Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty
Autor Wiadomość
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 10:49   Wysokie obroty

Witam wszystkich! Mam na imie Piotrek i jestem z Rzeszowa,Eclipsa(2g 420a) mam oko?o p?? roku i odk?d go mam by?y problemy z obrotami :( a konkretnie z tym ?e strasznie wr?cz tragicznie schodzi z obrot?w nie wa?ne czy silnik jest zimny czy ciep?y-chocia? gdy temperatura dochodzi do po?owy to jest minimalnie lepiej ale og?lnie to i tak tragedia...
Wymieni?e przewody wysokiego napi?cia,?wice,krokowy filtry...no i nic nie pomog?o a nawet jest jeszcze gorzej ni? by?o jak go kupi?em...i tak jezdzi?em od mechanika do mechanika az wko?cu kt?ry? po??czy? sie z kompem i powiedzia? ?e zaw?r egru jest walni?ty i go za?lepi? ale to nic nie pomog?o kaza? mi chwile pojezdzic ?e niby bedzie chodzic ale nic to samo,dodam ?e czasem po przekr?ceniu kluczyka zaczyna mi mrugac CE i nie moge odpalic auta musze chwile odczekac i jest ok ostatnio dzieje mi sie to jednak coraz cze?ciej :( Niewiem co mam zrobic gdyby kto? z was mia?by jakis pomys? lub m?g?by mi polecic jakiego? mechanika z Rzeszowa lub okolic kt?ry bedzie mi w stanie pomuc by?bym bardz wdzieczny :)
Pozdrawiam wszystkich!
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 11:05   

pi000trek napisał/a:
strasznie wr?cz tragicznie schodzi z obrot?w
co znaczy strasznie :> ? mamy sie bac?
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-05-31, 11:20   

masakra :) ) tragiczna masakra.

Podejrzewam ze twoj problem nie dotyczy kabli czy silniczka krokowego. Idac twoja metoda rozumowania to wymienisz jeszce pol samochodu za rada wspanialomyslnego mechanika. problem dotyczy mieszanki AFR ( powietrze/ paliwo ). Objaw moze byc charakterystyczny dla

1/ walnietej sondy lambda
2/ zatkanego katalizatora
3/ dziury w dolocie albo pekniety kolektor wydechu
4/ popsuty regulator cisnienia paliwa albo pekniety wezyk podcisnienia
5/ zapchane i stare wtryskiwacze
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-05-31, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 11:43   

Dzieki za rade,ale przy walni?tej sondzie swieci? by CE,a u mnie nie ?wieci,dodam jeszcze ?e jak dodaje gazu to czuc spaliny...w??yk podci?nienia raczej nie bo sprawdzali?my ale kata nie sprawdza?em...a gdyby to by?y wtryskiwacze to chyba by sie nie wr?ca? dobrze na obroty-a wkreca sie elegancko gorzej z tym jak schodzi...moze ten kat...a gdybym go wycia??nic sie nie stanie ?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 12:02   

pi000trek napisał/a:
a gdybym go wycia??nic sie nie stanie ?
stracisz troche mocy :serduszka: i bedziesz mial juz na stale swiecace CE :serduszka:
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 15:08   

Wracaj?c do kata gdybym zast?pi? go strumienic? np. tak?
http://moto.allegro.pl/it..._promocja_.html
co o tym s?dzicie?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 18:02   

zobacz post wyzej :>
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 21:23   

Zaryzykuje...wytne tego kata i w?o?e t? strumienice zobacze co sie bedzi? dzia?o i dam znac...pozdro :lol2:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 21:46   

pi000trek napisał/a:
zobacze co sie bedzi? dzia?o
odczujesz poprawe :> bo masz juz pewnie kata zatkanego... wiec wsyzsto bardziej przelotowe poprawi... ale bedzie to chodzilo gorzej niz z nowym katem :>

no i komp Ci sie przelaczy w tryb awaryjny :) bo w 420a druga sonda w niewielkim stopniu ale jednak wplywa na skald mieszanki :>

tak wiec powodzenia :ok:
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-05-31, 23:25   

jak bys potrzebowa? to mam fajna rure zamiast kata !! a dok??dnie takie cos http://cgi.ebay.com/ebaym...em180247804854&
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 23:32   

juz predzej niz te wszystkie strumienice:> powstanie bynajmniej komora rozprezajca :> ale mimo wszystko w N/A zostal bym przy kacie :>
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-06-01, 01:05   

pi000trek napisał/a:
Dzieki za rade,ale przy walni?tej sondzie swieci? by CE,a u mnie nie ?wieci,


niekoniecznie w eclipsach zadko sie swieci CE na sonde jeden a 5 przypadkow tylko sygnalizuje nam CE
 
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 10:40   

kiepuczi, A czy m?g?by? mi powiedziec jak sprawdzic t? sonde?

[ Dodano: 2008-06-01, 10:44 ]
simongs1, Dzieki,ale zam?wi?em wczoraj t? strumienice gada?em z go?ciem kt?ry to sprzedaje i m?wi? ?e zak?ada? tak? do Ecli 1g m?wi? ?e wszystko by?o ok...spr?buje,je?eli bedzie lipa to wtedy bede szuka? czego? innego :lol2:

[ Dodano: 2008-06-01, 10:46 ]
GOLDI, a Ty co by? zrobi? z tym katem,je?eli jest zatkany-maz jaki? pomys????

[ Dodano: 2008-06-01, 10:48 ]
Jeszcze jedno pytanko-jak moge sprawdzic ten regulator cisnienia paliwa?
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-06-01, 11:26   

sonde lambda sprawdza sie na symulatorze/ testerze sondy lambda albo palmtopie maja odpowiednie oprogramowanie . Sprawna sonda dziala w zakresie 0.05V-0,96V rysujac mam sinusoide na wykresie.
Regulator cisnienia sprawdza sie majac zegar do mierzenia cisnienia paliwa na szynie .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 11:33   

Ok dzieki,teraz bede musia? znalesc kogo? kto ma taki sprz?t.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-06-01, 11:39   

a ha i jeszcze jedno, teraz zauwazylem ze masz 420A silnik i chesz wstawic strumienice. Blad, ale nie zamierzam cie juz przekonwac, rob jak uwazasz. Chce ci tylko powiedziec ze druga sonda w tym silniku bierze rowniez udzial w ustalaniu mieszanki. Przez wywalenie kata mozesz przegrzac silnik .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 11:42   

To co zrobic je?eli kat jest zatkany?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 11:56   

Cytat:
i m?wi? ?e zak?ada? tak? do Ecli 1g
1g to nie 2g!!!!!!!!!!! :protest: :protest: :protest: :protest: ale rob juz co chcesz... zapewne powrocisz z kolejnym problemem na forum... powodzenia
 
 
pi000trek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 22:48   

GOLDI, A jak ju? wrzuce t? strumienice i bedzi? lipa,to p?zniej bede mog? w?o?yc tego kata i wszystko bedzie po staremu?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 00:00   

Tak - mozesz a jest sens wydawac kase dwa razy?? :wtf: :wtf:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13