6 bolt a 7 bolt |
Autor |
Wiadomość |
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2009-06-22, 23:33 6 bolt a 7 bolt
|
|
|
siemka
wiem ze temat wa?kowany milion razy i na sam tytu? nie kt?rym robi sie nie dobrze ale szybko i na temat
szukam silnika dla kumpla do jego gs-t 7 bolt fwd wersja po lifcie ale jedyne co na razie mamy to 6 bolt
i takie pytanie jak prze?o?ymy g?owice kolektor ss?cy cewk? i wszystkie czujniki czy to zadzia?a czy trzeba b?dzie i tak kompa zmienia???czy cos jeszcze sie z tym wiaze ??
praktycznie to jest to samo i wydaje mi sie za dziala ale wole wiedzie? na 100% zanim zam?wimy tego 6 bolt-a
dodam ze to jest fwd
ps.
tak glowice mimo wszystko ze 6 bolt ma wieksze kanaly itp. kupel chce 7 bolt zalozyc wiec juz odrazu zaznacze |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2009-09-23, 21:40
|
|
|
hhmmm to jest ogulnie o przer?bce a dajmy na to ze ja mam juz caly dol od 6 bolt i tak zak?adam glowice z 7bolt wszystko ladnie pieknie wyglada ale czy mocowania sa inne ?? czy one sa p&p |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-23, 21:48
|
|
|
inne jest gniazdo termostatu i rurak wodna... gwowice podchodza P&P |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2009-09-23, 21:58
|
|
|
rurka wody to nie proplem a jak wyglada sprawa z gniazde idzie wlozyc od 2g ??
czyli mocowani i lapy silnika przypasza?? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-23, 22:11
|
|
|
aha czekaj bo mowisz o dole 6 bolt w 2g... a to trzeba lape przerabiac... |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2009-09-23, 22:14
|
|
|
tak dol 6 bolt a ktora lape duzo zabawy jest z tym ?? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-23, 23:08
|
|
|
od strony rozrzadu |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 15:57
|
|
|
Cześć
Podepnę się pod temat:
Jak wygląda sprawa głowic 6 Bolt NA i Turbo. Podobno wałki są takie same ale różnią się zaworami . Przynajmniej kolor samych zaworów jest różny. Czy w tym wypadku trzeba wymieniać zawory czy można jeździć na tych od NA ? |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-02-07, 18:57
|
|
|
Odgrzeje kotleta
Z powyższych informacji wynika że da rade złożyć dół 6 bolt z głowicą 7 bolt?
Mam na myśli dół 6 bolt n/a i głowica 7 bolt n/a wszystko z 1g
A drugie pytanie, czy jest możliwość spasowania głowicy z 2g turbo 7bolt, z dołem od 1g 7 bolt n/a lub 6 bolt n/a ? Troche mętliku nasiałem |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-07, 19:27
|
|
|
A dlaczego nie założysz do tego głowicy od 1G? |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-02-07, 19:32
|
|
|
składając dół 6 bolt n/a głowice 7 bolt n/a można zrobić ciekawe połączenie, nazbierało mi sie troche gratów, troche mam okazje kupić i dlatego pytam. |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-02-07, 20:42
|
|
|
głowice to zakładaj z evo3 lub 6 bolt turbo ewentualnie 7bolt n/a z 1g inna droga to strata czasu i kasy |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-02-08, 07:21
|
|
|
w tym co trzeba jest 6 bolt turbo a to o co pytam ma być do auta do jazdy na codzień, po taniosci |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-05-11, 07:53
|
|
|
Witajcie,
Z ciekawości zapytam - czy lepiej robić auto na 7bolt czy 6bolt? Mam GST z 99'', seria i jakbym się zabierał za robotę przy nim to lepiej szukać 6bolt i swap czy zostać na tym?
Planowana moc to max 350KM, zakres to 300-350 |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-05-11, 08:20
|
|
|
taką moc rób na 7bolcie .... bez sensu zmieniać silnik jak ten sobie z tym da rade ... zawsze możesz tłoki z lancera wrzucić z korbami i możesz jeszcze więcej |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-05-11, 12:04
|
|
|
Ja bym radził 6 bolta. Ze względu na crankwalka. I tylko dlatego lepiej już inwestować w lepszy silnik. Za duże ryzyko awarii, szczególnie przy tej mocy |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2012-05-11, 12:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-05-11, 12:24
|
|
|
Ja tam o CW się nie martwił bym
Zestaw korbowo-tłokowy z evo9+acl . |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-05-11, 13:14
|
|
|
franko napisał/a: | Zestaw korbowo-tłokowy z evo9 |
no moze i jest równie wytzymały ale czy to nie wyjdzie czasem sporo drozej niz kupno 4g63T ??? Po drugie nie wiadomo czy bloku nie szlifnac a skoro nadwymiar to i tak trzeba kupic tłokersy. wiec seryjne tłoki z EVO moga sie nie przydac |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 13:28
|
|
|
skoro 99 to zdecydowanie 7 bolt, skoro baza zdrowa.Pablo1o, przeciez w poliftowych 4g63T sa juz polksiezyce na oporowych jak w evo wiec gdzie Ty tu widzisz problem CW? |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-05-11, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|