problem po remoncie silnika |
Autor |
Wiadomość |
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-12, 12:34 problem po remoncie silnika
|
|
|
witam wszystkich!
moje eclipse 1g 4g63 niedawno przeszlo remont silnika po zerwaniu paska rozrz?du, czyli szlif g?owicy , wymiana zawor?w, pier?cieni, uszczelek i oczywiscie rozrz?du.Niestety wkrotce po wyjechaniu z warsztatu szybko musialem tam wr?cic bo okaza?o sie ?e rozrz?d jest ?le z?o?ony. Objawy byly takie ze robilo sie glosno juz przy 100km/h i w przedziale 3100 do 3500 obrot?w czuc bylo drgania w samochodzie. Nastepnie rozrzad zostal ustawiony jeszcze raz od poczatku przez tego samego mechanika i po wyjechaniu z warsztatu bylo super, duzo lepsza praca silnika ?adnych drga?, szybko wkrecal sie na obroty i juz sie cieszylem ale po przejechaniu okolo 30km problem drga? powr?ci?, tak jakby co? tam sie poluzowa?o czy odkr?cilo, niemam poj?cia co sie dzieje, oczywiscie silnik pracuje duzo lepiej niz przy wczesniejszym ustawieniu jest cicho w kabinie, tylko te wibracje kt?re czuc na ?rodkowym panelu czyli tam gdzie jest radio i pokr?tla od nawiewu.
Czy ktos z was mial u siebie cos podobnego? Pyta?em juz mechanik?w i nikt nie wie co to moze byc, a ten co mi robi? remont to niewidzi w tym ?adnego problemu i uwa?a ?e wszystko jest ok. pomocy!
pozdrawiam! |
|
|
|
|
Shpinaq
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: Brze?nica k\Skawiny
|
Wysłany: 2009-03-12, 13:56
|
|
|
A poduszka od strony rozrz?du okey ?
Ja mam pop?kan? i te? od 4 tys opbr wg?re mia?em wibracje na desce |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2009-03-12, 14:04
|
|
|
pewnie ciagle zle zlozony rozrzad |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-03-12, 15:41
|
|
|
balans ...wracaj i popraw rozrz?d |
|
|
|
|
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-12, 20:55
|
|
|
poduszka raczej nie bo te wibracje czuc tylko przy okolo 3400obr a p??niej juz jest ok, a u ciebie to bylo od 4tys w g?re
[ Dodano: 2009-03-12, 21:03 ]
MATi mozesz napisac dokladniej co jest ?le ustawione i jak to poprawic, bo do tego mojego pseudomechanika chyba niemam po co wracac bo on niema o tym poj?cia ze moze byc cos nie tak jak wszystko jest na znakach, wi?c musze znale?? jakiegos innego dlatego chce dokladnie wiedziec co jest zeby mu wytlumaczyc.
czy jest to mozliwe ze objawy pojawiaja sie dopiero po przejechaniu kilkudziesi?ciu kilometr?w a nie od razu?(dodam jeszcze ?e s? to bardzo delikatne wibracje kt?re czuc na desce, s? za to bardzo wkurzaj?ce zw?aszcza po wydaniu sporej kwoty na remont) |
Ostatnio zmieniony przez orsonszef 2009-03-12, 21:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2009-03-12, 21:16
|
|
|
orsonszef, poszukaj sobie na forum ,szczeg?lnei w tym dziale o ?le ustawionym balansie i sposobie jak powinien by? ustawiony ob by?o o tym miliony razy |
|
|
|
|
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-12, 21:26
|
|
|
wiem ?e bylo miliony razy bo juz czyta?em wi?kszo?? tych post?w ale tam objawy byly duzo bardziej wyra?ne niz u mnie i nikt nie pisa? ze po wyjechaniu z warsztatu jest ok a dopiero p??niej to wychodzi, liczylem na to ze moze ktos z was mial tak samo i sie wypowie |
|
|
|
|
eXTrim
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 154 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-13, 09:42
|
|
|
mo?e masz za lu?no ten pasek balansowy i ci przeskoczy??? |
Ostatnio zmieniony przez eXTrim 2009-03-13, 09:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-13, 17:41
|
|
|
orsonszef, jednak na twoim miejscu sprwawdzi? bym jeszcze raz ten balans
piszesz ?e masz wibracje z w jakim? przedziale obr a to wygl?da w?a?nie na balans |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-13, 19:04
|
|
|
ok, dzi?ki za odpowiedzi postaram sie sprawdzic ten balans jak znajde wolna chwile |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-03-13, 19:44
|
|
|
hehe trzeba by?o przyjecha? do mnie daleko nie masz a przy okazji wywali?o by si? wa?ki balansowe |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-14, 18:45
|
|
|
i to jest dobry pomysl seba, jesli dasz rade to dobrze poskladac to juz nie bede szukac mechnika tylko wybiore sie kiedys do Lublina, przeciez to tylko 100km, chyba raczej blizej nie znajde klubowicza, skontaktuje sie z toba pod koniec marca, pozdro! |
|
|
|
|
orsonszef [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-14, 18:46
|
|
|
i to jest dobry pomysl seba, jesli dasz rade to dobrze poskladac to juz nie bede szukac mechnika tylko wybiore sie kiedys do Lublina, przeciez to tylko 100km, chyba raczej blizej nie znajde klubowicza, skontaktuje sie z toba pod koniec marca, pozdro! |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-14, 20:02
|
|
|
seba napisał/a: | wywali?o by si? wa?ki balansowe |
masz u siebie wymontowane balansy |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-03-15, 08:44
|
|
|
oczywi?cie tylko jak rozebra?em silnik to je usun??em i jest par? kilo l?ejszy i lepiej si? wkr?ca |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 09:34
|
|
|
seba napisał/a: | oczywi?cie tylko jak rozebra?em silnik to je usun??em i jest par? kilo l?ejszy i lepiej si? wkr?ca |
czy to jaki? skomplikowany zabieg |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-03-15, 09:41
|
|
|
jak jest silnik wyj?ty to nie ma problemu przynajmniej dla mnie w sumie to nic trudnego ale jak siedzi w samochodzie to raczej przeje..... ale pono? kto? z forum robi? na samochodzie |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 09:59
|
|
|
a powiedz mi tylko czy wystarczy ich samo usuni?cie czy co? tam trzeba jeszcze zrobi |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-03-15, 10:52
|
|
|
panewki obr?ci? o 180stopni ?eby za?lepi? kana?y olejowe do smarowania wa?k?w i dziurk? po wa?ku za?lepi? w obudowie wklei? blaszk? na poxipol albo jakiego? broka wsadzi? drugi ten co jest na nim pompa trzeba uci?? i zaspawa? w nim kana? olejowy od tej uci?tej strony i wszystko albo kupi? jaki? zestaw do usuwania wa?k?w tylko po co |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 12:58
|
|
|
no w?asnie to chcia?em wiedzie?
dzi?ki wielkie |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
|