MODEL:
Mitsubishi Eclipse GSX, 1997, coupe, 3dr
SILNIK: 4G63T,
Silnik zosta? rozebrany do ?rubki i od nowa z?o?ony.
Wymieni?em wa?, t?oki i korby na seryjne ale w bdb stanie.
Za?o?ona zosta?a nowa pompa oleju i wody,
Panewki ACL race
?ruby g?owicy i korb ARP
Uszczelka pod g?owice COMETIC
Uszczelka pod kol wydechowy od evo
Zimniejszy termostat
Wszystkie uszczelki, pier?cienie uszczelniacze i paski zosta?y wymienione na nowe ori.
Wa?ki balansacyjne zosta?y wywalone.
Korki ch?odnicy i oleju ralliart
Turbina od evo III Big 16G rozwiercona i polerowana O2 housing te?
Wtryski 550cc
Kable i ?wiece NGK
UKLAD DOLOTOWY:
Heatshield hondaty
Sto?ek z rur? do turbiny
Wielki FMIC wraz z orurowaniem
BOV SSQ HKS st
UKLAD WYDECHOWY:
turbo back i downpipe megan racing 3",
ELEKTRONIKA:
Poprawiona wi?zka do pompy paliwa
Wska?nik auto gauge z serii stepper motor - do?adowanie, temp oleju, temp spalin
ECU master II
Zaw?r n75 do sterowania do?adowaniem
walbro 255lph
UKLAD NAP?DOWY:
Lekkie ko?o zamachowe
Sprzeg?o organiczne by Radzikowski
ZAWIESZENIE:
17" ko?a seryjne wyprostowane i pomalowane na grafit z red lipem, opony 225/45/17 Bridgestone blizzak zimowe
Amory tokico Illumina 5st regulacja
Spr??yny Eibach pro kit
UKLAD HAMULCOWY:
seria
BODY-KIT:
Przednie lampy przerobione na soczewki + xenon
?RODEK:
Kub?y Konig obszyte czerwona alcantar?
Tylna kanapa obszyta czarn? alcantar?
Czarne wn?trze
Dywaniki ralliart
Odel?enie gdzie si? da bez utraty komfortu
S?upek na zegary + EGT, temp oleju, boost
CAR-AUDIO:
Radio 2din z navi, dvd itp 7" dotykowy ekran
Subwoofer Hifonics 10" W104
Przedni zestaw Hifonics ZXi6.5C
Wzmacniacz 4kana?owy Hifonics son of europa
Kable sygna?owe Dietz
INNE:
Full opcja, klima, szyber, pe?na elektryka
Po kupnie wa?y? 1500kg
Po odchudzaniu wa?y 1420kg
MOC:
seria - 210KM/6000rpm 290Nm/3000rpm 0-60mph-6.5s : 1/4-15.1 do?adowanie 13psi ok 0.8bar -dane seryjne
W tej chwili powinno by? 330-350km i 400+ Nm przy do?adowaniu 1,5bara
Zaraz po kupnie na pocz?tku lipca 2008r. 100% seria. Niestety poprzedni w?a?ciciele nie dbali tylko je?dzili, na szcz??cie nie du?o i auto mia?o stosunkowy ma?y przebieg (ok 56 ty? mil)oraz zdrow? bezywapdkow? bud?. Idealna baza!
Po kupnie d?ugo si? nim nie pocieszy?em, poniewa? ok miesi?c po obr?ci?a mi si? panewka. Sta?o si? to podczas pr?by zhamowania auta, gdzie moc te? nie by?a wysoka, ale seryjne silniki nigdy w eclipsach nie trzymaja mocy ( u mnie 170km) Misiek stana? na prawie 3 miesi?ce, zacza?em kompletowa? graty do odbudowy, gdy? uzna?em ?e nale?y to zrobi? raz a dobrze. Z USA zacz??y sp?ywac paczki. Jako ?e panewka rozora?a korb? a na szcz??cie wa? minimalnie zakupi?em panewki ACL race pierwszy nadwymiar, kupi?em te? nowe korby i ?ruby ARP do ich skr?cenia, ARP do g?owicy, uszczelka pod g?owic? Cometic, nowa pompa oleju i wody, kit do wywalenia wa?k?w balansacyjnych, wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze, pier?cienie,pasek rozrz?du, nowe sprz?g?o,lekki zamach, nowy bov i MBC, heatshield hondaty,wielki IC, uszczelke pod wydechowy od evo, oraz wa? w idealnym stanie.
Auto odebra?em na pocz?tku listopada z odbudowanym silnikiem i na ?wierzych olejach w skrzyni, transferze, i dyfrze ( oleje redline).
Po dotarciu misiek ewidentnie od?y? i zrobi? sie du?o szybszy na seryjnym do?adowaniu tj. ok 0,8bara. Okaza?o si? jednak, ?e poprzedni w?a?ciciele nie dbali o zawieszene, by?o praktycznie oryginalne. Tak wi?c musia?em kupi? amortyzatory i spr??yny, bo jedna by?a p?kni?te. Z przodu musia?em wymieni? prawe ?o?ysko oraz w zasadzie wszystkie wahacze oraz ko?c?wki. W mi?dzyczasie trafi? mi si? wydech megan racing z downpipem
Zaraz potem postanowi?em odmalowa? seryjne ko?a. Wysz?o mi co? takiego, nie do ko?ca by?em zadolony, ale zim? tak przeje?dzi?em.
Na gwiazdk? kupi?em sobie kilka nowych grat?w w celu uspranienia poruszania si? mi?ka tj. Turbine big16g, wtryski 550, walbro, zegary oraz s?upek na nie. Zacz??em tez kompletowac audio
W mi?dyczasie wjecha?y koreczki ralliart, dywaniki oraz zamiast seryjnych oznacze? logo ralliart.
Uda?o mi sie kupic kub?y konig, jednak by?y niebieskie i lekko podniszczone, wi?c pojecha?y wraz z tylna kanp? do renowacji i zmiany obicia. W tym samym czasie wn?trze zosta?o wyprute i zacz??em usuwa? zb?dne kilogramy jednocze?nie przebudowuj?c audio.
Szare wn?trze zamieni?em na czarne i powoli co? tam zaczyna?o sie wy?ania? z tego przerabiania. Wn?trza bardzo si? od?wierzy?o. Ga?ka, r?czny i pod?okietnik dosta?y czarn? sk?r? z czerwon? nici?.
Pierwsza przymiarka foteli
Samoch?d pojecha? do lakiernika gdzie zosta? odmalowany opr?cz dachu, maski i klapy.
Po powrocie tak si? prezentowa?, oraz wn?trze wyko?czone.
We wrze?niu 2009 roku przerobi?em tylne lampy i kierunki tak, ?eby mryga?o tak jak nale?y a przy okazji zrobi?em spryskiwacze przednich lamp, doprowadzi?em zimne powietrze na zderzak oraz odgrodzi?em sto?ek od silnika.
W pa?dzierniku 2009 MTMoto tuning show w Warszawie
Ostatnio zmieniony przez octane 2009-11-15, 22:06, w całości zmieniany 14 razy
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-26, 21:21
octane napisał/a:
kupi?em te? nowe korby i ?ruby ARP do ich skr?cenia
za to prawo zadko kto dlubiac srie na jej max wymienia sruby korbowodowe na arpy... a to bardzo wazne
gratki za podejscie do tematu
ralph [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-26, 21:45
co za nowe auto pokazalo sie na bia?ostockich drogach
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-26, 22:01
Super zdjecia - gratki.
octane [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-26, 22:54
Goldi, nauczy?em si? na b??dach pope?nionych w civicu
Ralph ty masz GST tak? Tak mi wysz?o czytajac to forum. Jak dotre silnik mo?emy sprawdzi? jak bed? bryka?y moje nowe konie Twojego eclipsa chyba tylko raz widzia?em w mie?cie o ile to by? tw?j.
Calkiem przyawoity furaczek i gratki za chonde przepiekna....
_________________ Michal
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 11:26
Mike napisał/a:
chonde
zdecydowanie za dlugo jestes juz za granica:P
Dani [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 11:53
Masz wiecej fot tej swojej hondy bo mi sie zawaliscie podoba
octane [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 13:32
Mike za chonde to
Dani mam du?o fotek jak chcesz podaj mi maila to ci co? wy?l?
kilka jest pod tym linkiem
http://polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/12944
Samael akurat jak pad? mi silnik to jeszcze nie planowa?em takiej operacji dopiero na wiosne, zw?aszcza ?e by?em ?wie?o po zakupie wi?c fundusze ju? mi nie pozwoli?y na kupno dobrych korb i t?ok?w, to dodatkowo pare kpln
Ostatnio zmieniony przez octane 2008-09-27, 13:34, w całości zmieniany 1 raz
goldi wcale nie piekna bo czarna tak jak nasze Eclipse
pozatym Octane wlozyl w nia duzo pracy i to doceniam -to ze sie posypala to juz inna b ajka - ja kiedys chorowalem na CRX 92 VTEC przecinak... troche inna klasa aut ale od czegos trzeba zaczac i mimo ze crx nie mam to i tak na jego widok mocniej bije mi serce poprostu do tych aut mam sentyment , zwlaszcza gdy sa zadbane pozdrawiam MIKE ... A jesli chodzi o ECLIPSE to zawsze bedzie nr.... 1.....
P.S Octane -Co sie stalo z hondzianka ???.
_________________ Michal
Ostatnio zmieniony przez Mike 2008-09-27, 15:03, w całości zmieniany 1 raz
octane [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 15:06
Mike honda nie posypa?a si?, tylo uleg?a destrukcji
D2 [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 15:18
omg dobrze ze Ty to przetrwales.. a na honde zapolowalo szalone drzewo czy co to sie stalo? trzeba przyznac ze piekna byla.. ale mitsu pewnie tez bedzie pieknie wygladac bedac w Twoich rekach
octane [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 15:30
Po tamtym civicu mia?em jeszcze jednego, mia?em ju? kupione 2,2 JDM z pralki, ale doszed?em do wniosku ?e +-300km 4x4 to w og?le inna bajka i nie ?a?uje zakupu pomimo awarii. A na honde zapolowa?y 3 drzewa, s?up betonowy, wszytko poleg?o.
teraz rozumiem dlaczego ??? Mam nadzieje ze ECLIPSE nie spotka podobny los ,dbaj o niego -moge tylko zyczyc ci powodzenia w modach i do zobaczenia na drodze kiedys? Moj tez zaliczyl obrot panewki......wiec dzialaj ....
_________________ Michal
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 18:28
Jakie byly twoje obrzenia po tamtym wypadku i jesli mozna zapytac.... jak to sie stalo?
octane [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-27, 22:27
Obra?e? nie mia?em w og?le, nic mi si? nie sta?o na szcz??cie. A sta?o si? tak ?e w po?lizg wpad?em.
[ Dodano: 2008-10-12, 20:05 ]
Ca?y czas nie mam jeszcze wa?u:( Ale jest nadzieje ?e jutro b?dzie. W mi?dzyczasie blok wr?ci? z honowania to go wyczy?ci?em i pomalowa?em od nowa. Pokrywa zawor?w te? zosta?a zrobiona vht a napisy b?d? spolerowane. B?dzie pi?knie pod mask?, ju? nie mog? si? doczeka?:D
[ Dodano: 2008-10-27, 12:39 ]
Misiek o?y?, wszystko pi?knie, odby?a si? pierwsza jazda pr?bno co prawda nie d?uga bo ok 200m i k## p?k?a ?apa do sprz?g?a, chyba za mocne kupi?em i znowu stoi Ja ju? sie chyba nie doczekam. Ale jestem zadowolony bo misiek jest du?o szybszy ni? by? wcze?niej
kilka fot
[ Dodano: 2008-11-14, 10:08 ]
Misiek ju? w sumie dotarty, zrobi?em ju? ponad 1000km wi?c trzeba zam?wic porz?dny olej Motul z serii 300v 10w40, potem podkrecic doladowanie tak do 16psi, zmienic spr??ynke w bovie na twardsza i bedzie git
Jako ?e korek oleju troche mi przecieka? zakupi?em zestaw kork?w ralliart i przy okazji zrobi?em kilka nowych fotek.
korek ch?odnicy
korek oleju
silnik
[ Dodano: 2008-11-27, 20:42 ]
Przyg?d ci?g dalszy Jako ?e nigdy nic co kupie nie mo?e pasowa? od tak bo powinno monta? wtdechu dedykowanego zaj?l nie 30min a ponad 6 godzin Po demonta?u starego i pierwszej przymiarce nowego wysz?o ze jest za kr?tki o jakie? 12-18cm. Downpipe konczy? sie tam gdzie powinien, mia? taka sama d?ugo?c jak seryjny + kat czyli ok. cat back sk?ada sie z 2 kawa?k?w, ten ko?cowy z puch? pasowa? ok tam gdzie powinien, za to ?rodkowa cz??c by?a tak jakby nie od tego auta tak do konca. Brakowa?o 14cm mocowanie by?o nie z tej strony co trzeba, chyba co? kto? w USA popier## przy pakowaniu, bo nie mog? to byc kawa?ek od tego auta. Rozumiem 2-3cm ale nie 14. Tak wi?c wydumali?my ze najprosciej przed?u?yc downpipea wi?c wymierzylismy w ktorym miejscu ile wspawac, zaznaczylismy miejsce mocowania i pojechalem do jedynego miejsca w naszym miescie gdzie mozna dostac 3" kwas?wke. Oczywi?cie sprzedawcy od razu mnie poinformowali ze pewnie takeigo malego kawalka nie bedzie i musze kupic metr czyli ponad 100zl, a ospawaniu moge zapomniec. Na szczescie pracuje tam bardzo mily ochroniaz, kt?ry zaprowadzi? mnie do kierownika spawaczy i uda?o si? za?atwi? spawanie i znalezli pasujacy kawalek z odpadow. Robote zrobili bardzo dobrze czyli downpipe zosta? wydluzony o 14cm a do srodkowego zosta;y dospawane mocowania. Ale po chwilach zw?tpienia kiedy silnik odpali? od razu Dzwi?k jest pi?kny, a? nie chce si? wysiada?. Przy okazji wymieniono olej na motul 300v chrono 10w40.
[ Dodano: 2008-12-17, 21:15 ]
Odmalowa?em sobie felgi
[ Dodano: 2008-12-19, 12:13 ]
Ko?a na aucie, przy okazji da?em tarcze do przetoczenia i zmieni?em klocki, puki nie nazbieram $$ na co? porz?dnego czyli EBC turbogroove i redy. Kupi?em te? podstawk? pod rejestracj? od alfy 156.Wsadzi?em te? podk?adk? pod spr??ynke do bova i ju? jest lepiej ale jeszcze nie do ko?ca, dam jeszcze grubsz?
Ostatnio zmieniony przez octane 2008-12-19, 12:58, w całości zmieniany 1 raz
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-19, 20:50
1. dlaczego zostawiles DV?
2. Wywal ten kolek oleju to badziew:P wogole nie trzyma
3. co sie stalo z wyrownawczym ? orurwaonie intercoolera plug & play nie jest plug & play
4.cos ty zrobil z felgami
5. zamaist motul chrono, zalej competition czyli 15w50
1. troch? nie wysz?o to malowanie vht ... za grub? warstw? musia?e? na?o?y?, to si? nak?ada kilka cienkich warstw i po ka?dej suszy sie opalark?...
2.dump valve rozumiem robi jako zatyczka ?
3.do tej podr?by hks ssqv2 potrzbujesz twardszej spr??yny podk?adki nic nie dadz?, przetestowane
4.felgi s? ok ale nie do tego koloru samochodu...
takie moje 3 grosze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach