Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
jak to jest z tym 1g a 2g 4g63T
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-17, 09:39   jak to jest z tym 1g a 2g 4g63T

bo tak: poczyta?em sobie i : 1g lepsza g?owica ,wi?ksze kana?y wi?ksze turbo , 2 g -gorsza g?owica gorszy d?? , mniejsze turbo ,mniejsze kana?y w g?owicy , mniejszy kolektor ss?cy :
i rodzi sie pytanie: To dlaczego 1g ma mniejsz? moc niz 2 g oczywi?cie katalogowo i jak to sie ma w praktyce do tej mocy bo wiadomo ze podobno miski mocy nie trzymi?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-04-17, 15:48   

No nie trzymaj? mocy a og?lnie to jest tak ?e 1g a konkretnie 6bolt ju? w serji jest dobr? baz? do tuningu bo zdrowy silnik wytrzymuje moce do 450 KM , a 2g tyle nie wytrzyma no i jeszcze do tego ten nieszcz?sny cranwalk jedna wielka loteria. Moim zdaniem w 1g to 300-350 KM to w sam raz je?li chodzi o silnik zrobiony na seryjnych gratach to jest bezpieczne ma chodzi? i ju? a je?li chodzi o 2g to lepiej od razu zaku? a dopiero bawi? sie w moc. Ja np. osobi?cie gdybym mia? 2g to bym do niego swapowa? 6bolta i wtedy by?bym w pe?ni zadowolony. Mora? z tego taki ?e nowe nie znaczy lepsze, Mitsu spieprzy?o 7bolta i tyle (a szkoda), mogli zosta? przy 6-tce i by by?o git. Pomijaj?c sprawy techniczne to taka w?a?nie jest r??nica.
_________________
wolf
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-17, 15:58   

wolf napisał/a:
No nie trzymaj? mocy a og?lnie to jest tak ?e 1g a konkretnie 6bolt ju? w serji jest dobr? baz? do tuningu bo zdrowy silnik wytrzymuje moce do 450 KM , a 2g tyle nie wytrzyma no i jeszcze do tego ten nieszcz?sny cranwalk jedna wielka loteria. Moim zdaniem w 1g to 300-350 KM to w sam raz je?li chodzi o silnik zrobiony na seryjnych gratach to jest bezpieczne ma chodzi? i ju? a je?li chodzi o 2g to lepiej od razu zaku? a dopiero bawi? sie w moc. Ja np. osobi?cie gdybym mia? 2g to bym do niego swapowa? 6bolta i wtedy by?bym w pe?ni zadowolony. Mora? z tego taki ?e nowe nie znaczy lepsze, Mitsu spieprzy?o 7bolta i tyle (a szkoda), mogli zosta? przy 6-tce i by by?o git. Pomijaj?c sprawy techniczne to taka w?a?nie jest r??nica.

ale chodzi mi o roznice w mocy -skoro 6 bolt ma lepszy osprz?t to czemu ma wg katalogu 190ps a 7 bolt 210 ps
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-04-17, 16:14   

System Emisji Spalin jest inny. Poprostu tak fabryka skonstruowala 1g ze ma mniejsza moc choc ma potencjalnie wieksze turbo, bardziej wytrzymaly blok i kolektor ssacy co ma przepustowosc ok 215 cmf.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-04-17, 16:36   

wolf, - wiesz takie gadanie tylko , prawda jest taka zeby sie nie wysralo nie wazne czy to 1g czy 2g to trzeba zadbac i zakuc najlepiej jesli planujesz cos wiecej niz 300 koni.. a co do trzymania mocy .. to tez mysle ze to kwestia dbania o auto , wymiana wszystkich zuzytych podzespolow na czas.. wiadomo ze jak olejesz to czy tamto to nie bedziesz mial mocy .. a gadadnie ze jakbys mial 2g to bys swapowal 6 bolta to tez takie :hahaha: jednym slowem potrzebowalbys duzo siana na to wszystko .. Ty , sluchaj to idac Twoim tokiem myslenia mam spieprzone auto tak .? bo mam 2g gst ? to moze ja od razu sie pochlastam co ? :o
 
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-04-17, 18:11   

OrBiTal OK masz racje ale na tym forum by?o ju? wiele powiedziane na temat silnik?w 7bolt a to ?e cranwalk , a to ?e s? s?absze a to ?e, a to ?e w US nikt nie buduje 2g bez swapa na 6bolta a nawet to ?e cz??? tych silnik?w produkowa? hyunday (mam nadzieje ?e to kit) itd.itd. Wychodzi wi?c na to ?e to nie tylko moje zdanie. Ja wyrazi?em tylko swoj? opinie i jej nie zmienie tym samym - wyra?anie swojej opinij nie powinno nikogo obra?a? tym bardziej ?e nie pisa?em do ciebie ,to co sie ciskasz. Pierwsza cz??? twojego postu jest jak najbardziej OK ale ostatnia jest wr?cz obrazliwa i nie b?de tu pisa? dlaczego je?li tw?j tok rozumowania jest taki niesamowity to sie domy?l dlaczego. Przepraszam za OT ale nie mog?em zostawi? tego posta bez odpowiedzi. A co do pytania sajmon 1100 to przyznam ?e te? mnie to zawsze zastanawia?o ale bior?c pod uwag? lata produkcji to jednak 1g na tamte czasy by?o bardzo mocnym autem a 2g produkowano od 95r a przecie? nie wypada aby nowy model by? s?abszy tym bardziej ?e jest nieco ci??szy, a mo?e fabryka nie chcia?a po prostu by by? mocniejszy bo przecie? w dwa lata po premierze Eclipse turbo wypuszczono pierwsze evo kt?re si?? rzeczy musia?o by? mocniejsze. C?? to tylko domys?y ale przyznacie ?e co? w tym jest.
_________________
wolf
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-17, 19:20   

7bolt w evo i eclipsie nie r??ni si? prawie niczym, evo mia?o by? mocniejsze i ju?.

co do wytrzyma?o?ci.... mog? poda? par? przyk?ad?w mocnych seryjnych 7bolt?w.... np. gst z radomia kt?re sam stroi?em, 365km na seryjnym bloku, nawet bez cometica bodaj, wszystko kwestia stanu silnika i dobrego tuningu. 6bolt jest wytrzymalszy, fakt, nie przecz?, ale potem w 1g by? 7 bolt identyczny jak w 2g prawie. crankwalk ? magnus ju? udowodni? przez co to. wypowiada? po raz enty mi si? nie chce. generalnie w stanach lata du?o 7bolt?w z 2g z gt30 i jako? si? niczym nie przejmuja.

a podstawowa r??nica... 1g mia?o by? samochodem sportowym, 2g mia?o by? samochodem sportowym na codzie?... mniejsze kana?y, mniejsze turbo, poprawia zdecydowanie p?ynno?? jazdy, przez inne u?o?enie kana??w w g?owicy i mniejszy kolektor uzyskiwany moment by? ni?ej, nadawa?o si? wy?mienicie do jazdy po mie?cie, normalnego poruszania si?, wystarczy zobaczy? r??nic? przy wy?ciugu dwuch deryjnych samochod?w, 1g i 2g, 2g odje?d?a na dole 1g ale 1g ma lepszy top end przez lepsze przep?ywy.

og?lnie... co kto lubi :ok:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-04-17, 20:18   

wolf, nie ciskam sie .. po to jest forum przeciez zeby sie wypowiedziec i powiedziec stanowczo jak sie z czyms nie zgadzam, spojrz na to jak napisales swojego posta ..wychdzi na to ze 2g jest zly bo wadliwy wogole ble. co do mocy w poszegolnych wersjach mysle ze taka jest/byla polityka firmy mitsubishi.. co za problem dodac/odjac pare kucy ..pozatym opierasz sie jedynie na opiniach innych ludzi tak jakbys chcial budowac od razu 800 konnego potwora, rownie dobrze moglbys za te pieniadze kupic nowaczke evo 9 zapamietaj jedno PL to nie USA , sa to zupelnie inne realia .. zobacz na silnik od evo 3 , seria 280 koni , tak jak SAM napisal roznice sa minimalne.. :>
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-17, 21:05   

generalnie r??nice to komp, skrzynia, wtryski 550 i 16g ... i wszystko...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-17, 22:08   

SAMAEL napisał/a:
generalnie r??nice to komp, skrzynia, wtryski 550 i 16g ... i wszystko...

i wszystko tzn ze wszystko z osprz?tu ma inne czy tylko tyle rzeczy co wymieni?e? ma inne? :lol2:

[ Dodano: 2008-04-17, 22:09 ]
wolf napisał/a:
No nie trzymaj? mocy a og?lnie to jest tak ?e 1g a konkretnie 6bolt ju? w serji jest dobr? baz? do tuningu bo zdrowy silnik wytrzymuje moce do 450 KM , a 2g tyle nie wytrzyma no i jeszcze do tego ten nieszcz?sny cranwalk jedna wielka loteria. Moim zdaniem w 1g to 300-350 KM to w sam raz je?li chodzi o silnik zrobiony na seryjnych gratach to jest bezpieczne ma chodzi? i ju? a je?li chodzi o 2g to lepiej od razu zaku? a dopiero bawi? sie w moc. Ja np. osobi?cie gdybym mia? 2g to bym do niego swapowa? 6bolta i wtedy by?bym w pe?ni zadowolony. Mora? z tego taki ?e nowe nie znaczy lepsze, Mitsu spieprzy?o 7bolta i tyle (a szkoda), mogli zosta? przy 6-tce i by by?o git. Pomijaj?c sprawy techniczne to taka w?a?nie jest r??nica.

niewierze ze mia?bys dobre jezdzace gst i bys powiedzia? -ale to z?om ,musze miec 6 bolta....wg mnie zmienic to mozna jak sie typowo juz zesra a nie ze mam spoko sprz?t ale musze zmienic bo gdzies komus kiedy? o kt?rej? sie zeps??...
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-04-17, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-17, 23:45   

Po zakuci i 6 bolt i 7 bolt jest super ...ale w serii 6 bolt bez kucia m?g? utrzyma? wieksze moce i wsio nie k?ocic sie :ksiadz: .... A r??nica mocy ...fabryka tak ustawi?a i tyle proste...

Poza tym Eclipse 1G GST najszybszy 4 cylindrowy samoch?d sporotwy produkowany seryjnie na ?wiecie....nic doda? nic uj?c :amen:

Tak jak SAMAEL napisa?
SAMAEL napisał/a:
og?lnie... co kto lubi :ok:
:ok:
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-18, 10:21   

sajmon1100 napisał/a:
SAMAEL napisał/a:
generalnie r??nice to komp, skrzynia, wtryski 550 i 16g ... i wszystko...

i wszystko tzn ze wszystko z osprz?tu ma inne czy tylko tyle rzeczy co wymieni?e? ma inne? :lol2:


tylko tym si? r??ni evo3 od 7bolta w eclipse 1g/2g ...

mati chyba co? ci si? pojeba?o z najszybszym czterocylindrowym samochodem i do tego gst... wiesz ?e co? dzwoni ale nie wiesz gdzie.... stwierdzenie to nie odnosi si? do samochodu tylko do silnika 4g63t kt?ry jest najlepsz? czterocylindrow? jednostk? na ?wiecie, za nim jest 4cylindrowiec chevroleta i na pewno nie znajduj?cy si? w Lacetti...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-18, 11:32   

SAMAEL napisał/a:

mati chyba co? ci si? pojeba?o z najszybszym czterocylindrowym samochodem i do tego gst... wiesz ?e co? dzwoni ale nie wiesz gdzie.... stwierdzenie to nie odnosi si? do samochodu tylko do silnika 4g63t kt?ry jest najlepsz? czterocylindrow? jednostk? na ?wiecie, za nim jest 4cylindrowiec chevroleta i na pewno nie znajduj?cy si? w Lacetti...


Nic mi sie nie pojeba?o :jezyk: ....czyta?em na jaki? ameryka?skich stronkach itp i w latach 1989-1991 1G by?o najszybszym 4 cyl, autem na ?wiecie produkowanym seryjnie do uzytku normalnego...przynajmniej tak wyczyta?em i na tym opiera? sie m?j poscik :ksiadz:
 
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-04-18, 12:36   

Tak to prawda przez jaki? kr?tki moment w historii by? najszybsz? czterocylindr?wk?.
_________________
wolf
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-04-21, 18:32   

wiec panowie powiedzcie co wko?cu sie okreslic bo ja sam jeste na etapie zakupu silnika i nie wiem co mam wybrac evo 3 1g czy moze 2g chodzi mi oczywiscie o silnik do mojego Gs-t 2g
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-04-21, 19:14   

bierz 6 bolta a nie evo 3. evo ma silnik 2g to to damo co wersja USDM tyle ze 7b 2g JDM
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-24, 12:48   

Ja pocz?tkowo te? szuka?em 6 bolta bo sa lepsze ale ... te silniki maja po kilkana?cie lat. Kupi?em 7 bolta ze wzgl?du na wiek silnika ( zawsze b?dzie troch? mniej zjechany ).. Poza tym na przedni? o?k? chyba 300 KM wystarczy wi?c do tego 6 bolt jak i 7 bolt wystarczy... :) To tylko taka moja ma?a dygresja :)
Pewnie najbardziej trafnym b?dzie : Kup to co dostaniesz w dobrym stanie :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12