wtryski ? |
Autor |
Wiadomość |
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-06-16, 14:10 wtryski ?
|
|
|
mam nadzieje moj ostatni problem do rozwiazania z pojazdem. sprawa wyglada tak ze rzuca mi silnikiem na wolnych obrotach, tak powiedzmy do 1500obr. powyzej jest juz elegancko, nic nie buja nic nie rzuca. jak go troche przycisne tak kolo 4-5 tys obr. i wcisne sprzeglo to obr ladnie spadaja do 900, ale jak sie tak kulam do 2k obr po miescie to potrafia spasc do 500 czy nizej, zdaza sie ze zgasnie. jakbym mial strzelac to bym powiedzial ze cos z tymi wtryskami jest nie tak. moze gdzies ktorys leje i dlatego tak nim rzuca. na zapalonym silniku slysze w okolicy listwy wtryskowej takie jakby iskrzenie delikatne albo brzeczenie (normalne to chyba nie jest?), tam gdzies kolo pierwszej wtyczki od lewej. i teraz moje pytanie jest takie jak to sprawdzic czy one dzialaja czy nie dzialaja prawidlowo. wyjac listwe i przekrecic kluczyk na zaplon to cos tam z tego poleci ? mam nadzieje ze mi ktos podsunie jakis pomysl co z tym zrobic zeby bylo dobrze |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-16, 16:09
|
|
|
Dobre wtryski powinny dawa? mgie?k?, jak lej? to albo pr?bowa? czy?ci? albo wymienia?. Tylko podczas tego sprawdzania nie doprowad? do po?aru! |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-06-16, 18:06
|
|
|
mozna sprawdzi? np palmem pod?aczonym do z?acza - wy??czaj?c po kolei kazdego i s?ucha? pracy silnika
mozna te? domowym sposobem zdejmuj?c poszczeg?lne wtyczki
mo?na te? razem z listwa wymontowa? pod?aczy? przewody paliwowe kr?c?c rozrusznikiem patrze? jak rozpylaj? paliwo |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-16, 18:39
|
|
|
Tylko przy domowym sposobie nale?y koniecznie OD?ACZY? cewk? zap?onow?, ?eby przez przypadek nie pokaza?a si? gdzie? iskierka, bo b?dzie BUM!
W ka?dym razie u mnie po wymianie wtrysk?w szarpanie i spadanie z obrot?w usta?o... |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-06-16, 18:56
|
|
|
ale tez rzucalo ci silnikiem na wolnych ? czy tylko szarpalo gdzies podczas jazdy |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-16, 19:00
|
|
|
Wolne by?y w miar? r?wne - delikatnie sobie skaka?y tak o +/- 100 obr/min . Do 2500 potrafi? paskudnie szarpa?. Po zdj?ciu nogi z gazu z wy?szych obrot?w bywa?o, ?e spada? na 500, 900, 500 i gas?. |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-06-16, 20:47
|
|
|
no wlasnie wolne to ja tez mam w miare rowne i tez minimalnie sie wahaja tylko ten silnik lata to jeszcze moze ktos mi podpowie jak te wtyczki sie zdejmuje z wtryskiwaczy. bo tam jakis drucik dookola jest i nie moglem wykombinowac jak ja odpiac |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-16, 20:49
|
|
|
awg napisał/a: | no wlasnie wolne to ja tez mam w miare rowne i tez minimalnie sie wahaja tylko ten silnik lata to jeszcze moze ktos mi podpowie jak te wtyczki sie zdejmuje z wtryskiwaczy. bo tam jakis drucik dookola jest i nie moglem wykombinowac jak ja odpiac |
Drucik si? lekko odgina, ?eby wyskoczy? z z?bka, a p??niej go normalnie wysuniesz nawet palcami. Wtyczka trzyma si? bardzo lekko. |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-06-18, 08:14
|
|
|
no i wyszlo ze to nie wtryski. wszystkie robia chmurke. znowu pomyslow brak |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
WodzuSE
mniejsza zielenina MODERATOR-CAR AUDIO
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 221 Skąd: Szwecja/Szczecin
|
Wysłany: 2008-06-19, 01:22
|
|
|
Wymien swiece i przewody do nich i powinno byc wszystko super a i sprawdz czuy niemasz nieszczelnosci w dolocie szczegolnie przy przepustnicy i miedzy kolektorem dolotowym a blokiem silnika a tak przy okazji wtryskow to wymien te uszczelki (oringi) pod wtryskiwaczami.
Pozdro |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-06-19, 11:11
|
|
|
uszczelki wymienilem bo sie rozpadly, swiece i przewody nowe, rura dolotu cala a miedzy przepustnica a blokiem jest jakas dziwna uszczelka taka twarda plastikowa. jeszcze ja obadam dokladnie |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
|