Swap |
Autor |
Wiadomość |
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-01-27, 15:08 Swap
|
|
|
Witam serdecznie,
interesuje mnie jakie cz??ci trzeba kupi? wymieni?/zmodyfikowac podczas przer?bki auta na turbo, problemy itp
1.kolektor wydechowy
2.turbina z kolektorem przy turbinie
3.rurki rureczki
4.komputer ? trzeba wymienic? modyfikowac?
5.sprzeg?o? r?wnie? nalezy wymienic? standard do 170km?
6.miske olejowa - z otworem na turbine
7.intercooler
A:czy co? omin??em? czy kto? robi? taki zabieg?
B:jakie problemy z zestrojeniem zgraniem wszystkiego mog? wystapi??
C:ka?da wypowiedz mile widziana pomijaj?? te cene/koszta
D:czy warto? jak zmienia si? ?ywotno?? silnika? oraz wp?ywa na zawieszenie podzespo?y najbardziej nara?one na szybsz? eksploatacje
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-01-27, 15:28
|
|
|
link podany, przedstawia swap g?owicy a nie uturbienia auta? chyba ?e bez tego ani rusz?
2 link same cyferki nic o cz??ciach i problemach
3 link obadam niebawem |
Ostatnio zmieniony przez virus2999 2009-01-27, 15:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-27, 15:51
|
|
|
koljny topic o uturebieniu bez 15 tysiecy zapomnij |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-01-27, 15:54
|
|
|
PIANOWE CHODZI O PROBLEMY CO TRZEBA A NIE O CYFERKI
Goldi a ty co z tymi fakenami |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-27, 16:01
|
|
|
virus2999 napisał/a: | 1.kolektor wydechowy
2.turbina z kolektorem przy turbinie
3.rurki rureczki
4.komputer ? trzeba wymienic? modyfikowac?
5.sprzeg?o? r?wnie? nalezy wymienic? standard do 170km?
6.miske olejowa - z otworem na turbine
7.intercooler |
1. kolektor wydechowy tak trzeba zmienic... bez tego ani rusz... bo gdzie dasz turbine?
2. nie rozuymiem o co Coi chodzi w tym miejscu... skoro punkt jeden to kolektor...
3. rozwin mysle, rerek rureczek jest od zajebania... ktore trzeba zmienic... cale oruruowanie dolotu trzeba przebudowac pod IC
4. zalezy jaki masz sterownik... programowalny czy tez nie... jak nie to prosciej dowalic piggybacka... i tak bym tez doradzal bvo piggy backiem mozesz min sterowac progesywnie doladowaniem...ale mniesz o to..
5. sprzeglo... tak seria nie zniesie wiekszego momentu obrotowego
6. tia... bardzo ciekawe rozwin temat... jaki otwor na turbine? WTF? chyba dren olejowy... a i takich mis jak na lekarstwo wiec lepiej customowy dren wykonac
7. Tak,
-do tego musisz jakos polaczyc wydech od turbo sprezarki czyli downpipe customowy, jesli chcesz uzyc seryjna pozostala czesc wydechu
-uklad paliwowy, wtryki , regulator, pompa, przewody
- gdzie przewody wodne i olejowe,
-relokacja odmy
i wiele innych |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-27, 19:52
|
|
|
to nie jest turbina z kolektorem a turbina z 02housing... kolektora brak |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 08:42
|
|
|
Goldi zrobil liste czesci...
Jesli chodzi o problemy...
1. Duza cena...
2. Najslabszym ogniwem jest uklad napedowy. Skrzynia i przedewszystkim sprzeglo. Sprzeglo to koniecznosc bo ci sie skonczy BARDZO! szybko. Skrzynia wytrzymuje ale trzeba miec ja na uwadze - tylko uwadze bo z nia jest troche loterii - zalezy jak byla serwisowana - moze wytrzymac nawet do 350KM+.
3. Wlasciwe wysterowanie - komp fabryczny jest w stanie wysterowac TURBO ale potrzebny patch na soft (jak bedziesz potrzebowal to mam cos takiego) tyle ze wtedy niestety tracisz Immobilizer jako ze jest z EVO8 dostosowany do 3G Goldi bedzie zachecal do ECUmaster`a. SAFC bedzie oki ale tylko przy malym doladowaniu (4-5PSI) bo potem nie jest juz dokladnym sterownikiem. AEM najlepszy ale bardzo kosztowny.
4. Cylindry wytrzymaja MAX do 15 PSI (ale polecam zaczac od mniejszego doladowania).
5. Za duzy mozent obrotowy latwo zabija mocowania silnika (trzeba miec to na uwadze).
Moze sie pojawic wiecej ale to zalezy od zetawu.
Co do plusow
1. Wytrzymuje do 15PSI co daje szanse do 300KM na seryjnych bebechach.
2. Downpipe i kolektor z turbo pasuje od EVO8 (bolt-on) bez zadnych przerobek.
3. Mozna uzyc pompy od EVO8.
Kolejna rzecz to moze sie znalezc wiecej... w zaleznosci od zestawu... |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-01-28, 09:09
|
|
|
naprawd? dzi?ki za ol?nienie , i takim to cudem nasze forum jest bogatsze o wiedz? "Turbo-jak to sie ma do..."
Pozdrawiam |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 10:40
|
|
|
allias napisał/a: | 4. Cylindry wytrzymaja MAX do 15 PSI (ale polecam zaczac od mniejszego doladowania). | cylindry wytrzymaja zdecydowanie wiecej, gdyby mialy wytrzymac 15psi to by silnik wybuchl z piekinym efektem zaraz po odpaleniu... poniewaz wybuch mieszanki ma zdecydowanie wieksze cisnienie...
jedyne co moze nie wytrzymac to pierscienie, lub tloki... ewetnualnie korbowody sie pokrzywia... chociaz przyznam ze tych z 2,4 na oczy nie widizalem...
[ Dodano: 2009-01-28, 10:42 ]
jest troche lepsze rozwiazanie... jesli w temacie jest "swap" ... tak wiec swap... silnika z evo... opcja drozsza ale zdecydowanie lepsza... |
|
|
|
|
|