Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
6 bolt a 7 bolt
Autor Wiadomość
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2009-06-22, 23:33   6 bolt a 7 bolt

siemka
wiem ze temat wa?kowany milion razy i na sam tytu? nie kt?rym robi sie nie dobrze ale szybko i na temat :roll:

szukam silnika dla kumpla do jego gs-t 7 bolt fwd wersja po lifcie ale jedyne co na razie mamy to 6 bolt
i takie pytanie jak prze?o?ymy g?owice kolektor ss?cy cewk? i wszystkie czujniki czy to zadzia?a czy trzeba b?dzie i tak kompa zmienia???czy cos jeszcze sie z tym wiaze ??
praktycznie to jest to samo i wydaje mi sie za dziala ale wole wiedzie? na 100% zanim zam?wimy tego 6 bolt-a
dodam ze to jest fwd


ps.
tak glowice mimo wszystko ze 6 bolt ma wieksze kanaly itp. kupel chce 7 bolt zalozyc wiec juz odrazu zaznacze :badcrack:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2009-06-23, 00:22   

http://www.roadraceengine...otorinstall.htm

mi?ej lektury
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2009-09-23, 21:40   

hhmmm to jest ogulnie o przer?bce a dajmy na to ze ja mam juz caly dol od 6 bolt i tak zak?adam glowice z 7bolt wszystko ladnie pieknie wyglada ale czy mocowania sa inne ?? czy one sa p&p
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-23, 21:48   

inne jest gniazdo termostatu i rurak wodna... gwowice podchodza P&P
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2009-09-23, 21:58   

rurka wody to nie proplem a jak wyglada sprawa z gniazde idzie wlozyc od 2g ??

czyli mocowani i lapy silnika przypasza??
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-23, 22:11   

aha czekaj bo mowisz o dole 6 bolt w 2g... a to trzeba lape przerabiac...
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2009-09-23, 22:14   

tak dol 6 bolt a ktora lape duzo zabawy jest z tym ??
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-23, 23:08   

od strony rozrzadu
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-02, 15:57   

Cześć

Podepnę się pod temat:

Jak wygląda sprawa głowic 6 Bolt NA i Turbo. Podobno wałki są takie same ale różnią się zaworami . Przynajmniej kolor samych zaworów jest różny. Czy w tym wypadku trzeba wymieniać zawory czy można jeździć na tych od NA ?
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-02-07, 18:57   

Odgrzeje kotleta :P

Z powyższych informacji wynika że da rade złożyć dół 6 bolt z głowicą 7 bolt?
Mam na myśli dół 6 bolt n/a i głowica 7 bolt n/a wszystko z 1g
A drugie pytanie, czy jest możliwość spasowania głowicy z 2g turbo 7bolt, z dołem od 1g 7 bolt n/a lub 6 bolt n/a ? Troche mętliku nasiałem :P
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-07, 19:27   

A dlaczego nie założysz do tego głowicy od 1G?
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-02-07, 19:32   

składając dół 6 bolt n/a głowice 7 bolt n/a można zrobić ciekawe połączenie, nazbierało mi sie troche gratów, troche mam okazje kupić i dlatego pytam.
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2012-02-07, 20:42   

głowice to zakładaj z evo3 lub 6 bolt turbo ewentualnie 7bolt n/a z 1g inna droga to strata czasu i kasy :ok:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-02-08, 07:21   

w tym co trzeba jest 6 bolt turbo :) a to o co pytam ma być do auta do jazdy na codzień, po taniosci :)
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-05-11, 07:53   

Witajcie,

Z ciekawości zapytam - czy lepiej robić auto na 7bolt czy 6bolt? Mam GST z 99'', seria i jakbym się zabierał za robotę przy nim to lepiej szukać 6bolt i swap czy zostać na tym?
Planowana moc to max 350KM, zakres to 300-350
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-05-11, 08:20   

taką moc rób na 7bolcie .... bez sensu zmieniać silnik jak ten sobie z tym da rade :) ... zawsze możesz tłoki z lancera wrzucić z korbami i możesz jeszcze więcej :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-11, 12:04   

Ja bym radził 6 bolta. Ze względu na crankwalka. I tylko dlatego lepiej już inwestować w lepszy silnik. Za duże ryzyko awarii, szczególnie przy tej mocy :/
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2012-05-11, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-11, 12:24   

Ja tam o CW się nie martwił bym :jezyk:
Zestaw korbowo-tłokowy z evo9+acl .
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-05-11, 13:14   

franko napisał/a:
Zestaw korbowo-tłokowy z evo9

no moze i jest równie wytzymały ale czy to nie wyjdzie czasem sporo drozej niz kupno 4g63T ??? Po drugie nie wiadomo czy bloku nie szlifnac a skoro nadwymiar to i tak trzeba kupic tłokersy. wiec seryjne tłoki z EVO moga sie nie przydac
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 13:28   

skoro 99 to zdecydowanie 7 bolt, skoro baza zdrowa.Pablo1o, przeciez w poliftowych 4g63T sa juz polksiezyce na oporowych jak w evo wiec gdzie Ty tu widzisz problem CW?
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-05-11, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9