6 bolt a 7 bolt |
Autor |
Wiadomość |
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-05-11, 15:38
|
|
|
a tloki mozna gradacje C nie musi byc odrazu nadwymiar jesli nawet szlif zrobisz :p |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-05-11, 16:17
|
|
|
lepiej zostaw dół tak jak jest kup głowice 6 bolt arby uszczelkę 0.9mm kolektor ssący od 6bolta Turbo b16 pompa walbro jakis wydech i po co ci więcej ?? |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 18:36
|
|
|
simongs1 napisał/a: | uszczelkę 0.9mm | nie polecam tak cienkich... oscylowałbym w przedziale 1,3-1,5 dla silnika turbo bardziej wysilonego... na 350hp juz mls
dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz... glwoica z 1g (nie koniecznie 6 bolt) lepsza bo wieksze kanaly, arp podstawa, wydech tez, dolot z intercoolerem rowniez... do 350hp wieksze wtryski... okolo 550cc, sprzeglo!! , pompa elektornika, metalowy zawor upustowy, odpowiedni monitoring poprzez dodatkwoe zegary i SPORO cierpliwosci do tego samochodu , a w szczegolnosci po modach |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-05-11, 18:38
|
|
|
Hi-Level napisał/a: | simongs1 napisał/a: | uszczelkę 0.9mm | nie polecam tak cienkich... oscylowałbym w przedziale 1,3-1,5 dla silnika turbo bardziej wysilonego... na 350hp juz mls
dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz... glwoica z 1g (nie koniecznie 6 bolt) lepsza bo wieksze kanaly, arp podstawa, wydech tez, dolot z intercoolerem rowniez... do 350hp wieksze wtryski... okolo 550cc, sprzeglo!! , pompa elektornika, metalowy zawor upustowy, odpowiedni monitoring poprzez dodatkwoe zegary i SPORO cierpliwosci do tego samochodu , a w szczegolnosci po modach |
Why? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 18:39
|
|
|
moduj moduj zobaczysz |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2012-05-11, 21:23
|
|
|
Kiedyś czytałem na dsmtuners, że przy modach niekoniecznie wymagana jest wymiana głowicy na 1g, zalecają tylko wymiane przepustnicy na 1g i rozfrezowanie kolektora pod nią. Czemu? Nie pamietam
Jak kiedyś to znajde to podlinkuje.
PS:
Wrecz nawet posiadacze aut 1g poszukują i wymieniają głowice na 2g... Muszę to znaleźć, ale to poźniej |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2012-05-11, 22:04
|
|
|
w moim talonie było 364ps i głowica z 2g więc konieczna wymiana nie jest ;p |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 22:17
|
|
|
nie jest konieczna, ale duzo poprawia... a tak naprawde sa to grosze... a skoro juz wymioeniasz uszczelke pod glowica to czemu tych pare groszy nie dolozyc ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:11
|
|
|
Hołek napisał/a: | w moim talonie było 364ps i głowica z 2g |
łeb z 1g ma znacznie lepsze przepływy generalnie powinno się ładować wałek, a jakoś się tego u nas nie robi. Nawet na sofcie dobrze poprawiona głowa z wałkiem to duży bonus szmocy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:13
|
|
|
Tiamat napisał/a: | Hołek napisał/a: | w moim talonie było 364ps i głowica z 2g |
łeb z 1g ma znacznie lepsze przepływy generalnie powinno się ładować wałek, a jakoś się tego u nas nie robi. Nawet na sofcie dobrze poprawiona głowa z wałkiem to duży bonus szmocy |
I ta informacja mi siępodoba
PW |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:31
|
|
|
w sumie to żadna nowość bo czym dłużej utrzyma się przepływ (otrzejsze wałki, kolektor ssacy, przepustnica) tzn w wiekszym zakresie obrotow tym automatycznie moc bedzie ciagle narastala liniowo |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:34
|
|
|
Gold...Hi-Level nie mówię, że to jakaś tam nowość. Dobrze wiedzieć, że się zgadzasz
Hi-Level napisał/a: | arp podstawa |
to żadna nowość |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:35
|
|
|
Tiamat napisał/a: | to żadna nowość | zadna bo wolalbym K1 Technologies |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:42
|
|
|
poleć zatem K1
o jakich mocach piszemy, że lepiej mieć k1? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:46
|
|
|
Tiamat napisał/a: | poleć zatem K1
o jakich mocach piszemy, że lepiej mieć k1? | znam przypadek gdzie przy 1,5bara arp2000 puszczały... więc wszystko w temacie... czasem lepiej dołożyć pare złotych więcej na L19 bądź k1 tech niż zostać na seryjnych śrubach i potem płacz, zgrzytanie zębów i rozsprzedaż setupu na części... |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:51
|
|
|
Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:52
|
|
|
Hi-Level napisał/a: | więc wszystko w temacie |
wszystko, jeżeli autor chce ładowac więcej niż 1.5bara |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2012-05-11, 23:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:56
|
|
|
franko napisał/a: | Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ?? | coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach? |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-05-12, 00:02
|
|
|
Hi-Level napisał/a: | franko napisał/a: | Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ?? | coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach? |
Bo w większości arp2000/l19 siedzą w korbach, a to już jest zahaczenie o korbowody |
Ostatnio zmieniony przez franko 2012-05-12, 00:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-05-12, 00:08
|
|
|
franko napisał/a: | Hi-Level napisał/a: | franko napisał/a: | Hi-Level, ale co mają śruby korbowodowe do urywających się korb ?? | coś mi umknęło ? Bo jakoś nie zauważyłem, że rozmawiamy o korbowodach? |
Bo w większości arp2000 siedzą w korbach, a to już jest zahaczenie o korbowody | gdzie tu była wzmianka o ruszaniu dołu silnika? Może wpływ na to miała słynna forumowa "kasandra"? i nie zawsze siedzą arpy... wszystko zależy od producenta i tunera... coraz czeście spotyka się śruby o wytrzymałości "grade8", trochę przewyższające klasę 12.9, lepsze niż oem, równie trwałe jak ARP2000 |
|
|
|
|
|