Popychacze |
Autor |
Wiadomość |
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-07, 20:35 Popychacze
|
|
|
Jeszcze nie da?em rady jednemu problemowi z autem a juz pojawia si? nast?pny.
Mianowicie silnik strasznie stuka? po przekroczeniu 1500 obrot?w, najpierw sprawdzi?em rozrz?d i wszystko jest na znakach, p??niej wyj??em wszystkie popychacze wyp?uka?em i za?o?y?em wszystkie ze spuszczonym olejem. Teraz nie chc? zassa? oleju i chodzi jak diesel. Dodam, ?e dziwne stuki dalej pozosta?y i czeka mnie dalsze grzebanie, ale tak jak przedtem nie wyst?puj? one na zimnym silniku. Dzieje si? tak tylko gdy jest rozgrzany.
Prosz? o pomo |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 18:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-07, 20:53
|
|
|
poczekaj chwile... one nie napelniaja sie odrazu... tylko mam nadzieje ze nie jezdziles ani nie dodawales gazu na pustych popychaczach.... prawdlowo powinno sie je napelnic... ale ropa... |
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-07, 21:08
|
|
|
Nie silnik chodzi? na wolnych obrotach jakie? 10-15 min. i w ko?cu go zgasi?em. ile mo?e trwa? ich nape?nianie?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-07, 21:10
|
|
|
dluzej... daj mu drugie tyle... spokojnie... |
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-09, 14:28
|
|
|
A co do tego stukania kt?re by?o przed rozebraniem silnika to pozdj?ciu miski olejowej znalaz?em w niej to zdj?cie 1 zdj?cie 2 dla pokazania rozmiar?w opi?k?w na drugim zdj?ciu umie?ci?em sr?be od misy kt?ra ma 10 mm. Z k?d mog?y si? tam wzi??. Wi?kszo?? wygl?da jak strugi z wiercenia. S? koloru jasno-srebrnego i miedzianego. Moja znajomo?? z tym autem zaczyna si? raczej niemi?o |
Ostatnio zmieniony przez Golo 2009-01-09, 14:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-09, 14:31
|
|
|
chyba obrociles panewke na walu wyrownajacym... jesli nie usuniesz walkow czeka cie szukanie nowego bloku... ale starnszie slabo widac tak naprawde co to jest |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-01-09, 15:36
|
|
|
og?lnie panewk?, a gdzie to trzeba szuka?... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 16:00
|
|
|
Po prostu r?ce opadaj? obr?cona panewka na wale na 3 garze . Teraz trzeba zdecydowa?: wymiana bloku czy remont tego. Co trzeba zrobi? przy tym remoncie? Napewno szlif wa?u i dobierane panewki, jak ju? b?dzie rozebrany to odrazu pier?cienie i planowanie g?owicy. Co? jeszcze? |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-01-13, 16:50
|
|
|
ta si? tak m?wi... panewka na 3cim garze czyli korbowodowa ? czy g??wna? jak g??wna to blok z podpor? mo?e by? ?mietnik, jak korbowodowa to pewnie korba ?mietnik, a jak tak d?ugo je?dzi?e? to pewnie zatarte sworznie t?okowe i korby wszystkie do wymiany ...
dobieranie panewki ? ?arty sobie stroisz ? syf z tej jednej pocharata? pozosta?e na tyle ?e wszystkie i korbowe i g??wne do wymiany, i kto wie czy wa? nie ma mikrop?kni?? i nadaje sie do szlifu. trzeba blok ca?y wyp?uka?, zobaczy? jak sie ma pompa oleju. panewki wa?k?w balansowych...
og?lnie ... u have fucking bloody mess in ur engine.
mam nadziej? ?e to przybli?y?o ci troch? jak to wygl?da. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 17:17
|
|
|
jak pisze sam... jak korbowa to kora i zapewne swozen i tlok na i ten cylinder do smietnik i czeka honowania na kolejny nadwymiar i komplet nowych korb, a wal to juz raczej smietnik wiec co? nowy wal bo uzywke ciezko znalesc, nowe korby lub uzywane i nowe tloki z piercieniami, komplet uszczelek na dol silnika, planwaonie powerzchni bloku, nowa pompa oleju by sie przydala i nowy rozrzad... hmmm a przy dobrych watrach to w 6-7 tys sie zamkniesz no i oczywiscie panewki |
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 17:19
|
|
|
Panewka korbowa i to, ?e wszystkie s? do wymiany to wiem. Autem przejejecha?em jakie? 150m i chwile chodzi? na wolnych obrotach. Rozebra?em to i wida? na niej w?ery, wszystkie inne wygl?daj? ok, Nie wiem jeszcze jak b?dzie z wa?em i korbami bo tego sam nie sprawdze. Chodzi o to, ?e je?li silnik b?dzie nadawa? si? do remontu to czy wymienia? c? jeszcze?
[ Dodano: 2009-01-13, 17:24 ]
na tym zrobi?em nieca?e 500km.
znaczy najlepszym rozwi?zaniem b?dzie znale?? sprawny kompletny d?? silnika?[/quote] |
Ostatnio zmieniony przez Golo 2009-01-13, 17:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-13, 22:27
|
|
|
panowie je?eli to korba to ?wiat sie nie urwa? - wa? do szlifu korb? now? lub do kontowania ,kpl nowych panewek i sk?adanie
sworze? nie musia? by? zapieczony
je?eli tulej i t?ok nie b?dzie mia? rys to nie jest tak ?le opi?ki z panewki tak od razu nie uszkadzaj? wa?u |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 22:29
|
|
|
Coodo, moze byc i tak i tak... wiesz nie widze silnika... ale lepiej zalozyc pesymistyczna opcje niz sie potem rozczarowac... przegrzanej korby bym juz nie zakladal... zreszta wszystko wyjdzie w rozbiorce... |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-13, 22:40
|
|
|
Tak jak m?wisz
poczekamy i zobaczymy co dalej napisze jakie ma konkretne usterki
a tak poza tym to ciekaw jestem z jakiego powodu obr?ci?o t? panewk? czy by? to b??d w sztuce, zapchany kana? czy chwilowy brak cisnienia
je?eli spad?o ci?nienie na chwile i obr?ci?o z tego powodu panewk? to wa?ki te? mog?y dosta |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-01-13, 23:09
|
|
|
nie chce ?le prognozowa? ale zbli?a si? fala panewek |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 11:02
|
|
|
Z pierwszych ogl?dzin to g?adzie i t?oki wygl?daj? ok ale to trzeba jeszcze dok?adnie sprawdzi?, korba na pewno jest do wymiany a teraz dalej id? si? z tym walczy |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-14, 16:34
|
|
|
Walczysz sam czy z mechaniorem |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Golo [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 19:01
|
|
|
Z kuzynem kt?ry jest prawie mechanikiem. W autach ju? troche grzebali?my ale z panewk? obr?con? to pierwszy raz. I po tym co wiem na teraz to chyba musze spasowa? i szuka? do?u silnika. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2009-01-14, 22:28
|
|
|
Golo napisał/a: | prawie mechanikiem |
Powodzenia |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2009-01-15, 08:13
|
|
|
Szakal nie ?miej si?, mo?e jest dobrym mechanikiem, ale jeszcze papierka nie ma |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
|