ECUmaster vs. ECU EVO8 |
Autor |
Wiadomość |
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-10-02, 22:08 ECUmaster vs. ECU EVO8
|
|
|
Co wybra?.....
Set jest taki:
3G GS SOHC 2,4 16v wymieniam g?re od evki8 DOHC (komplet z dolotem turbem i kolektorem wydechowym) do tego kilka extra zabaweczek typu, wydech Greaddy Evo2, ko?o zamachowe Chlutch Masters, zawieszenie silnika + t?umik trga?, pompa paliwa wtryski itp.... (staus? gadzety ju? prawie mam a kompletna g?owice negocjuj? cene ale wiem ?e bedzie moja - rocznik 2003, turbo nowka 16G do Evo namierzone i do kupienia)
Pozosta?a sprawa sterowania, Goldi proponuje ECUmastera Allias ECU EVO8.
Chcia?em si? was zapyta? o opini? nie interesuje mnie co taniej a co drozej, latwiej trudniej nastroic-wysterowac, lecz o wady i zalety obu systemow.... |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-02, 22:11
|
|
|
hammer667, ecu master... tylko i wylacznie... spokojnie ogarnie wszystko a nie bedzie z nim takeigo problemu jak z kompem evo... powiem Ci tak... tansze jest strojenie ecu mastera niz kompa evo... a ponoc cena tez wazna... piggy back to dwa razy mniej problemow... |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-02, 23:49
|
|
|
ecu master to nie piggy back a prawie sa. dla formalno?ci |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-02, 23:54
|
|
|
SAMAEL, do SA mu jeszcze daleko droga ale za pewin czas DET III to juz bedzie blisko |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 09:00
|
|
|
Moje zdanie juz znasz i bedzie ciezko znalezc kogos kto bedzie na ten temat wiedzial. Proponuje ci poszukac czegos na innych forach - szczegolnie na EVO... tam mozesz zobaczyc z czego kozystaja i ile za to placa a dodatkowo jak ciezko jest tego uzywac.
Jakby nie patrzec 3G to prawie ta sama platforma co EVO. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-03, 21:51
|
|
|
no ale det wybija si? wy?ej ni? piggy, a nie jest sa jeszcze. generalnie na oryginalnych epromasz stroj? evo w jet tronicku. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 21:56
|
|
|
tez jestesmy w stanie ruszyc seryjnego kmpa evo/ecli 3g to nic trudnego lecz ecu master daje troche wiecej mozliowsci... i strojenie jeo jest tansze |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-03, 22:56
|
|
|
jest, nie trzeba bawi? si? z epromami ... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:00
|
|
|
GOLDI napisał/a: | strojenie jeo jest tansze |
Tu moge sie zgodzic bo sam na tym sie nie znam i moze ktos bardziej preferuje prace nad nim.
GOLDI napisał/a: | ecu master daje troche wiecej mozliowsci |
Tu nie mozesz byc bardziej w bledzie Jak mozesz zmienic wiecej cos co MAXSYMALNIE steruje praca twojego silnika???
PS. Goldi... proponuje Ci sciagnac ECUflash i choc raz uruchomic go w "Master mode" i powiedz mi czy jest cos czego nie ustawisz w ECU a co zrobisz w innych urzadzeniach
Cytat: | nie trzeba bawi? si? z epromami ... |
A co tu jest do zabawy? Podlaczasz sie z kompem i dzialasz jak z kazdym innym? |
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-10-03, 23:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:01
|
|
|
hammer667, masz hajs nie ma problemu bawmy sie seryjnym kompem i nie ebdziesz miec dodatkowcyh urzadzen wielkosci telefonu komorkwoego i wadze 200gramow
jesli chcesz choc troche zaoszczedzic i rowneiz bedzie dobrze to polecam droge ecu master... i pelny suport producenta |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:15
|
|
|
allias na seryjnym kompie nie wywalisz przep?ywki, nie ustawisz procedury startowej, nie wysterujesz urz?dzen dodatkowych itd.
a z epromem jest taka zabawa ?e seryjnego nie da si? chyba zmienia? przez z??cze ? ale mog? si? myli?, przynajmniej w eclipsach (1g i 2g) trzeba go wylutowa?, wstawi? emulator, zaprogramowa? wszystko, posiadaj?c wiedz? co gdzie jest i co za co odpowiada a nast?pnie wypali? eproma i wsadzi |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:18
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | nie ustawisz procedury startowej, | blad ustawisz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:22
|
|
|
GOLDI napisał/a: | SAMAEL napisał/a: | nie ustawisz procedury startowej, | blad ustawisz |
... fakt... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:33
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | allias na seryjnym kompie nie wywalisz przep?ywki, nie ustawisz procedury startowej, nie wysterujesz urz?dzen dodatkowych itd.
a z epromem jest taka zabawa ?e seryjnego nie da si? chyba zmienia? przez z??cze ? ale mog? si? myli?, przynajmniej w eclipsach (1g i 2g) trzeba go wylutowa?, wstawi? emulator, zaprogramowa? wszystko, posiadaj?c wiedz? co gdzie jest i co za co odpowiada a nast?pnie wypali? eproma i wsadzi?. |
Oh.... well...
Samael... propnuje Tobie rowniez sciagnac ten program i zobaczysz co mozesz zrobic A co do lutowania to juz dawno przezytek Teraz jeden kabel na USB do kompa i masz pelna kontrole nad prockiem |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-03, 23:49
|
|
|
ach ta technika idzie do przodu ja protestuje przerzucam si? na ga?niki |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
|