jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-03, 12:20 wolne obroty a czujniki
|
|
|
Siemanko. Problemów z obrotami ciąg dalszy. Dziś zamontowałem sprawny krokowy i dupa. Ale do rzeczy. Customowy kolektor dolotowy Venoma + Przepustnica BBK 70mm + Podkladka 15mm między przepustnicę a kolektor. Dzis wywalone podgrzewanie przepustnicy. Mam pytanie czy w 2G wystepuje IPS? Ecu bierze sygnał z czujnika temp. cieczy podczas porannego uruchamiania silnika i im chłodniej tym krokowy wiecej "zapodaje" powietrza bez konieczności uchylania przepustnicy. IPS rozumiem, że ma duże znaczenie bo podaje info do ECU, że przepustnica jest zamknięta i trzeba nadrobić to lewym powietrzem uchylając krokowy, który to bez działającego prawidlowo czujnika temp. Cieczy też będzie szwankował. Reasumując: Praca silniczka krokowego jest zależna od czujnika cieczy chłodzącej i IPS no i sprawnego ECU
Moja Przepustnica nie ma przewidzianego miejsca na IPS. Może którys z was zna jakiś patent ?:P Jesli IPS być musi to ja sobie poradze bo to jedynie trzeba podac zwarcie do masy przy zamknięciu przepustnicy
Rano musze trzymac chwilę noge na gazie by nie zgasł. Po rozgrzaniu trzyma ładnie 900RMP do czasu gdy ruszę, lekko przegazuję, skręcę kołami, właczę nawiewy, światła. Stąd ewidentnie nie odpowiedznia praca silniczka krokowego bądź czujników niezbędnych do jego prawidlowej pracy.
Sprawdzone:
TPS, czujnik temp. cieczy, krokowy, czujnik w pompie wspomagania |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-09-09, 22:50, w całości zmieniany 2 razy |
|