Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbierzność
Autor Wiadomość
XXX 
KLUBOWICZ


Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 247
Skąd: w. Lubelskie
Wysłany: 2009-05-27, 20:30   Zbierzność

jakie parametry powinne by? na odpowiednia zbie?no?? ko? mo?e zna dok?adne dane bo po zmianie przegub?w na stacji diagnostycznej nie mog? w katalogach tych co maja znalej?? odpowiednich parametr?w b?d? wdzi?czny za pomoc :ok:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-27, 20:33   

Oj czlowieku ile ja sie za tym nachodzilem, nadzwonilem....w jednym miejscu mi zrobili bo mieli hamerykanska maszyne, ale dalej tych parametrow nie znam, chetnie sam sie wkoncu dowiem ;-)
 
 
XXX 
KLUBOWICZ


Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 247
Skąd: w. Lubelskie
Wysłany: 2009-05-27, 20:39   

pewnie allias b?dzie wiedzia? to z?ota r?czka i chodz?ca encyklopedia eclipsy :jezyk:
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 00:00   

XXX napisał/a:
pewnie allias b?dzie wiedzia? to z?ota r?czka i chodz?ca encyklopedia eclipsy :jezyk:


:hahaha: :hahaha: A to dobre... usmialem sie :P

A co do zbieznosci to moja ulubiona dziedzina. Dziwne ze jeszcze nikt nie sprawdzil :P
Parametry znajdziesz pod koniec pierwszego wywodu. Spisz dane albo sobie wydrukuj. To jest wydruk mojej zbieznosci.
http://www.eclipse.net.pl...light=zbieznosc
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 00:03   

Camber - kat pochylenia - moze byc regulowany
Caster - kat wyprzedzenia - nie jest regulowany w 3G
Toe - zbieznosc
Thrust angle - (nie znam tlumaczenia) ale chodzi o kat gdzie tyl podarza za przodem (powinien byc 0 lub bardzo bliski 0.
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-28, 12:55   

jak dobrze poszukasz to i moja znajdziesz bo wrzuca?em skany
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 13:14   

ja pie*dole :/ "zbierzno??" ja pie*dole :/ Polska jezyk trudna jezyk... przepraszam ale kluje w oczy... nawet sama nazwa tematu :/
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 16:45   

allias, Allias ale dla V'ki sa inne ustawienia niz dla 2.4....
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 19:44   

Nie... sac takie same. Roznica jest w granicach 0.1-0.3 stopnia co i tak nie odzwierciedli sie na kondycji opon i nie sadze zebys i ty odczul roznice (przynajmniej nie na fabrycznym :P ). Wiec mozesz potraktowac ustawienia dla V6 za takie same jak dla I4. Pamietaj ze zawieszenie jest dokladnie takie samo (RS nie ma tylnego stabilizatora) - pozostaly uklad jest identyczny. :ok:
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 20:48   

Wiem wiem, tylko sugerowalem sie tym ,ze pytal sie gosc o silnik ;-) nie jestem specem, wyciagam wnioski i mysle ;-)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-28, 21:23   

Spoko... :ok: wiem ze niektorzy beda sie pytac jednak tutaj nie bedzie mialo to zadnego znaczenia. :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14