rezerwa w 3g |
Autor |
Wiadomość |
pppppp1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 11:07 rezerwa w 3g
|
|
|
Ile mo?na przejechac na rezerwie tak ?rednio 3g 2,4l.
Po zapaleniu ci?g?ej kontrolki |
|
|
|
|
D2 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 11:42
|
|
|
osobiscie przejechalem 20km a dalej juz nie probowalem;) |
Ostatnio zmieniony przez D2 2008-09-19, 11:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-09-19, 11:45
|
|
|
proponuj? sprawdzi? |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
jonas
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 169 Skąd: D?browa Gornicza
|
Wysłany: 2008-09-19, 13:01
|
|
|
?rednio w ka?dym samochodzie mo?na przejecha? na rezerwie oko?o 100 KM |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 14:32
|
|
|
pppppp1 napisał/a: | Ile mo?na przejechac na rezerwie | na rezerwie sie nie jezdzi:> no chyba ze lubisz jak Twoja pompa zasysa syf z baku... twaoja pompa twoje filtry twoje pieniadze |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-09-19, 14:40
|
|
|
na pe?nym te? si? nie je?dzi bo po co wozi? dodatkowy ci??ar |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 16:08
|
|
|
Jakies 50mil... rezerwa zapala sie w przedziale od 5-8 litrow. Kiedy sie zapala to lubi zgasnac i dopiero po jakis 15 milach zapala sie na dluzej... To masz jakies ~50 mil (~80km) oczywiscie zalezy jak mocno cisniesz |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 16:25
|
|
|
Ja tam staram sie nie jezdzic na zydzie choc nie powiem, ze lampka ta bywa stresujaca. |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 21:30
|
|
|
popieram GOLDIEGO sam filtr paliwa kosztuje 180zl plus wymiana lepiej nie czeka? a? si? zydzik zapali |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 22:17
|
|
|
W 3G jeszcze nie slyszalem o kimkolwiek kto by wymienial filtr paliwa. Jest to spowodowane tym ze bedac w zbiorniku inne jest jego dzialanie niz tego co sa w linni. Potrzeba NAPRAWDE DUZO ZEBY GO ZAPCHAC. Mozecie mi wiezyc. Na ten filtr nie bedziecie mieli okazji nazekac - jestem o tym przekonany - chyba ze tankujecie na naprawde zlej stacji
PS. Umiejscowienie tego filtra uniemozliwia zassanie "gnoju" z dolu zbiornika.
PS 2. Jesli ktos daje komus zarobic na wymiane tego filtra - to wywala pieniadze. Dostep do niego jest pod tylnym siedzeniem. Jesli kogos korci go wykrecic - godzine roboty w obie strony. Pikus Tylko warto robic to na na rezerwie zeby nie porozlewac paliwa przy wyciaganiu ukladu. |
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-09-19, 22:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
myrus01 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-29, 23:20
|
|
|
Ka?dy syf jest ci??szy od paliwa, a to znaczy ?e jest na dnie. Pompa zasysa paliwo z najni?szej cz??ci zbiornika - czyli na zapchanie filtra nie ma wp?ywu ile jest paliwa. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-30, 19:28
|
|
|
To prawda tyle ze w 3G pompa z filtrem jest w dodatkowej obudowie i jakikolwiek syf ma duzo wiekszy problem zeby dostac sie do obudowy i zapchac filtr... dlatego tez tak rzadko (czyt nigdy) sie go nie wymienia. |
|
|
|
|
|