p?k?a os?ona wewn?trznego przegubu prawa strona i... |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-31, 22:24 p?k?a os?ona wewn?trznego przegubu prawa strona i...
|
|
|
jak sie do tego zabra? ? moze jakis skrucony manual id ruga sprawa ,aby wymieni? przek?adnie kierownicz? -czy du?o jest z tym roboty? kurde jak civica zna?em na pami?? tak w tym sprz?cie niewiem za co sie chycic .Pom??cie Pany |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-07-31, 22:31
|
|
|
skrocony manual to wyjace polosi, rozpiecie przegubu ( zapomniale jak sie nazywa taka zawleczka w przegubach ) i zalozenie nowej gumy nie zapominajac o nowym smarze i opasce uciskowej.
Przekladnia kierownicza nie jest to skomplikowane choc jak to mowia amerykanie PITA kiedy tzreba czolgac sie pod fotelem by odkrecic wszystkie sroby. jak tak wejdziesz to zobaczysz ze nie jest tego duzo. wiecej zcasu zajmie ci odpiecie wiazki niz odkrecenie . |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-07-31, 22:57
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | skrocony manual to wyjace polosi, rozpiecie przegubu ( zapomniale jak sie nazywa taka zawleczka w przegubach ) i zalozenie nowej gumy nie zapominajac o nowym smarze i opasce uciskowej.
Przekladnia kierownicza nie jest to skomplikowane choc jak to mowia amerykanie PITA kiedy tzreba czolgac sie pod fotelem by odkrecic wszystkie sroby. jak tak wejdziesz to zobaczysz ze nie jest tego duzo. wiecej zcasu zajmie ci odpiecie wiazki niz odkrecenie . |
a o kt?rej wi?zce mowisz-ta pod mask? czy pod zegarami? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-01, 09:15
|
|
|
Jesli wymieniasz tylko przekladnie to sprawdz czy jest nad mostem czy pod (bo nie pamietam) Jesli nad przednim mostem to musisz robic to z podnosnika (bezpieczniej) bo musisz go poluzowac zeby moc go wysunac.
Generalnie to robota nie jest ciezka bo odkrecasz kola i przewody od wspomagania. Potem siegasz reka i odkresasz shaft co idzie do kierownicy... i po robocie. Tyle tylko ze w zaleznosci jak jest mocowany to moze musisz zrobic troche wiecej... a potem zrzucasz go i koniec.
Co do przegubu... mozes robic na samochodzie (ale sie umordujesz zbijajac przegod) lub sciagnac poloske i odpiac opaske i zbic mlotkiem przegub. Nie powinien ciezko schodzic. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-08-01, 19:11
|
|
|
dzi?ki , wiec cza dzia?a |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
|