Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryski
Autor Wiadomość
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-04, 19:04   Wtryski

Witam!
Panowie rozebralem dzis listwe z wtryskami w moim Eclipsie 1G -GS 2.0 16v 92r
aby jeszcze raz sprawdzic czy nie leja.
majac w zanadrzu drugi komplet z innego klipera sprawdzilem jak podaja paliwo.
Ku mojemu zdziwieniu oba komplety sikaja fajna mgie?ka!
moje pytanie do was:
chodzi mi o to czy dobre wtryski w swojej dolnej czesci ktora wchodzi w g?owice maja sie obracac czy nie,bo moje zdemontowane z autka nie da sie obrucic w kolo a te z drugiego kompletu sie obracaja wokol wlasnej osi w samym wtrysku?
autko rozebralem ale nie skladalem bo nie jestem pewien czy to ma znaczenie!

autko mi muli strasznie na zimnym silniku a jak sie rozgrzeje to jest ok.
jezeli to nie wtryski to podejrzewam czujnik temperatury od wzbogacenia mieszanki ze padl- ten w ksztalcie litery T pod termostatem.reszta jest ok!
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-10-04, 20:43   

jak ?adnie pyl? to sa oki a ze sie obracaja to troche dziwne ale chodzi tu o mgie?k? a ze ci muli na zimnym to na pewno nie wtryski
_________________

IS 220
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-04, 21:40   

jak go rano odpale to lapie od razu ale chodzi tak na 700 obr i poprykuje jak by nie mial ssania,musze lekko nacisnac na gaz zeby obroty leeko wyzsze mial i nieraz zlapie i trzyma tak 1200obr plynnie.
a jak nacisne na gaz to sie dlawi i silnikiem trzepie jak by na 3 gary szedl
pruboje ruszyc to nie ma wogole mocy na dolnych obrotach
mam teraz to wyrozbierane i zastanawiam sie czy moze zdjac kolektor dolotu i wymienic uszczelke ale wyglada ze jest ok
bardziej bym stawial na czujnik temperatury odpowiedzialny za ssanie?
bo on wzbogaca mieszanke jak jest zimny nieprawdarz?
a ja sie zagrzeje to chodzi fajnie,obroty ok 900 trzyma,fajnie reguluje krokowy
nie gasnie tylko jak by mieszanka byla jakas felerna jak jest zimny
gdyby byla uszczelka szczelona to by i na cieplym silniku sie ksztusil-chyba?
stoje w miejscu bo nie jestem pewien za co sie wziasc???
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-05, 00:51   

nieszczelnosc w dolocie
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-10-05, 12:50   

kiepuczi juz ci chyba pisa? ?e masz nieszczelnos? w dolocie

sprawd? ten dolot

czujnik temp kosztuje u gordona jakie? 70z? (przy jego uszkodzeniu ecu poka?e b??d na diodzie)

nie wykluczaj te? uszkodzenia przep?ywomierza
jak masz mo?liwo?? to podmie? go od innego samochodu
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-05, 19:52   

b?edow ecu nie ma wcale bo sprawdzalem juz ze 4 razy,miga dioda non stop
a niech strace jutro zdemontuje ten kolektor dolotu i wymienie uszczelke i doloc bedzie sprawdzony w ca?osci bo reszta jest ok
jedyne co mnie w tym przeraza to ze nie ma bardzo dojscia do dolnych srub pod kolektorem i wiem ze sie trza nameczyc zeby je odkrecic,ale trzeba to trzeba.
jak to wymienie i poskladam to dam znac czy pomoglo
licze na to ze to bedzie cala przyczyna!
pozdro i dzieki za uswiadomienie!
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-05, 19:55   

daj silikon pod uszczelke kolektora. jak chesz to mam orginalne metalowe dolotu, jak i przepustnicy . sprawdz wezyki podcisnien, zwlaszcza ten idacy do regulatora cisnienia paliwa
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-10-05, 21:15   

jak ma mie? nieszczelny dolot to musi by? co? wiekszego ni? np p?kni?ty wezyk od regulatora
z nim spokojnie mozna je?dzi? sa tylko zwiekszone obr na biegu ja?owym
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-06, 12:04   

Kiepuczi te uszczelki pod kolektor ssacy i przepustnice wezme od ciebie bo w sklepie nie dostane, a u ciebie orginaly sa!
w jakiej cenie je masz?
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-06, 12:39   

uszczelka pod przepustnice 30 zl, kolektor 40
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-06, 19:26   

Tak wiec po kilku godzinach walki w garazu zdemontowalem kolektor dolotu
uszczelka kt?ra sie tam znajdowala byla cienka jak zyletka z igielitu lub cos takiego koloru zielonego-jakas podrabiana
na jednym z cylindrow tuz nad sprezarka klimy znalazla sie nieszczelnosc
uszczelka w tym miejscu byla przerwana na dlugosci ok p?? centymetra i mam powod kaszlenia jak jest zimny
kolector zarabany szlamem z oleju-plyn do czyszczenia silnikow +karczer zalatwil cala sprawe i juz jest czysty jak nowy
przepustnica tez wyczyszczona+krokowy ktory o dziwo chodzil calkiem niezle
teraz wypada czekac tylko na uszczelki ktore zalatwi mi Kiepuczi
i zabieram sie za skladanie-licze ze to juz bedzie finish i misiek bedzie hulal

mam jeszcze jedno pytanko odnosnie wtryskow gazu-czym je najlepiej uszczelnic zeby tam nie lapal powietrza bo sie troszke obluzowaly i musze to poprawic???

[ Dodano: 2008-10-07, 15:49 ]
to sa fotki po demontarzu mojego kolektora:
http://www.fotosik.pl/pok...aff1d29818.html
http://www.fotosik.pl/pok...8acdbdf7f4.html
http://www.fotosik.pl/pok...1bb901e77c.html

a to jest zdjecie gdzie byla nieszczelnosc
http://www.fotosik.pl/pok...bda01e243f.html
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-07, 20:25   

przypominam o funkcji " pomogl " :) ) jutro wysylam ci uszczelki
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-10-07, 21:25   

to sie wie!
bedzie podwojne
dzieki

[ Dodano: 2008-10-13, 23:37 ]
panowie masakra!
poskladalem dzis silnik w misku i nie chce palic na 2 gary
co jest grane strzelil focha?
1 i 4 pali jak trzeba a 3 i 4 nie ma iskry
zmienilem cewke na inna to samo
kable, wzmacniacz iskry to samo
stal w garazu tydzien rozebrany
przed demontazem kolektora bylo wszystko ok?
jak sprawdzic czy cewka jest ok???
co moglo sie stac ?
rece opadaja!!
pomozcie!!!
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-11-15, 18:48   

s?awek-jast
troch? przegapi?em tw?j temat bo nie co dzie? jestem na forum i widocznie musia?o sie skasowa?
ale jestem ciekawy czy ju? upora?e? si? z tym problemem
no i czy nowa uszczelka ci pomog?a
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-11-15, 22:51   

Coodo pomog?a jak cholera
ssanie dziala jak ta lala
po 2 dniach walki w garazu uporalem sie z elektryka okazalo sie cos z bezpiecznikami bo prawie wszystkie wymienilem te pod nogami i pomoglo misiek od razu wskoczyl na 4 gary i do teraz smiga
pali fajnie tylko jeszcze kaprysi jak jest zimny tak go troche dusi mysle ze to bedzie od wtryskow choc fajnie psikaja ale da sie juz jezdzic
dlawi sie jak jest zimny tak do 2000tys a potem juz sie fajnie wkreca
dosc roboty da sie jezdzic
na gazie idzie jak rakieta bo mam sekwencje
ogolnie zabieg sie uda?
pozdrawiam
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14