Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
6 bolt a 7 bolt
Autor Wiadomość
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-05-11, 15:38   

a tloki mozna gradacje C nie musi byc odrazu nadwymiar jesli nawet szlif zrobisz :p
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2012-05-11, 16:17   

lepiej zostaw dół tak jak jest kup głowice 6 bolt arby uszczelkę 0.9mm kolektor ssący od 6bolta Turbo b16 pompa walbro jakis wydech i po co ci więcej ??
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 18:36   

simongs1 napisał/a:
uszczelkę 0.9mm
nie polecam tak cienkich... oscylowałbym w przedziale 1,3-1,5 dla silnika turbo bardziej wysilonego... na 350hp juz mls

dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz... glwoica z 1g (nie koniecznie 6 bolt) lepsza bo wieksze kanaly, arp podstawa, wydech tez, dolot z intercoolerem rowniez... do 350hp wieksze wtryski... okolo 550cc, sprzeglo!! , pompa elektornika, metalowy zawor upustowy, odpowiedni monitoring poprzez dodatkwoe zegary i SPORO cierpliwosci do tego samochodu , a w szczegolnosci po modach :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-05-11, 18:38   

Hi-Level napisał/a:
simongs1 napisał/a:
uszczelkę 0.9mm
nie polecam tak cienkich... oscylowałbym w przedziale 1,3-1,5 dla silnika turbo bardziej wysilonego... na 350hp juz mls

dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz... glwoica z 1g (nie koniecznie 6 bolt) lepsza bo wieksze kanaly, arp podstawa, wydech tez, dolot z intercoolerem rowniez... do 350hp wieksze wtryski... okolo 550cc, sprzeglo!! , pompa elektornika, metalowy zawor upustowy, odpowiedni monitoring poprzez dodatkwoe zegary i SPORO cierpliwosci do tego samochodu , a w szczegolnosci po modach :)


Why?
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 18:39   

moduj moduj ;) zobaczysz ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2012-05-11, 21:23   

Kiedyś czytałem na dsmtuners, że przy modach niekoniecznie wymagana jest wymiana głowicy na 1g, zalecają tylko wymiane przepustnicy na 1g i rozfrezowanie kolektora pod nią. Czemu? Nie pamietam :/
Jak kiedyś to znajde to podlinkuje.

PS:
Wrecz nawet posiadacze aut 1g poszukują i wymieniają głowice na 2g... Muszę to znaleźć, ale to poźniej :jezyk:
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-05-11, 22:04   

w moim talonie było 364ps i głowica z 2g więc konieczna wymiana nie jest ;p
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 22:17   

nie jest konieczna, ale duzo poprawia... a tak naprawde sa to grosze... a skoro juz wymioeniasz uszczelke pod glowica to czemu tych pare groszy nie dolozyc ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-11, 23:11   

Hołek napisał/a:
w moim talonie było 364ps i głowica z 2g


łeb z 1g ma znacznie lepsze przepływy :ok: generalnie powinno się ładować wałek, a jakoś się tego u nas nie robi. Nawet na sofcie dobrze poprawiona głowa z wałkiem to duży bonus szmocy :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-11, 23:13   

Tiamat napisał/a:
Hołek napisał/a:
w moim talonie było 364ps i głowica z 2g


łeb z 1g ma znacznie lepsze przepływy :ok: generalnie powinno się ładować wałek, a jakoś się tego u nas nie robi. Nawet na sofcie dobrze poprawiona głowa z wałkiem to duży bonus szmocy :ok:

I ta informacja mi siępodoba :ok:
PW
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 23:31   

w sumie to żadna nowość :) bo czym dłużej utrzyma się przepływ (otrzejsze wałki, kolektor ssacy, przepustnica) tzn w wiekszym zakresie obrotow tym automatycznie moc bedzie ciagle narastala liniowo
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-11, 23:34   

Gold...Hi-Level nie mówię, że to jakaś tam nowość. Dobrze wiedzieć, że się zgadzasz :ok:

Hi-Level napisał/a:
arp podstawa


to żadna nowość :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 23:35   

Tiamat napisał/a:
to żadna nowość
zadna bo wolalbym K1 Technologies
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-11, 23:42   

poleć zatem K1 :ok:
o jakich mocach piszemy, że lepiej mieć k1?
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 23:46   

Tiamat napisał/a:
poleć zatem K1 :ok:
o jakich mocach piszemy, że lepiej mieć k1?
znam przypadek gdzie przy 1,5bara arp2000 puszczały... więc wszystko w temacie... czasem lepiej dołożyć pare złotych więcej na L19 bądź k1 tech niż zostać na seryjnych śrubach i potem płacz, zgrzytanie zębów i rozsprzedaż setupu na części...
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-11, 23:51   

Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ??
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-11, 23:52   

Hi-Level napisał/a:
więc wszystko w temacie


wszystko, jeżeli autor chce ładowac więcej niż 1.5bara :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2012-05-11, 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-11, 23:56   

franko napisał/a:
Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ??
coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach?
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-12, 00:02   

Hi-Level napisał/a:
franko napisał/a:
Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ??
coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach?

Bo w większości arp2000/l19 siedzą w korbach, a to już jest zahaczenie o korbowody :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez franko 2012-05-12, 00:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 00:08   

franko napisał/a:
Hi-Level napisał/a:
franko napisał/a:
Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ??
coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach?

Bo w większości arp2000 siedzą w korbach, a to już jest zahaczenie o korbowody :jezyk:
gdzie tu była wzmianka o ruszaniu dołu silnika? Może wpływ na to miała słynna forumowa "kasandra"? i nie zawsze siedzą arpy... wszystko zależy od producenta i tunera... coraz czeście spotyka się śruby o wytrzymałości "grade8", trochę przewyższające klasę 12.9, lepsze niż oem, równie trwałe jak ARP2000
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 8