Problemy z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-01, 13:47 Problemy z odpalaniem
|
|
|
Jak juz pisalem wczesniej mam powazne problemy z odpalaniem i niestety juz nie wiem co dalej robic. Objaw jest taki:
- jak samochod postoi kilka minut wchodzisz krecisz rozrusznikiem 10-15 sek i dopiero odpala , na zimnym silniku dodatkowo wariuja orboty - raz wskakuja na 2000 a raz powoli rosna na maxa do 5000 i musze zgasisc miska ale nie zawsze tak jest, czasem po dluzszym kreceniu odpali i jest ok.
- jezeli zgasze po odpaleniu i od razu sprobuje odpali to silnik od razu zaskakuje
Dodatkowo wydaje mi sie ze ma zabyt malo mocy jak na 142 koniki bo do 3000 ma zajebistego mu?a i czasem nie uda mi sie ze startu wyprzedzic poloneza ale to tez nie zawsze - tak jakby mial humory
Pod katem tych dolegliwosci zrobilem:
- wymiana zlaczki elastycznej na wieksza srednice plus wymiana katalizatora ktory byl pusty na nowy od Kiepucziego
- nowe swiece NGK
- nowe przewody zaplonowe NGK
- nowy filtr oleju i olej (zarowno w skrzyni aut. jak i w silniku)
- nowa pompa paliwa podajca cisnienie 3.8bara
- wszystkie nowe filtry
- w poniedzialek/wtorek bede montowal nowy rozrzad ktory swiezo dotarl do mnie z USA
Mierzylem cisnienie paliwa przed wymiana pompy i bylo tak ze dawala cisnienie 1bara po przekreceniu kluczyka a dopiero pelna moc podczas krecenia rozrusznikiem, po wymianie na nowa nie sprawdzalem.
Dodatkowo wczoraj zalalem do pelna 98 na BP i nie moglem go wcale odpalic przez 10-15min
Podejrzewam ze wali sie cos elektryka/elektronika i to zapewne po tym jak jacys partacze zalozyli gaz sekwencyjny poprzedniemu wlascicielowi i przymierzam sie do wyjebania tej sekwencji bo i tak jezdze tylko na paliwie.
Help plz! bo mnie sie juz powoli pomysly koncza |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-09-01, 20:53
|
|
|
Wi?c tak .... k*rwa JAKIE 3.8BARA !!!!???? na wolnych obrotach w turbo jest 2.6bara. Po od??czeniu rurki podci?nieniowej 3bary w 2g turbo, 3.8 to mo?e i osi?ga przy pe?nym do?adowaniu .... po uj takie ci?nienie w gsie ?
Dobra ostyg?em Jak meirzy?e? to ci?nienie ? na w??yku na wej?ciu do listwy przy w??czonym silniku ? jak tak to masz walni?ty regulator ci?nienia paliwa ....
Dwa.... krokowy sprawdza?e? ??
I trzy... wiesz co to crankwalk issue ?? Wiesz jaki jest jeden w pierwszych objaw?w .... lepiej ?eby? nie wiedzia?............ |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-01, 22:24
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | I trzy... wiesz co to crankwalk issue ?? Wiesz jaki jest jeden w pierwszych objaw?w .... lepiej ?eby? nie wiedzia?............ |
i cztery : to nie crankwalk... to 420a...
................ no to odsuwam si? od sprawy... dzia?aj miszczu / sam
Ty sie nie odsuwaj a kombinuj z nami dalej w "kupie" razniej /Goldi |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2007-09-02, 00:25, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-02, 00:19
|
|
|
cisnienie bylo sprawdzane na listwie (tam po lewej jest taki zawoerek pod regulatorem gdzie wkrecili mi manometr), pompa dobrana po danych z aukcji na ebayu podobno standardowa miala pracowac w przedziale 3-3.5bara ale mieli tylko 3.8 o podobnych rozmiarach wiec taka sobie wziolem - aczkolwiek nie dalo to zadnej zmiany, tmechanicy ode mnie z robo tez podejrzewail regulator cisnienia paliwa
krokowego jeszcze nie ruszalem, mialem zamiar to zrobic przy wymianie rozrzadu next week
i nie wiem co to jest crankwalk issue |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-02, 00:24
|
|
|
zmien rozrzad i looknij na regulator cisnienia krokowca mozesz sprawdzic lecz w 420a one nie padaja jak muchy jesli by Ci padl to bylbys drugim czlowiekiem w zyciu z 420a jakiego spotkalem z uwalonym krokowym w tym silniku |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-02, 11:03
|
|
|
przepustnica czysciutka byla ale moze krokowy zasyfiony - sprobuje wyczyscic na razie |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-09-02, 22:28
|
|
|
hmmm mi si? dalej nie podoba to ci?nienie ... ono ma by? tak wysokie w 420a ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-03, 13:22
|
|
|
To cisnienie wyglada na za wysokie... 3.8 to w niektorych Turbo tak wysoko nie chodzi. W silniku 420a to nie widzialbym wiecej niz 42 PSI (2.8 bar)... |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-03, 16:24
|
|
|
poprzednia pompa jaka tam siedziala miala 3.5bara, ale nie sadze zewby nadmiar cisnienia powodowal problemy z odpalaniem - predzej ten regulator cisnienia paliwa, skoro pompa nabija tylko 1bar po wlaczeniu zaplonu i dopiero podczas krecenia rozrusznikiem wchodzi na 3.5bara |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-09-04, 13:51
|
|
|
moja pompa mo?e i 4 bary napompowa?, ale nie liczy si? ile pompa pompuje, tylko jakie ci?nienie jest na listwie... a te reguluje regulator ci?nienia paliwa... kt?ry upuszcza ci?nienie zadane na pompie z powrotem do zbiornika w ten spos?b utrzymuj?c na listwie ci?nienie mniejsze.... i tak jak zelewa wach? jak skur.... to nie odpalisz... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
|