Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap
Autor Wiadomość
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
  Wysłany: 2009-01-27, 15:08   Swap

Witam serdecznie,
interesuje mnie jakie cz??ci trzeba kupi? wymieni?/zmodyfikowac podczas przer?bki auta na turbo, problemy itp
1.kolektor wydechowy
2.turbina z kolektorem przy turbinie
3.rurki rureczki
4.komputer ? trzeba wymienic? modyfikowac?
5.sprzeg?o? r?wnie? nalezy wymienic? standard do 170km?
6.miske olejowa - z otworem na turbine
7.intercooler

A:czy co? omin??em? czy kto? robi? taki zabieg?
B:jakie problemy z zestrojeniem zgraniem wszystkiego mog? wystapi??
C:ka?da wypowiedz mile widziana pomijaj?? te cene/koszta
D:czy warto? jak zmienia si? ?ywotno?? silnika? oraz wp?ywa na zawieszenie podzespo?y najbardziej nara?one na szybsz? eksploatacje

Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-01-27, 15:22   

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=948

Szukajka nie gryzie w 3s znalaz?em :>

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=2681

http://www.club3g.com./ spr?buj tez tutaj poszukac
Ostatnio zmieniony przez MATi 2009-01-27, 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
  Wysłany: 2009-01-27, 15:28   

link podany, przedstawia swap g?owicy a nie uturbienia auta? chyba ?e bez tego ani rusz?
2 link same cyferki :) nic o cz??ciach i problemach
3 link obadam niebawem ;)
Ostatnio zmieniony przez virus2999 2009-01-27, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 15:51   

koljny topic o uturebieniu :D bez 15 tysiecy zapomnij
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-01-27, 15:54   

PIANOWE CHODZI O PROBLEMY CO TRZEBA A NIE O CYFERKI ;)
Goldi a ty co z tymi fakenami :D
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 16:01   

virus2999 napisał/a:
1.kolektor wydechowy
2.turbina z kolektorem przy turbinie
3.rurki rureczki
4.komputer ? trzeba wymienic? modyfikowac?
5.sprzeg?o? r?wnie? nalezy wymienic? standard do 170km?
6.miske olejowa - z otworem na turbine
7.intercooler


1. kolektor wydechowy tak trzeba zmienic... bez tego ani rusz... bo gdzie dasz turbine?
2. nie rozuymiem o co Coi chodzi w tym miejscu... skoro punkt jeden to kolektor...
3. rozwin mysle, rerek rureczek jest od zajebania... ktore trzeba zmienic... cale oruruowanie dolotu trzeba przebudowac pod IC
4. zalezy jaki masz sterownik... programowalny czy tez nie... jak nie to prosciej dowalic piggybacka... i tak bym tez doradzal bvo piggy backiem mozesz min sterowac progesywnie doladowaniem...ale mniesz o to..
5. sprzeglo... tak seria nie zniesie wiekszego momentu obrotowego
6. tia... bardzo ciekawe rozwin temat... jaki otwor na turbine? WTF? chyba dren olejowy... a i takich mis jak na lekarstwo wiec lepiej customowy dren wykonac
7. Tak,


-do tego musisz jakos polaczyc wydech od turbo sprezarki czyli downpipe customowy, jesli chcesz uzyc seryjna pozostala czesc wydechu
-uklad paliwowy, wtryki , regulator, pompa, przewody
- gdzie przewody wodne i olejowe,
-relokacja odmy
i wiele innych
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-01-27, 18:59   

;) dzi?ki
jezeli chodzi o kolektor http://allegro.pl/item524...a_kolektor.html a jest tez kolektor wydechowy rozga???nik ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 19:52   

virus2999 napisał/a:
jezeli chodzi o kolektor http://allegro.pl/item524...a_kolektor.html a jest tez kolektor wydechowy rozga???nik
to nie jest turbina z kolektorem a turbina z 02housing... kolektora brak
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 08:42   

Goldi zrobil liste czesci...

Jesli chodzi o problemy...
1. Duza cena... :P
2. Najslabszym ogniwem jest uklad napedowy. Skrzynia i przedewszystkim sprzeglo. Sprzeglo to koniecznosc bo ci sie skonczy BARDZO! szybko. Skrzynia wytrzymuje ale trzeba miec ja na uwadze - tylko uwadze bo z nia jest troche loterii - zalezy jak byla serwisowana - moze wytrzymac nawet do 350KM+.
3. Wlasciwe wysterowanie - komp fabryczny jest w stanie wysterowac TURBO ale potrzebny patch na soft (jak bedziesz potrzebowal to mam cos takiego) tyle ze wtedy niestety tracisz Immobilizer jako ze jest z EVO8 dostosowany do 3G :> Goldi bedzie zachecal do ECUmaster`a. SAFC bedzie oki ale tylko przy malym doladowaniu (4-5PSI) bo potem nie jest juz dokladnym sterownikiem. AEM najlepszy ale bardzo kosztowny.
4. Cylindry wytrzymaja MAX do 15 PSI (ale polecam zaczac od mniejszego doladowania).
5. Za duzy mozent obrotowy latwo zabija mocowania silnika (trzeba miec to na uwadze).

Moze sie pojawic wiecej ale to zalezy od zetawu.

Co do plusow :>
1. Wytrzymuje do 15PSI :> co daje szanse do 300KM na seryjnych bebechach.
2. Downpipe i kolektor z turbo pasuje od EVO8 (bolt-on) bez zadnych przerobek.
3. Mozna uzyc pompy od EVO8.

Kolejna rzecz to moze sie znalezc wiecej... w zaleznosci od zestawu...
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-01-28, 09:09   

naprawd? dzi?ki za ol?nienie ;) , i takim to cudem nasze forum jest bogatsze o wiedz? "Turbo-jak to sie ma do..." ;)
Pozdrawiam
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 10:40   

allias napisał/a:
4. Cylindry wytrzymaja MAX do 15 PSI (ale polecam zaczac od mniejszego doladowania).
cylindry wytrzymaja zdecydowanie wiecej, gdyby mialy wytrzymac 15psi to by silnik wybuchl z piekinym efektem zaraz po odpaleniu... poniewaz wybuch mieszanki ma zdecydowanie wieksze cisnienie...

jedyne co moze nie wytrzymac to pierscienie, lub tloki... ewetnualnie korbowody sie pokrzywia... chociaz przyznam ze tych z 2,4 na oczy nie widizalem...

[ Dodano: 2009-01-28, 10:42 ]
jest troche lepsze rozwiazanie... jesli w temacie jest "swap" ... tak wiec swap... silnika z evo... opcja drozsza ale zdecydowanie lepsza...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13