Tarczo bębny tył. |
Autor |
Wiadomość |
JacekeR
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 63 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2018-06-13, 18:49 Tarczo bębny tył.
|
|
|
Gdzie można kupić lub z czego pasują , czeka mnie wymiana co polecacie?? |
|
|
|
|
SkaY
zielenina
Dołączył: 08 Cze 2017 Posty: 4 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 2018-06-15, 23:38
|
|
|
Eclipse 2g pasują P&P |
|
|
|
|
Wojt@s
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Kwi 2017 Posty: 29 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2018-06-16, 23:08
|
|
|
JacekeR, z tego co pamiętam na zlocie MM, miałeś z tyłu bębny? Robiłeś swap? |
_________________ [F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'] |
|
|
|
|
JacekeR
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 63 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2018-06-18, 07:55
|
|
|
Nie nie robiłem mam bębny sorry za pomyłkę. |
|
|
|
|
Wojt@s
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Kwi 2017 Posty: 29 Skąd: Gniezno
|
|
|
|
|
mateo-salvadore
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 151 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-11, 23:47
|
|
|
Ja robiłem swap u siebie, wziąłem zestaw z 2G - nawet gdzieś opisałem szczegóły.
Trzeba zwrócić uwagę na tarcze kotwiczne - w 2G piasty występowały w dwóch rozmiarach - ja miałem w 3G GS mniejszą piastę z tyłu z mniejszym rozstawem śrub, a tarcze kotwiczne trafiły mi się te większe. Musiałem szukać innych.
Trzeba też wyjanuszować sobie mocowanie linki ręcznego, bo jest trochę inne przy bębnach a inne przy tarczach - ja użyłem naciętej podkładki. Reszta pasowała u mnie plug and play. |
_________________ Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
|
|
|
|
|
|