Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Parę pytań
Autor Wiadomość
carl91 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2017-01-29, 22:12   Parę pytań

Witam koledzy po bardzo długiej nieobecności. 5 lat temu zmuszony byłem zutylizować mojego pierwszego Eclipsa. W grudniu przeglądając allegro trafiłem na 1g GSX w dobre cenie i nie najgorszym stanie no i nie moglem się oprzeć aby go zakupić. Teraz jestem na etapie doprowadzania go do ładu i chciałbym się poradzić doświadczonych kolegów w kilku kwestiach.

Pierwszą sprawą jest zawieszenie. Kupiłem ostatnio komplet amorów KYB ale tył auta strasznie wysoko siedzi. Szukałem trochę sprężyn obniżających ale go GSX nic nie znalazłem. Jedynie do 2g i czy te sprężyny by podeszły?
Drugie to trzymanie wysokich obrotów na zimnym silniku. Wymieniłem krokówkę ale bez rezultatu. Wyczytałem że może to być sprawa FIAV. I nie wiem czy zaślepiać to czy może szukać używanej przepustnicy, ale wiadomo jak to z częściami używanymi bywa.

Trzecie to szyby które jeśli się już otwierają to tragicznie wolno, często trzeba pomagać ręką :roll:
Ostatnia sprawa to prawe przednie koło które wystaje poza obrys auta. Lewe jest narmalnie. Auto po puszczeniu kierownicy jedzie prosto, nie ściąga.

PS. Jakby ktoś miał jakieś części do 1g. Potrzebuje parę drobiazgów.
 
 
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: NDM
Wysłany: 2017-01-30, 08:36   

Mogę podpowiedzieć na dwa ostatnie (najłatwiejsze) pytania :-)
prowadnice od szyby mogą być najnormalniej w świecie brudne dlatego rozbierz boczek, przemyj, pryśnij jakimś silikonem i uszczelki i prowadnice.
A co do koła to pierwsza myśl to sprawdzić czy koło ma inne et, czy ma dystans to tak na logikę bo nic innego nie wyobrażam sobie...
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-01-30, 11:38   

Odnośnie obrotów: na przepustnicy jest śruba od regulacji wolnych obrotów.
Zakładając, że wszystko jest sprawne i czyste (przepustnica) to powinieneś wykonać regulację.
Proces był kilkakrotnie na forum opisywany, jeśli nie znajdziesz to daj znać, opiszę Ci to jeszcze raz.

Ja FIAV przy okazji czyszczenia przepustnicy zaślepiłem.
 
 
carl91 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2017-01-30, 14:19   

Odnośnie regulacji to jest na YouTube filmik , także w najbliższych dniach spróbuję. Jak nie da efektu to zaślepię tylko nie wiem jaki będzie wpływ na pracę silnika przy niskich temperaturach .
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-01-30, 15:07   

U mnie odpala bez problemu, a przynajmniej dolotu nie dogrzewasz.
Sama regulacja ma kilka etapów. Trzeba ustawić TPS, warto sprawdzić czy krokówka jest OK (fakt, że ją wymieniłeś nie znaczy, że jest OK - trzeba pomierzyć oporność między pinami), warto też przy okazji sprawdzić czy dolot szczelny, wyczyścić solidnie przepustnicę... wtedy masz pewność, że dobrze inwestujesz swój czas.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12