Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chodzi na dwa cylindry
Autor Wiadomość
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-15, 19:52   

jaka wplyw ma zle ustawiony rozrzad na iskre??/ chyba znowu musze zaatakowac mechanika co robil mi rozrzad
Ostatnio zmieniony przez kliper45 2009-02-16, 09:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-02-16, 17:37   

a jaki masz k?t wyprzedzenia
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-16, 18:22   

pamientam ze cos kombinowalismy z katem zaplonu ,jest troszke lepiej ale daleko do tego co powinno byc ,dalej rzuca na wolnych i szarpie podczas przyspieszania.ale jak wkreci sie do ok 3000 to juz idzie normalnie ;(
 
 
westman
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-16, 19:35   

kliper45 napisał/a:
jaka wplyw ma zle ustawiony rozrzad na iskre??/ chyba znowu musze zaatakowac mechanika co robil mi rozrzad

kliper45 napisał/a:
pamientam ze cos kombinowalismy z katem zaplonu ,jest troszke lepiej ale daleko do tego co powinno byc ,dalej rzuca na wolnych i szarpie podczas przyspieszania.ale jak wkreci sie do ok 3000 to juz idzie normalnie ;(

Bo kolego to jest tak ?e jak przeskoczy? ci pasek lub ?le go wymieniono (z???my ?e na wa?ku ss?cym)to masz i zap?on i rozrz?d przewalony, wi?c zanim zaczniesz kr?ci? czym popadnie sprawd? czy wszystko inne jest jak nale?y i drog? eliminacji dojd? do rozwi?zania problemu.
Ostatnio zmieniony przez westman 2009-02-16, 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-17, 16:08   

czyli na atak na mechaniora znowu hehe moze poradzicie na co nalezy zwrucic szczegolnie uwage przy skladaniu rozrzadu?/ wiem ze kazdy ma na to jakis sw?j sekret ale moze?/ :>
Ostatnio zmieniony przez kliper45 2009-02-17, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-18, 18:19   

Generalnie znowu jest problem.

Na zimnym pali ?adnie, r?wno chodzi. Po rozgrzaniu ( na ciep?ym chodzi bardzo r?wno ) do pierwszej kreski na wska?niku temperatury powoli traci obroty i ga?nie. Przy dodaniu gazu tak jak by nie ma si?y i ga?nie. Nie wchodzi w obroty. :/

Oczywi?cie wszystko na postoju.
Ostatnio zmieniony przez Mortyr 2009-02-18, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-02-18, 19:33   

rozumiem ?e sprawdzi?e? sam sobie rozrzad czy jest na znakach
czujnik temp do sprwadzenia ,nieszczelnosc w dolocie ,no i b??dy ecu trzeba sprawdzi
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-18, 20:07   

Kurcze , ale co ma do tego rozrz?d ????

Hmmm Z tego co wymieni?e? to zmieni?em na razie rure dolotu od filtra, bo by?a klejona.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-02-18, 20:14   

spoko,tylko rzut okiem na znaki
sprawd? jeszcze b?edy
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
eXTrim 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-19, 07:35   

kliper45 napisał/a:
czyli na atak na mechaniora znowu hehe moze poradzicie na co nalezy zwrucic szczegolnie uwage przy skladaniu rozrzadu?/ wiem ze kazdy ma na to jakis sw?j sekret ale moze?/ :>

hmm podstawa to poustawia? wszystko na znakach, na kolach wa?k?w rozrz?du znaki musz? by? zwr?cone ku siebie jak jest w manualu a ko?o wa?ka bli?ej podszybia jak przekr?ci si? za nisko powinien sam wr?ci? na swoje miejsce wg wskaz?wek zegara, ja przerabia?em to 2 dni temu bo robi?em sobie ma?y remoncik silnika jak co? wal na pw.
 
 
 
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-22, 14:28   

rozrzad sprawdzony ,wszystko oki .ustawilem zaplon ,n?wki swiece ,nowa rura dolotu .sprawdzilem czujniki temperatury .jest duzo lepiej ale jeszcze delikatnie nie to co powinno.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12