Upgrade układu hamulcowego |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 17:38 Upgrade układu hamulcowego
|
|
|
Siema.
Wszedzie mowi/pisze sie o zmianie tarcz i zaciskow na te z EVO, ale nie mowi sie o np. Przewodach plynu hamulcowego. W Colcie wywalilem ABS i wkladam heble z E8, ale chcial bym dac nowe przewody hamulcowe od samej pompy po zaciski. Seryjne przewody sa bardzo cienkie i wg. mnie hamulce beda mniej wydajne. Jakiej srednicy przewody polecacie? Dodam, ze te elastyczne chce wymienic tez na elastyczne w oplocie wiekszej srednicy.
Tak wygladaja heble w Colcie Felga 16" i luzu moze 2-3mm ;-P
|
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2015-01-11, 17:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2015-01-11, 17:42
|
|
|
Przewody raczej nic nie dadzą co innego pompka o większej pojemności |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 17:50
|
|
|
Pompa jest druga z EVO8 i zregenerowana
[ Dodano: 2015-01-11, 17:58 ]
Brian, tyle, ze te przewody w colcie sa bardzo cienkie. Seryjna pompa juz nie wydalala przy 2tloczkach. Chodzi mi o konkretna odpowiedz jakie przewody kupic. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:00
|
|
|
No to ma to sens, jesli podejdzie Ci do Colta, do Eclipse z tego co wiem nie podchodzi. Ja mam przewody Earl's i adaptery tego samego producenta |
|
|
|
|
$livka46
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 156 Skąd: Węgliniec
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:08
|
|
|
skoro jest pompa i zaciski od evo to moze przewody tego samego przekroju zrobic? |
_________________
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:23
|
|
|
jagos, dorabiałem do siebie sztywne, 3mm prześwit. |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:53
|
|
|
franko, dzieki. A oryginalne w colcie maja 1,8-2mm. Jak dla mnie mocno by przeszkadzaly w luznym przeplywie plynu.
A ktos przerabial moze hydro lape? Tyl naped mam z gala z hamulcami tarczowymi i wleca tez brembo z EVO. Sila rzeczy musze whstrugac hydrauliczny reczny. Jakies sugestie? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2015-01-11, 19:00
|
|
|
jagos, zenek_bb, to co pamiętam robił coś takiego |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
RoXall
KLUBOWICZ
Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 19:03
|
|
|
Trzeba zagadać z Brovarem z CM KRK z tego co wiem on robił u siebie w colcie niedawno hydrauliczny rękaw na gratach z evo (tylne i przednie hamulce). |
_________________ 三菱 コルト 4g 4x4: 4g93C Mivec Eaton m62 (work in progress)
三菱 日食 1g GSX: 4g63T 14b/16g |
Ostatnio zmieniony przez RoXall 2015-01-11, 19:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-11, 19:51
|
|
|
Nic trudnego jak masz części itp |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 21:15
|
|
|
Horacjusz napisał/a: | Nic trudnego jak masz części itp |
Z tym to nie ma problemu bo wszystko prócz przewodów, końcówek i ręcznego mam.
[ Dodano: 2015-01-11, 21:16 ]
franko,RoXall, Dzięki |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-13, 08:56
|
|
|
Jagos. Lepiej jak dorobisz sztywne o większej średnicy. Jak zrobisz wszystko w oplocie to boję się ,że będziesz miał "miękki pedał" przy hamowaniu. |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-13, 09:01
|
|
|
Kolega ma racje jak robic to tylko na sztywnych po za tym miedzianka chyba taniej wyjdzie |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
Ostatnio zmieniony przez Horacjusz 2015-01-13, 09:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-13, 09:36
|
|
|
Pablo1o, nie, nie. Chodziło mi o te elastyczne przy kole w plocie". Reszta idzie sztywna i nawet nie pomyślałem by zrobic to na"miękko" |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-13, 10:31
|
|
|
A tam to jak najbardziej
Jakby co to oplot zrobi Ci DPRS |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2015-01-13, 10:41
|
|
|
jagos przepraszam, że nie w temacie, ale...
extra te felgi ! Jestem pod wrażeniem, że znalazłeś 16" pasujące na zacisk EVO. Tarcza 320 mm? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
|