Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
porting podstawki oleju
Autor Wiadomość
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
  Wysłany: 2015-03-19, 18:45   porting podstawki oleju

Co daje porting podstawki oleju ??? po za lepszym przepływem oleju.
robił już ktoś coś takiego ?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-19, 19:08   

"podstawki" czy pompy oleju?
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-03-19, 19:15   

podstawki
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-19, 19:36   

samej podstawki nic nie da. :wtf:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-03-19, 20:50   

Cytat:
samej podstawki nic nie da. :wtf:

to co musi być ze dało jakiś efekt , ze jest poprawa w smarowaniu .
po za nowa pompa oleju, portingiem kanałów w bloku, poszerzeniem otworu w podstawce .
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-03-20, 10:12   

porting kanałów w bloku na pewno nie poprawni smarowania/cisnienia ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-03-20, 10:59   

Wywal balans , dobra pompa , sprawny czysty silnik i po co wiecej ??? Za duze cisnienie wcale nie jest dobre, ma byc odpowiednie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
RENZO 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 245
Skąd: USA
Wysłany: 2015-04-01, 18:36   

Sam się zastanawiam nad wywaleniem balansu warto przy okazji oddać pompę do regeneracji czy nie jest to konieczne? Da sie to wywalić chyba bez wyciągania silnika tak ?
_________________
Mitsubishi Eclipse II - 4G63
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12