Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Komputer
Autor Wiadomość
Nikon 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2008-11-19, 23:38   Komputer

Na wst?pie chcia?em si? przywita? z wszystkimi klubowiczami i u?ytkownikami forum :badcrack: .

Jestem od niedawna szcz??liwym posiadaczem mitsu 1g i mam par? og?lnych pyta? na temat tego autka. Je?li moje pytania si? powtarzaj? to najmocniej przepraszam.

Jedno z nich to jak podnie?? obroty autka bo wydaje mi si? ?e mam troszk? za niskie bo okolo 800. i pytanie czy podkr?cenie odbywa si? za pomoc? kompa je?li tak to w jaki spos?b zbudowa? sobie kabelek i jakiego programu u?ywa? do komunikacji.

Drugie to czy odczuwacie po w??czeniu ?wiate? i jakiego? dodatkowego obci??enia pr?dowego obni?enie obrot?w.

Do czego s?u?y pomara?czowy w??cznik obok podnoszenia oczek i jak jeste?my przy ?wiat?ach to czy u was tez po w??czeniu ?wiate? d?ugich zapalaj? si? przeciwmg?owe z przodu?

To chwilowo tyle je?li chodzi o moje pytania z wi?zane z tym autkiem. I mo?e takie dodatkowe organizujecie jakies spoty regularne czy wszystko spontan??
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-19, 23:48   

Nikon napisał/a:
Jedno z nich to jak podnie?? obroty autka bo wydaje mi si? ?e mam troszk? za niskie bo okolo 800.
sa ok :>

Nikon napisał/a:
i pytanie czy podkr?cenie odbywa si? za pomoc? kompa je?li tak to w jaki spos?b zbudowa? sobie kabelek i jakiego programu u?ywa? do komunikacji.
nie za pomoca kompa... sterowaniem obrotow w samochodzie odpowiada ecu ale na podstawie kilku czujnikow... jak obroty masz stabilne to jest ok

jak podniesc wolne :D walki 272 :D
Nikon napisał/a:
Drugie to czy odczuwacie po w??czeniu ?wiate? i jakiego? dodatkowego obci??enia pr?dowego obni?enie obrot?w.
tak reaguje silniczek krokowy ktory lubi padac w tym wozie... powinien odrazu lub po krotkiej bardzo chwili podbic obroty do poprzedniego stanu :>

Nikon napisał/a:
Do czego s?u?y pomara?czowy w??cznik obok podnoszenia oczek i jak jeste?my przy ?wiat?ach to czy u was tez po w??czeniu ?wiate? d?ugich zapalaj? si? przeciwmg?owe z przodu?
przycisk chyba od przeciwmigelnych ale tutaj juz 1g posiadacze powiedza;) a w 1g nie ma w wersji euro halogenow z przodu przeciwmgielnych... to swiatla dalekosiezne czyli drogowe... czyli wszystko ok

Nikon napisał/a:
To chwilowo tyle je?li chodzi o moje pytania z wi?zane z tym autkiem. I mo?e takie dodatkowe organizujecie jakies spoty regularne czy wszystko spontan??
sa odpowiedznie dzialy na forum odnoscie spotow i zlotuj... szukaj tam tematu ze swojego rejonu
 
 
Nikon 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2008-11-19, 23:56   

No w?asnie czasami zafaluje ale z tego co czytalem to czynniki sa dwa silnik krokowy lub nieszczelnosc w dolocie wiec jutro bede mial troche zabawy:)

Wiesz moze gdzie znajduje sie tensilniczek krokowy w 1G bo do tej pory smigalem tylko oplami i to nie bylo trudne do zlokalizowania:P
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 00:12   

wkrecony w przepustnice ponizej dolotu.. sciagniesz dolot to powiniensc zlokazliowac jego wtyczke..

mniej wiecej na innym przykladzie wyglada tak: http://www.czesci.v10.pl/img/zdjecia/C292818.jpg
 
 
Nikon 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2008-11-20, 00:21   

to mam juz punkt odniesienia i wiem czego szukac:) teraz pytanie czym najlepiej go wyczyscic bo w oplu on byl metalowy to odrdzewiania ukladu wydechowego preparat byl jak znalazl a tu widze ze jest chyba plastikowy??

I czy masz moze albo wiesz kto juz probowal zrobic konwerter aby sie podlaczyc do niego z komputerem i ma schematy??
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 00:34   

laczysz sie przez obd2... nic innego...

co do czyszczenia,... sprobuj motocleaner stp albo crc z intercarsu... bardzo fajnie usuwa nagar... koszt okolo 15zl

wyczysc sobie przy okazji przepustnice ;)
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2008-11-20, 06:25   

Nikon napisał/a:

I czy masz moze albo wiesz kto juz probowal zrobic konwerter aby sie podlaczyc do niego z komputerem i ma schematy??


kabelek jest bardzo prosty, koszt wykonania kilka zloty :)




a program mozesz sciagnac STAD
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-11-20, 07:03   

GOLDI napisał/a:
laczysz sie przez obd2... nic innego...

A g?wno prawda bo w 1G jest jeszcze stare z??cze ,OBD ;]
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-20, 08:47   

Szakal napisał/a:
GOLDI napisał/a:
laczysz sie przez obd2... nic innego...

A g?wno prawda bo w 1G jest jeszcze stare z??cze ,OBD ;]

A g?wno prawda bo ALDL czyli w?asny wymys? mitsu, niekompatybilny w 100% z OBD...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 10:47   

Szakal, viader, macie racje :) rozpedzilem sieM :D pozno juz bylo :P przepraszam moj b?ad ;( :dance:
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-20, 13:45   

Dla ?cis?o?ci: nazwa z??cza ALDL wyst?puje tak?e u innych producent?w np. Opel, VW, Daewoo ale z tego co widzia?em, maj? r??ne wtyczki i nie wiem czy interfejsy do badania s? kompatybilne.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Nikon 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2008-11-20, 21:10   

hmm czyli to co napisal kolega kris1976 jes nie aktualne?? W takim razie jak sie pod niego podpi???? przez to zlacze.
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-11-20, 21:40   

W?a?nie to co pokaza? kolega Kris jest dobre. Nic tylko zrobi? kabelek ,zakupi? Palma ,wgra? program i cieszy? morde odczytami silnika :D

PS.GOLDI, wychodzi na to ,?e tak naprawd? g?wno wiemy :P
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 22:05   

Szakal napisał/a:
PS.GOLDI, wychodzi na to ,?e tak naprawd? g?wno wiemy
zawsze powtarzalem ze sie nie znam :) to nikt mnie nie sluchal :(
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2008-11-20, 22:15   

Szakal napisał/a:
W?a?nie to co pokaza? kolega Kris jest dobre. Nic tylko zrobi? kabelek ,zakupi? Palma ,wgra? program i cieszy? morde odczytami silnika :D


ten kabelek i program nie jest pod palma tylko laptopa

kabelek pod palma jest troszke inny :)
Ostatnio zmieniony przez kris1976 2008-11-20, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-21, 08:41   

Kabelek pod palma ma tylko jedn? diod? i opornik. Prawie wszystko na temat podpi?cia mo?na znale?? tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...?t=1370&start=0

Ja pod palma mam kabel zrobiony wed?ug tego schematu:

_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
Ostatnio zmieniony przez viader 2008-11-21, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nikon 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2008-11-21, 17:57   

Kabelki ok tylko teraz sie tak zastanawiam to one sa tylko chyba do odczytu danych z auta a nie aby zaingerowac w ECU samochodu. Czy tylko mi sie tak wydaje??
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-21, 19:21   

Mo?esz skasowa? b??dy albo np. w??czy? na chwil? pomp? paliwa. Parametr?w ECU w 1G nie da si? zmienia
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-21, 19:29   

wszystko sie da :D wylutowac kosc zgrac program skasowac kosci , zmodyfikowac i wkgrac spowrotem :D
 
 
Serek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-21, 20:10   

Nie wiem jak wy Panowie, ale dla mnie o wiele prostsze jest zrobienie tego o czym pisze Goldi ni?...zrozumienie co napisa? :lol2:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13