Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak iskry
Autor Wiadomość
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-12, 14:20   Brak iskry

gdy problem pojawil sie po raz pierwszy, zgasilem silnik, odpalilem i dzialal. Przejechalem ok 40km i kliperek postal 2 dni w garazu. Odpalam go, silnik dziwnie pracuje. Okazalo sie, ze nie pali na dwa gary. Kable do swiec wygladaja na nowe(osobiscie ich nie wymienialem). Swiece tez w porzadku. Czasami wystarczylo poruszac kablami i na chwile silnik pracowal normalnie. Od znajomego mechanika uslyszalem, ze modul mogl pasc... Bo akurat nie pala te ktore wychodza z jednego modulu ;> Czy to moze byc to? Jesli tak to gdzie mozna kupic taki modul i ile kosztuje, i czy musi byc koniecznie z eclipse?
_________________

Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-12, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-12, 15:53   

stawia? bym bardziej na cewke ni? modu?
posprawdzaj te kable czy nie maja gdzie? uszkodze? lub ?niedzi na wyj?ciu z cewki
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-12, 16:02   

A ja bym stawia? na ECU, brak iskry na 2 ?wiece to typowy objaw.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-12, 16:15   

pamietaj ?e cewka podaje jednoczesnie iskr? na dwa cylindry
ecu raczej jak by pad?o to dwie cewki od razu by nie podawy iskry
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-13, 12:09   

i jeszcze pytanie: modul steruje cewka czy wtryskami?
_________________

 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-04-13, 12:13   

modulu eclipse nie ma, ale ma czujnik polozenia walkow rozrzadu. Moze byc przyczyna braku iskry na dwuch cylindrach. Jest jeszce oprucz cewki zaplonowej takie cos jak , tranzystor mocy. Do niego podpiata jest cewka.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-13, 15:33   

jak sprawdzisz b?edy ecu to powinno ci wykaza? co jest uszkodzone
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-13, 19:11   

dzieki wszystkim za odpowiedzi :amen:
wystarczylo sie jedna wtyczka troche pobawic(jesli to nie modul to nie wiem z czego), zlapal styk i dziala :?
_________________

 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-13, 22:25   

:hahaha:
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-14, 00:02   

no nie wiem czy to jest takie smieszne :protest:
ile ja stresu przezylem i czasu stracilem na dochodzenie co to moze byc :P
_________________

Ostatnio zmieniony przez boneco 2008-04-14, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-14, 00:12   

boneco rozbierz ta owa "wtyczke.. przeczysc styki... co by Ci sie problem nie powtorzyl :>
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-14, 00:17   

tak zrobilem. Jak na razie chodzi i mam nadzieje, ze sie to nie powtorzy :) pozdrawiam
_________________

 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-15, 19:13   

wa?ne ?e chodzi nie wazne jakim sposobem zosta? naprawiony
kiedy? kto? pisa? ?e peda? hamulca mu pulsuje wymieni? pasek klinowy i problem ust?pi?
wida? ?e ecli to jednak nie obliczalne auto
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
nocny_paolo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 19:59   

na ceweczkach czasami ?nid? si? zbiera na stykach,dobrze by by?o wyj?? i dok?adnie wypiaskowa?,tak zrobi?em w moim i po problemach z iskr?
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-16, 20:31   

nocny_paolo napisał/a:
na ceweczkach czasami ?nid? si? zbiera na stykach,dobrze by by?o wyj?? i dok?adnie wypiaskowa?,...


wypiaskowa? cewk? ... chyba co? ?le zrozumia?em
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
nocny_paolo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 20:41   

Tak wypiskowa? drobn? frakcj? piasku styki tam gdzie zapina si? kostk? i otwory na przewody - czym chcesz to wyczy?ci? ja mam do tego piaskark?

[ Dodano: 2008-04-16, 20:42 ]
Chyba wiesz co to jest piaskarka?
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-04-16, 20:55   

boneco napisał/a:
wystarczylo sie jedna wtyczka troche pobawic(jesli to nie modul to nie wiem z czego), zlapal styk i dziala :?

GOLDI napisał/a:
oneco rozbierz ta owa "wtyczke.. przeczysc styki... co by Ci sie problem nie powtorzyl :>

boneco napisał/a:
tak zrobilem. Jak na razie chodzi i mam nadzieje, ze sie to nie powtorzy

Problem rozwi?zany ,rozwi?zany! To po co go ci?gn?? dalej? Styki zrobione ,przeczyszczone ,jest ok. Mo?e sie czepiam ,ale taka moja rola.
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-18, 23:25   

piaskarka ?
podje?dzam czy?ci? ni? przewa?nie ramy od ci??ar?wek jak id? do malowania...
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
nocny_paolo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-19, 14:43   

troche mniejsza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13