Zbierzność |
Autor |
Wiadomość |
XXX
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 247 Skąd: w. Lubelskie
|
Wysłany: 2009-05-27, 20:30 Zbierzność
|
|
|
jakie parametry powinne by? na odpowiednia zbie?no?? ko? mo?e zna dok?adne dane bo po zmianie przegub?w na stacji diagnostycznej nie mog? w katalogach tych co maja znalej?? odpowiednich parametr?w b?d? wdzi?czny za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-27, 20:33
|
|
|
Oj czlowieku ile ja sie za tym nachodzilem, nadzwonilem....w jednym miejscu mi zrobili bo mieli hamerykanska maszyne, ale dalej tych parametrow nie znam, chetnie sam sie wkoncu dowiem |
|
|
|
|
XXX
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 247 Skąd: w. Lubelskie
|
Wysłany: 2009-05-27, 20:39
|
|
|
pewnie allias b?dzie wiedzia? to z?ota r?czka i chodz?ca encyklopedia eclipsy |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 00:00
|
|
|
XXX napisał/a: | pewnie allias b?dzie wiedzia? to z?ota r?czka i chodz?ca encyklopedia eclipsy |
A to dobre... usmialem sie
A co do zbieznosci to moja ulubiona dziedzina. Dziwne ze jeszcze nikt nie sprawdzil
Parametry znajdziesz pod koniec pierwszego wywodu. Spisz dane albo sobie wydrukuj. To jest wydruk mojej zbieznosci.
http://www.eclipse.net.pl...light=zbieznosc |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 00:03
|
|
|
Camber - kat pochylenia - moze byc regulowany
Caster - kat wyprzedzenia - nie jest regulowany w 3G
Toe - zbieznosc
Thrust angle - (nie znam tlumaczenia) ale chodzi o kat gdzie tyl podarza za przodem (powinien byc 0 lub bardzo bliski 0. |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-28, 12:55
|
|
|
jak dobrze poszukasz to i moja znajdziesz bo wrzuca?em skany |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 13:14
|
|
|
ja pie*dole "zbierzno??" ja pie*dole Polska jezyk trudna jezyk... przepraszam ale kluje w oczy... nawet sama nazwa tematu |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 16:45
|
|
|
allias, Allias ale dla V'ki sa inne ustawienia niz dla 2.4.... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 19:44
|
|
|
Nie... sac takie same. Roznica jest w granicach 0.1-0.3 stopnia co i tak nie odzwierciedli sie na kondycji opon i nie sadze zebys i ty odczul roznice (przynajmniej nie na fabrycznym ). Wiec mozesz potraktowac ustawienia dla V6 za takie same jak dla I4. Pamietaj ze zawieszenie jest dokladnie takie samo (RS nie ma tylnego stabilizatora) - pozostaly uklad jest identyczny. |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 20:48
|
|
|
Wiem wiem, tylko sugerowalem sie tym ,ze pytal sie gosc o silnik nie jestem specem, wyciagam wnioski i mysle |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-28, 21:23
|
|
|
Spoko... wiem ze niektorzy beda sie pytac jednak tutaj nie bedzie mialo to zadnego znaczenia. |
|
|
|
|
|