Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
SZUKAM PRAWDZIWEGO MECHANIKA DO ECLIPSA
Autor Wiadomość
Silo 
zielenina


Wiek: 39
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 26
Skąd: kuj-pom
  Wysłany: 2008-08-10, 00:40   SZUKAM PRAWDZIWEGO MECHANIKA DO ECLIPSA

? WITAM ?

Jestem SILO i mam Eclipse'95 2G DOHC 16V CHRYSLER USA
Lubie J? Za Linie,REDUKCJE z 3-2 i 4-3 :twisted: do ATTAKU na przeciwnika bajka..{attakuje wszystko co tuningowane lub agresywnie zachowuje sie na drodze :twisted: }..
?
I mam problem bo jestem kierowc? nie mechanikiem i czy bolid dziala niezalezne jest odemnie.I dopoki nie odda?em w rece chyba kiepskich mechanikow bylo eleganco wszystko chodzilo polowa?em ca?y rok,polowa?em nawet w szwecji na b.szybka zwierzyne jak np.Porsche,Maserattiitp.Tak tyle ich tam jak w Polsce wron i go?ebi...Pozniej zepsol sie czujnik na wale i dalem j? do serwisu Mitsubishi Motors Do Torunia (kuj-pom) po miesiacu zepsol sie niby drugi,a zaraz po tej wizycie sie okazlao ze cos znowu jest nietak.i ciagle cos sie dzieje.Jedno naprawi? drugie zepsuj? itd."Nie mog? sie podpi?? do komputera bo za?elowany jest" co tzn? i prosil bym o namiary do specjalisty ktory potrafi?by sprawdzic ten samochod i ewentualnie cos wymieni?.Bo mam dosc amatorki.Cena nie gra roli....hhaahhaa
?
Prosil bym o jakies namiary albo nr.tel
Najlepiej w woj.kuj-pom ale jezeli profesjonalisci beda dalej to tez tam dotre! :twisted:
pozdrawiam :roza:
C0 SILO
_________________

Ostatnio zmieniony przez Silo 2008-08-10, 20:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-10, 00:48   

Szukaj namiarow na czlowieka o nicku Samael. Uzeduje w Warszawie ale zna sie na rzeczy... juz nie jedna klubowa bryke robil :> Tu masz wiecej:
http://www.eclipse.net.pl...viewprofile&u=3

W czym problem? :?