Rolowanie błotników |
Autor |
Wiadomość |
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-08-24, 11:37 Rolowanie błotników
|
|
|
Siema ,
ktoś umie robić takie coś lub zna kogoś kto sie na tym zna ?
https://www.youtube.com/watch?v=5CzP-a3bPFw
https://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
poglądowe video o co chodzi
najlepiej jakby to było gdzieś w Warszawie lub okolicach
lekko mi tylne gumy trą o błotniki na dołach lub przy ostrym wchodzeniu w zakręt i trzeba je lekko poszerzyć lub zrolować, na 225 problemu nie miałem na 235 czasami się zdarza co wkurza to raz a dwa niszczę gumę jak i błotnik od ośrodka |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 10:14
|
|
|
A nie lepiej założyć odpowiednie opony? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-08-25, 11:24
|
|
|
viader napisał/a: | A nie lepiej założyć odpowiednie opony? |
to wychodzi taniej niż zabawa z oponami
szukam na razie na jakiś german style kult itp stronach m.in. dla bmw bo u nich to jest dosyć modne i popularne ale warsztatu co się tym zajmuje ogarnąć nie mogę |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-25, 11:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 13:16
|
|
|
No tak, najpierw się kupuje złe opony i felgi a potem trzeba młotkiem ranty zawijać bo taniej. Zabierasz się do tego od dupy strony i tyle. Poza tym przy tak dychawicznym silniku wolałbym węższe opony coby lepiej tyłem pozamiatać |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Marcin4g
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 14:30
|
|
|
Do kupienia taką maszynkę widziałem kiedyś w katalogu D&W. |
_________________
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 14:54
|
|
|
wojtas napisał/a: | nie wszystkie rodzaje felg sa we wswzystkich dostepnych rozmiarach.. |
Wiem, że się czepiam. Ale skoro nie ma do mojego auta modelu felgi w pasującym rozmiarze od danego producenta to nie kupuję. Kupuję to co pasuje bez użycia młotka i przecinaka. Ale spoko róbta co chceta. Dla mnie łatwiej zmienić opony niż ingerować w blacharkę. Potem będzie płacz, że ruda nadkola zeżarła...
Mati, nie bierz tego do siebie ale ostatnio chwalisz się, że wydanie wartości 1G na opony do maxdy to pikuś a spalanie w mieście 20l jest do przyjęcia, do tego laweta to w sumie tania sprawa w porównaniu do zapasówki, więc nie rozumiem oszczędzania na klepaniu rantów zamiast wymiany opon |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
Ostatnio zmieniony przez viader 2014-08-25, 15:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-08-25, 19:47
|
|
|
Viader Viader, gumy kupiłem po strzale na autostradzie we Włocławku, wybacz wyboru tam nie było tylko te co mam. Ja nie potrzebuje tego rolowac tyle jak na filmach o stance etc.
Proszę o konkrety. |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-25, 19:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marcin4g
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 332 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Płaski
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 275
|
Wysłany: 2015-01-06, 21:07
|
|
|
viader napisał/a: | wojtas napisał/a: | nie wszystkie rodzaje felg sa we wswzystkich dostepnych rozmiarach.. |
Wiem, że się czepiam. Ale skoro nie ma do mojego auta modelu felgi w pasującym rozmiarze od danego producenta to nie kupuję. Kupuję to co pasuje bez użycia młotka i przecinaka. Ale spoko róbta co chceta. Dla mnie łatwiej zmienić opony niż ingerować w blacharkę |
Ale w takim układzie nie chodzi już o zmianę opon tylko odpuszczenie sobie konkretnego felunku. Więc musisz zrezygnować z felg a nie dopasować opony.
Mnie też czeka pracka, tyle że o wiele konkretniejsza. Samo wygięcie nie wystarczy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-07, 08:31
|
|
|
Ja u siebie po zmianie opon z 225/35 na 225/40 musiałem na gorąco lekko pozaginać ranty tylnych błotników. Dosłownie 3mm, ale musiałem. Mi to w ogóle nie przeszkadzało. Umiejętne panwanie nad opalarką, drewnianym kołkiem i młotkiem i do dzieła |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2015-01-07, 12:36
|
|
|
skoro poruszyliście ten wątek to jakby w Warszawie ktoś chciał to zrobić , to Coobcio Garage wykonuje taką usługę |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-07, 19:08
|
|
|
MATi napisał/a: | Coobcio Garage | o proszę. Nie pomyślał bym Widocznie w Nyskach i Saabach też ciężko o dobrą felge w odpowiednim rozmiarze |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|