Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne dźwięki przy 1000 rpm
Autor Wiadomość
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-13, 22:41   

Pytanie do?? konkretne:
Czy wymiana ?wiec, kabli i uszczelki pod kolektorem spraw? zamknie?
Czy mo?e jeszcze co? innego nale?a?o by uwzgl?dni??
Czy z tym czujnikiem temperatury, to chodzi?o o to, ?e wska?nik ten po prawej od obrotomierza pokazuje 0, bo je?eli tak, to jest to uzasadnione, gdy? faktycznie silnik jest zimny. Czy te? jest jaki? inny czujnik temperatury, nie maj?cy zwi?zku z tym wska?nikiem a maj?cy wp?yw na dzia?anie silnika?
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-14, 00:27   

Ja mam nowe ?wiecie oraz dobre kable i czasem to sie pojawia... Mi si? wydaj?, ?e po prostu czujnik temperatury jest uszkodzony i ssanie wariuje.

[ Dodano: 2008-12-14, 00:30 ]
aha i zapomnia?em doda?, ?e u mnie to si? dzieje tylko i wy??cznie na niedogrzanym silniku, tak?e obstawiam ten czujnik...
_________________

 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-12-14, 10:04   

Timonek21, a sprawdzi?e? tak naprawd? czy nie masz nieszczelno?ci w dolocie? :roll:
 
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-14, 10:42   

Ju? do?? dawno zmieni?em te gumow? rure i kupi?em od cyberluka, wczoraj j? zdejmowa?em i nie ma nieszczelno?ci, uszczelka mi?dzy kolektorem i przepustnic? jest, wszystkie w??yki na miejscu to nie wiem.
_________________

 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-14, 13:02   

W dokumentacji do 3G (ENGINE ELECTRICAL - Ignition System) pisze tak:

"When the engine is cold, the ignition timing is slightly
advanced to provide optimum performance to the
operating condition."

Mo?e czujnik temp. ?le odczytuje i zap?on nie jest przesuni?ty? Albo na jednych cylindrach jest a na innych nie jest... Og?lnie to mam tak?e przy pewnych RPM wibracje na silniku, wi?c co? jest nie do ko?ca zsynchronizowane.
Ostatnio zmieniony przez koolas 2008-12-14, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-14, 16:35   

Ale za ka?dym razem Ci tak obroty skacz?? Na gor?cym i zimnym caly czas?
_________________

 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-14, 18:06   

Zawsze z rana, przy pierwszym uruchomieniu, wy??cznie na zimnym silniku.

Je?li natomiast chodzi o wibracje, to nie s? one bardzo mocne chocia? jak stoj? na ?wiat?ach tapicerka mi drga. Gdy to auto kupowa?em nie drga?a, i by?a absolutna cisza (nie by?o zna?, ?e w og?le silnik jest w??czony). Drgania s? przy harmonicznych cz?stotliwo?ciach drga? silnika (na oko 850RPM, 1700RPM, 3400RPM itd). My?l?, ?e musi to mie? zwi?zek z nier?wn? prac? t?ok?w. Nie wiem co dok?adnie mo?e by? tego przyczyn?.
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-14, 21:25   

Ja te? mam hardcorowe drgania, ?e deska trzeszcz, ale to wina poduszek zalanych klejem. Mo?liwe, ?e masz poduszki do wymiany.
_________________

 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-31, 15:34   

A teraz to mi ostatnio zgas? po rozruchu i sie Service Engine zapalila...
Mam teorie, ze mial za malo powierza, bo jak looknalemna maske, to miejsce w ktorym zasysane jest powietrze bylo kompletnie pokryte lodem...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-31, 19:29   

Uwazaj zebys lodu albo wody nie zassal po wtedy bedziesz mial po silniku...
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-16, 21:09   

Par? dni temu doda?em do paliwka Xeramica (tego co czy?ci wtryski).
Musz? powiedzie?, ?e to sporo zmieni?o.
Silnik ju? nie przygasa, a obroty jako? tak bardziej lepiej :P
No jeszcze troch? faluj?, ale ju? nie ma takiej masakry, ?eby z 1500rpm robi?o sie na moment 600 czy nawet 500 rpm.

Dla mnie Xeramic ruleZ!!
Kiedy? doda?em go do escorta 1.8D i te? sporo pom?g?. Szczeg?lnie, ?e troch? je?dzi?em na TIP-owym :D :D

Polecam.

Nie mniej wymiana ?wiec i kabli jest nieunikniona - w ko?cu mam ?wiadomo??, ?e samoch?d najlepiej je?dzi jak ma wszystko w pe?ni sprawne a nie tylko cz??ciowo :D
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-16, 21:34   

koolas napisał/a:
Par? dni temu doda?em do paliwka Xeramica (tego co czy?ci wtryski).
zamiast takich gowienek to nie zydzcie na stacja paliw tylko zalejcie cos drozszego pare groszy czyli 98 w gore:> a raz na jakis czas polecam v power racing... wlasciwosci czyszczace ma mega :>
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-16, 21:42   

Ie tam. Nie chodzi o ?ydzenie, tylko o tani i co wa?niejsze skuteczny spos?b na przeczyszczenie wtrysk?w i instalacji paliwowej. Taniej jest da? 20pln za dodatek ktory dziala, niz kilka stowek za remont...
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-16, 21:43   

koolas napisał/a:
Nie chodzi o ?ydzenie
koolas napisał/a:
Taniej jest da? 20pln
 
 
Bobo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 258
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-01-17, 12:06   

GOLDI napisał/a:
koolas napisał/a:
Nie chodzi o ?ydzenie
koolas napisał/a:
Taniej jest da? 20pln

:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie....
 
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 14:28   

Na tym forum to chyba nie warto nic m?wi?, bo zaraz goldi si? odezwie i pozamiatame.
Mia?em problem, i ca?kiem nie du?ym nak?adem ?rodk?w sobie z nim nieco poradzi?em.
Na razie jest tak i dzia?a. Auto je?dzi. Problem?w z nim nie mam.

goldi Wcale nie twierdz?, ?e zamierzam to tak zostawi?. Znajd? pieni??ek (mo?e w marcu, bo na razie mam inne rzeczy do op?acenia), to si? do Ciebie zg?osz? do projektu i b?dziesz mia? okazj? zrobi? mi auto na cacy. Nie widz? powodu, dla kt?rego jeste? w stosunku do mnie nie mi?y. A swoj? drog?, to sk?d wiesz na jakim paliwie je?d??? Ina sprawa, ?e nie s?ysza?em o paliwie, kt?re by czy?ci?o wtryski.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 14:45   

koolas napisał/a:
Nie widz? powodu, dla kt?rego jeste? w stosunku do mnie nie mi?y
zle odbierasz:> nie jestem Radku wobec Ciebie niemily... znam Cie i lubie :> wiec troche zle mnie odbierasz:>

koolas napisał/a:
A swoj? drog?, to sk?d wiesz na jakim paliwie je?d???
przewaznie na wiekszosci spotow na ktorych miales okazje byc i przy okazji tankowac to przewaznie lejesz 95...a to raczej nie jest paliwej typu "premium"... jakie z tego co mi sie wydaje zalecane jest do v-ki


czesto spotykam sie z problemami w kotrych sa problemy z ukladem wtryskowym lub zasyfionym paliwowym... bo wlasciciele cale zycie jezdzili na byle czym byle taniej... jakies neste 95 czy stacje kolo hipermarketow :> ... jakos od ponad 4 lat lejac w 99% przypadkach paliwo 98+ (ktor i tak pewnie bylo jakims 92 znajac polskie stacje) nie mialem nigdy problemow z ukladem paliwowym i nie musialem lac magicznych preparatow do baku... jest pewne baaaardzo madre przyslowie... "kto oszczedza , placi dwa razy.." bez urazy dla nikogo... ale warto dorzucic te 10-20zl do pelnego baku na 98... niz zalewac 95 i po roku dwuch kupic nowy filtr paliwa z orginalu, czy komplet wtryskow gdzie w v-ce jest ich np 6 :> moze zly sposob trafienia wybieram do ludzi :P ale uwierzcie mi :ksiadz: tak jest lepiej :ksiadz:
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 15:20   

GOLDI napisał/a:
przewaznie na wiekszosci spotow na ktorych miales okazje byc i przy okazji tankowac to przewaznie lejesz 95...

Jak jechali?my do sielpi to mia?em pusty bak i zatankowa?em cokolwiek, ?eby tylko dojecha?. Jakbym pomy?la? wcze?niej uwierz mi, ?e zatankowa?bym 98 na Statoilu.
A druga rzecz, ?e na nasz spocik w KrK zatankowa?em VP 100, wi?c..?!>?

By? niedawno poruszany topic o oktanach w paliwie i by?o pytanie co lepiej tankowa?. O ile dobrze pami?tam wnioski by?y takie, ?e wi?cej mocy jest z dobrego paliwa, 95 bo ma ni?sz? oktanowo?? (lepiej si? spala). No wi?c od tej pory tankuj? 95, ale tylko na ARGE i na LUK Oil. Czasem te? na Neste, ale wtedy ju? mam dylemat i w?tpliwo?ci czy bra? 95 czy 98. Jako? tak pod?wiadomie obawiam si? tej 95...
Ostatnio zmieniony przez koolas 2009-01-17, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 15:42   

koolas napisał/a:
?e na nasz spocik w KrK
na ten spot przybylem spozniony wiec nie wiem...

koolas napisał/a:
By? niedawno poruszany topic o oktanach w paliwie
ten topci jest z dupy strony moim osobistym zdaniem... to tylko SUCHA teoria niczym nie podparta... a w rzeczywistosci jest zupelnie inaczej...
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-17, 15:51   

Topic jest wporzadku gosciu :P teoria jest teoria, jest poprawna. Inna sprawa to taka jakie paliwo producent przewiduje do jakiego end?ina. Ma ktos manuala do V6??niech sprawdzi. BTW teraz analizuje r??ne rodzaje biomasy. Glupie galazka od pnia rozni sie wartosciami opalowymi, skladnikami i paroma innymi rzeczami, myslal by kto...wnioski plyna jedne: jak chcesz miec cieplej w domku to pal w kominku pniem a nie galazkami :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9