47   

Co ten przewód był przycisniety ? Czym?
Jak ecli chodzi działasz coś?
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-01, 12:17   

Przewod scisniety byl miedzy kolektorem a zbiorniczkiem plynu hamulcowego. dzis laduja nowe opony. Problem z gasnieciem zazegnany :-) silnik pieknie trzyma 900rpm ;-) Do wymiany gumowe podpory amortyzatorow bo napierniczaja jak glupie :-) Tlumik musze podniesc wyzej bo "wisi" wizualnie.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-09-01, 12:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2014-10-03, 21:11   

Jak tam dzieje sie coś mam nadzieje ze nie wyrwales serca z mojej dziecinki :ksiadz:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2014-10-03, 21:16   

simongs1 napisał/a:
Jak tam dzieje sie coś mam nadzieje ze nie wyrwales serca z mojej dziecinki


gdzieś tam wyczytałem że takie sa plany :jezyk: ale czy dobrze zrozumiałem ? ;)
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-10-03, 23:34   

jakie to plany nie były v6-tki napedy z 3000gt itp...
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-07, 23:21   

W Colcie montuja się napędy z gala AWD z wyjetym AWS-em. Komora jest niemal do cna wylizana, i odmalowana. Jest motorownia z 3Kgt SL, która ma wpaść do Eclipsa bo szkoda mi go ciąć na AWD. Dlatego będzie ośka z mocną V-ka pod maską i klimatyzacją :P I to wystarczy. I tak z Eclipsem nikt nie chce się "targać" więc czy ma 400 czy 220KM to nie ma różnicy. Z Vką będzie lepiej wstawał a i moment podobny :) Będzie jeździł jak zdrowy GST ;) A i jego awaryjnośc zapewne spadnie o połowę :P Moc, którą posiada jest zdecydowanie za duża na ośkę. 4G63 z Eclipsa zostanie albo zakuta + wal z E8 albo wylądują graty z E8. Raczej będzie 1 opcja. Wylądują wieksze wtryski+ bardziej wydajna pompa paliwa bo Walbro 255 nie ogarnie i wtedy dmuchnie się okolice 2 barów i podejrzewam, że między 550 a 600kunia wyskoczy;) I to mi wystarczy w Colcie :tuptup:
Eclipse zostawiam do lansu bo jest przekuwaśliczny. Colt ma być killerem, zabójcą, ma przegryzać tętnice przeciwnikowi...

[ Dodano: 2014-10-08, 08:56 ]
rosomak1983 napisał/a:
jakie to plany nie były v6-tki napedy z 3000gt itp...

Nie wiem o co Ci chodzi
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-10-08, 08:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2014-11-10, 14:31   

Jak tam dziej sie coś w temacie :jezyk:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2014-11-10, 17:40   

simongs1 napisał/a:
Jak tam dziej sie coś w temacie :jezyk:
Poszedł na żyletki lub za inny dupowóz :jezyk:
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-10, 18:06   

Jeździ aż przepowiedzą 1 śniegi. I do garażu :) W między czasie ogarniam Colta :) Wymienione sosy, zrobione manualne regulowanie wolnych obrotów i ogólnie co się psuje to systematycznie naprawiam. Jest piękny :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2014-11-10, 18:32   

jagos napisał/a:
Jest piękny :)

A jakie piękne żyletki polsilvera by były :ok: :jezyk: Jak znowu w wawie będę to nie omieszkam go obadać :jezyk:
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-10, 19:08   

Simeon, wpadaj na komis jak ostatnio :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2014-11-11, 13:21   

Nie gadaj ze wyrwales mu serce ?
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-11, 13:45   

simongs1 napisał/a:
Nie gadaj ze wyrwales mu serce ?


Serce mnie boli zeby mu to zrobic, ale ma za duzo mocy na oske. Jeszcze jak sucho to pol biedy. Gorzej na mokrym. Przy 150km/h gubi trakcje :-P A start spod swiatel to masakra jakas :-P Dobrze mu zrobi 220konna V6-stka :-) Bedzie w sam raz na oske :-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2015-01-13, 22:24   

I jak tam dzieje się coś w temacie czy co :ksiadz:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-14, 09:14   

simongs1, W niedziele auto zostało jeszcze "dostrojone" (nie moge powiedzieć przez kogo bo zamiast stroić auta "w pracy" wystroił mi). Niemal, że zaraz po strojeniu trafiła się RS4-ka B6 (344KM). I na 1 mapie jechaliśmy równo, ale na drugiej RS nie miał co zbierać :serduszka: i dostał taki łomot, że sam się zdziwiłem :lol2:

Niebawem będa korby i wal Manley i tłoki Wiseco hd i zbaczymy co to turbo potrafi ;P
Tylko nie wiem czy ten zestaw doczeka sie Eclipsa :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16