Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryski ?
Autor Wiadomość
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-06-16, 14:10   wtryski ?

mam nadzieje moj ostatni problem do rozwiazania z pojazdem. sprawa wyglada tak ze rzuca mi silnikiem na wolnych obrotach, tak powiedzmy do 1500obr. powyzej jest juz elegancko, nic nie buja nic nie rzuca. jak go troche przycisne tak kolo 4-5 tys obr. i wcisne sprzeglo to obr ladnie spadaja do 900, ale jak sie tak kulam do 2k obr po miescie to potrafia spasc do 500 czy nizej, zdaza sie ze zgasnie. jakbym mial strzelac to bym powiedzial ze cos z tymi wtryskami jest nie tak. moze gdzies ktorys leje i dlatego tak nim rzuca. na zapalonym silniku slysze w okolicy listwy wtryskowej takie jakby iskrzenie delikatne albo brzeczenie (normalne to chyba nie jest?), tam gdzies kolo pierwszej wtyczki od lewej. i teraz moje pytanie jest takie jak to sprawdzic czy one dzialaja czy nie dzialaja prawidlowo. wyjac listwe i przekrecic kluczyk na zaplon to cos tam z tego poleci ? mam nadzieje ze mi ktos podsunie jakis pomysl co z tym zrobic zeby bylo dobrze ;]
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 16:09   

Dobre wtryski powinny dawa? mgie?k?, jak lej? to albo pr?bowa? czy?ci? albo wymienia?. Tylko podczas tego sprawdzania nie doprowad? do po?aru!
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-06-16, 18:06   

mozna sprawdzi? np palmem pod?aczonym do z?acza - wy??czaj?c po kolei kazdego i s?ucha? pracy silnika
mozna te? domowym sposobem zdejmuj?c poszczeg?lne wtyczki
mo?na te? razem z listwa wymontowa? pod?aczy? przewody paliwowe kr?c?c rozrusznikiem patrze? jak rozpylaj? paliwo
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 18:39   

Tylko przy domowym sposobie nale?y koniecznie OD?ACZY? cewk? zap?onow?, ?eby przez przypadek nie pokaza?a si? gdzie? iskierka, bo b?dzie BUM!
W ka?dym razie u mnie po wymianie wtrysk?w szarpanie i spadanie z obrot?w usta?o...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-06-16, 18:56   

ale tez rzucalo ci silnikiem na wolnych ? czy tylko szarpalo gdzies podczas jazdy
_________________
BMW e39
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 19:00   

Wolne by?y w miar? r?wne - delikatnie sobie skaka?y tak o +/- 100 obr/min . Do 2500 potrafi? paskudnie szarpa?. Po zdj?ciu nogi z gazu z wy?szych obrot?w bywa?o, ?e spada? na 500, 900, 500 i gas?.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-06-16, 20:47   

no wlasnie wolne to ja tez mam w miare rowne i tez minimalnie sie wahaja tylko ten silnik lata :( to jeszcze moze ktos mi podpowie jak te wtyczki sie zdejmuje z wtryskiwaczy. bo tam jakis drucik dookola jest i nie moglem wykombinowac jak ja odpiac
_________________
BMW e39
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 20:49   

awg napisał/a:
no wlasnie wolne to ja tez mam w miare rowne i tez minimalnie sie wahaja tylko ten silnik lata :( to jeszcze moze ktos mi podpowie jak te wtyczki sie zdejmuje z wtryskiwaczy. bo tam jakis drucik dookola jest i nie moglem wykombinowac jak ja odpiac


Drucik si? lekko odgina, ?eby wyskoczy? z z?bka, a p??niej go normalnie wysuniesz nawet palcami. Wtyczka trzyma si? bardzo lekko.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-06-18, 08:14   

no i wyszlo ze to nie wtryski. wszystkie robia chmurke. znowu pomyslow brak
_________________
BMW e39
 
 
 
WodzuSE 
mniejsza zielenina
MODERATOR-CAR AUDIO


Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 221
Skąd: Szwecja/Szczecin
Wysłany: 2008-06-19, 01:22   

Wymien swiece i przewody do nich i powinno byc wszystko super a i sprawdz czuy niemasz nieszczelnosci w dolocie szczegolnie przy przepustnicy i miedzy kolektorem dolotowym a blokiem silnika a tak przy okazji wtryskow to wymien te uszczelki (oringi) pod wtryskiwaczami.
Pozdro
 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-06-19, 11:11   

uszczelki wymienilem bo sie rozpadly, swiece i przewody nowe, rura dolotu cala a miedzy przepustnica a blokiem jest jakas dziwna uszczelka taka twarda plastikowa. jeszcze ja obadam dokladnie
_________________
BMW e39
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13