Obroty |
Autor |
Wiadomość |
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-10-15, 21:35 Obroty
|
|
|
Witam,od jakiego? czasu silnik podczas jazdy niema si?y wkr?ci? si? na wy?sze obroty nieprzy?piesza np.jad? 70 wciskam gaz do spodu i nic dalej na liczniku 70 zwolni? troch? peda? gazu i troche zaczyna przy?piesza? ale nie tak jak kiedy?,ma 230 ty?.przejechane niedawno zmienia?em pasek rozrz?du,balansu i napinacz obroty r?wno trzyma odpala od kopa je?dzi tylko na benzynie mia? kto? mo?e podobne objawy gdzie szuka? przyczyny,dodam ?e to si? ostatnio nasili?o jak zatankowa?em 50 litr?w 95 na statoil,help. |
_________________ zmijka-kerim |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 16:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-15, 21:37 Re: Niewkr?ca si? na obroty
|
|
|
zmijka-kerim napisał/a: | niedawno zmienia?em pasek rozrz?du,balansu i napinacz |
No to masz odpowiedz. ?le z?o?ony rozrz?d. |
_________________
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-15, 22:06
|
|
|
sprawdzi? rozrz?d, sprawdzi? sond? lambda, wymieni? filtr paliwa (powodzenia dla mechanika co b?dzie go wymienia?...) |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-10-15, 22:10
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | wymieni? filtr paliwa (powodzenia dla mechanika co b?dzie go wymienia?...) |
Prawda ,ja samemu wymienia?em to ustrojstwo 3 dni prawie |
|
|
|
|
tomatokrauze [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-15, 22:58
|
|
|
Koledzy czego? nie rozumiem jaki filtr paliwa wymieniacie 3 dni? - no chyba ?e jest jaki? jeszcze bo ja w swoim kliperku (2.0 GS 1992r.) wymienia?em i zaj??o mi to jakie? 10-15 minut |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-10-15, 23:21
|
|
|
Rozrz?d zmienia?em w czerwcu i niem?g? si? przestawi? ma dopiero przejechane 5 ty?. do filtra zaj?? a t? sond? to czym zbada? ?charmonijka by?a p?kni?ta za?ata?em ale bez zmian. |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-15, 23:24
|
|
|
rozrzad moze... ale tak jakby sie zawieszal... zalewalo go strasznie... przeplywomierz dolot... jednak mysle rowniez ze rozrzad |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-10-16, 17:11
|
|
|
W sobot? troch? b?d? mia? czasu to si? zabior? do roboty i faktycznie jak si? doda gwa?townie gazu to mam takie wra?enie ?e dostaje du?o paliwa lecz niemo?e go strawi?,d?awi si?.
[ Dodano: 2008-10-18, 12:52 ]
Filtr paliwa jest dro?ny wtryski daj? jednakow? mgie?k? szukam dalej przyczyny,przepustnica brudna-czarna ma? ale ?atwo si? czy?ci,listwa wtryskowa w ?rodku czysta.?wiece kt?re s? wkr?cone montowa? poprzedni w?a?ciciel,ja na nich przejecha?em 37000 km.
[ Dodano: 2008-10-19, 12:45 ]
Dola?em benzyny 98 i jest poprawa przy?piesza chociarz minimalnie jeszcze si? d?awi,przej?? jeszcze przep?ywk |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
tomatokrauze [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-22, 22:09 POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Ja mam dok?adnie to samo i mam w zwi?zku z tym pytanko - jakiej wielko?ci mgie?ka powinna by? w wielopunkcie bo w jednopunktach widzia?em i s? one znacznie szersze jak u mnie i w dodatku u mnie jakby plu? paliwem a nie robi? mgie?k?. Je?drz? ca?y czas na paliwie 98 i nie ma poprawy.Mam instalacj? gazow? ona dzia?a poprawnie wkr?ca si? na obroty poprawnie (wi?c my?la?em ?e d?ugo na paliwie nie by?o je?drzone). Na paliwie do 2,5 ty?. jest m??(musz? powoli dodawa? gazu)i dochodzi tylko do 4 ty?. powy?ej ju? niechce si? wkr?ca?. Wi?c rozrz?d raczej odpada. Jak sprawdzi? przep?ywk? bez kupowania innej? Podejrzewam te? wtryski. |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 09:27
|
|
|
Ja bym jeszcze sprawdzi? ustawienie zap?onu, jak b?dzie za bardzo op??niony albo zbyt przyspieszony to mo?e zamula?. Ja mia?em ?le ustawiony zap?on na 13 stopni i zamu?ka by?a na niskich obrotach. Przy dodawaniu gazu by?o masakryczne spalanie stukowe, wi?c ECU op??nia? zap?on i zamu?ka gotowa. Po ustawieniu zap?onu na fabryczne 5 stopni, zbiera si? a? mi?o. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-23, 09:47
|
|
|
viader napisał/a: | Przy dodawaniu gazu by?o masakryczne spalanie stukowe, | co Ci sie dzialo ze miales spalanie stukowe ? i wytlumacz w takim razie co to spalanie stukowe
Viader "b?yszczysz" ostatnio |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 10:45
|
|
|
Tak pokazywa? palmtop, podpi?ty pod z??cze diagnostyczne. Czujnik spalania stukowego to stwierdza? a nie ja, wi?c nie wiem o co Ci chodzi...Przy zalewaniu v-powera racing stuk?w by?o mniej. Co to jest spalanie stukowe (inaczej detonacyjne) chyba ka?dy wie, zreszt? wyt?umacz to mistrzu, ch?tnie si? dowiem czego? nowego. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-23, 20:54
|
|
|
viader, ko napisalem wytlumacz nie skopiuj z wiki pierwsze dwa wyrazy bo pisac o czyms co zachodzi w silniku i siejac farmazon szkodzisz innym...
i od tego masz czujnik spalania stukowego by w polaczeniu z ecu ustawial Ci odpowiedni kat wyprzedzenia zaplonu do odpowiedniego paliwa... |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-10-23, 22:26
|
|
|
Fa?szywe odczyty ?wiadcz?ce o spalaniu stukowym mog? pono? powodowa? r?wnie?...klepi?ce popychacze zaworowe. Bynajmniej tak mi m?wiono |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 22:49
|
|
|
Nic nie kopiowa?em z wiki bo nie ma takiej potrzeby, ka?dy jak chce to sobie znajdzie w 30 sek. na google. Mo?e i ECU nie dopuszcza do spalania stukowego ale w?a?nie jak je wykrywa to musi cofa? co chwila zap?on a to jednak zawsze trwa, przewa?nie dla bezpiecze?stwa cofa wi?cej ni? powinien i jest efekt jakby by? zap?on op??niony czyli auto zaczyna zamula?. Mo?e i nie znam si? na tym i nie potrafi? wyt?umaczy? ale wiem mniej wi?cej jakie reakcje zachodz? w silniku. W ka?dym razie poprawnie ustawiony zap?on nie zmusza ECU do ingerencji i auto lepiej si? zbiera. Wiem co? o tym bo rok je?dzi?em ze zbyt przyspieszonym zap?onem i ecu pokazywa? spalanie stukowe. Po regulacji nie poznaj? samochodu, wk?ca si? b?yskawicznie, zap**rdala jak pojebany. Zmieni?em zdanie o gs na duuuuuuuuu?o lepsze. Od 2 dni zapierniczam jak szalony bo si? nie mog? nacieszy? Gdybym tylko wcze?niej wiedzia? jak mam zamulony silnik....Polecam wszystkim sprawdzenie zap?onu bo wielu mechanior?w ustawia go bez zmasowania odpowiednich pin?w i g?wno z tego wychodzi. Jak piernicz? bzdury to mam to gdzie? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-23, 22:51
|
|
|
viader napisał/a: | ale wiem mniej wi?cej jakie reakcje zachodz? w silniku. | reakcje zachodzace w silniku... wciaz nie wytlumaczyles spalania stukowego (reakcji zachodzacej w silniku, a nie teorii z googli) skoro juz o czyms piszesz to bynajmniej wiedz o czym piszesz |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 23:18
|
|
|
Ale Ty jeste? upierdliwy Ja to rozumiem i nie potrzebuje nikomu tego udowadnia?. Jak mam opisa? teori? bez skorzystania z teorii? Pewne reakcje fizyczne i chemiczne s? niezmienne i opisy z google s? jak najbardziej na miejscu. Mimo wszystko nigdzie nie zacytowa?em ?adnego fragmentu, wi?c twierdzenie, ?e popieram si? teori? a nie praktyk? jest bezzasadne. A jak wyt?umaczysz, ?e u mnie w silniku nawet na v-power racing ecu mia? wiele do roboty? To jedno z najlepszych paliw, bardzo odpornych na spalanie stukowe a mimo wszystko by?o kiepsko. Nie musz? chyba pisa? jak by?o na gorszym paliwie. Czujnik spalania stukowego wykrywa? bez przerwy maksymaln? warto?? stuk?w. Z tego co rozumiem spalanie stukowe polega na tym, ?e mieszanka pod wp?ywem zbyt wszesnego zap?onu zamiast si? optymalnie spali? eksploduje w momencie gdy t?ok idzie jeszcze do g?ry, cz?sto dochodzi te? do samozap?onu i klekocze jak w dizelku. Oczywi?cie w nowoczesnych silnikach ecu to natychmiast wykrywa i stara si? niwelowa? poprzez dopasowanie zap?onu ale chyba nie powiesz mi, ?e jest to korzystne? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-24, 11:04
|
|
|
Tee..... M?j te? ma tak? zamu?e czasami.... Czas odstawi? auto do mechanika na ustawianie zap?onu |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-11-04, 10:45
|
|
|
Postanowi?em dzisiaj wykr?ci? przep?ywomierz i okaza?o si? ?e prostok?tna klapka by?a otwierana po?amane zatrzaski by?a sklejona butaprenem,przy niebieskim kondensatorze by?a jaka? bia?a guma lub pianka,czy mam powody do niepokoj?w na co zwr?ci? uwag?,jak my?licie przez to niewkr?ca si? na obroty? |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
|