Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
turbina
Autor Wiadomość
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-12-02, 21:02   

Troch? pokory Samael, mechanika to nie klocki lego i powiniene? to wiedzie?, wi?cej pokory :wtf:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-12-02, 21:23   

Nikogo nie oskar?am. Ciekawi mnie poprostu co odpowie Adamkowi PXS. To wszystko. Czekam. nic wi?cej nie m?wi?. Ka?demu mo?e zdarzy? si? b??d ale prawdziwych profesjonalist?w poznaje si? po tym co si? dzieje PO. PXS to profesjonali?ci z do?wiadczeniem wi?c jestem dobrej my?li. Poprostu wku....j? mnie wypowiedzi ?e PXS jest nieomylne i to na pewno wada turbiny. To wszystko.

Jestem jakos uczulony na takie rzeczy.... bo ostatnio jest nagonka na mojego znajomego z kt?rym zaczynam bardziej profi dzia?alno?? i jestem przewra?liwiony... w skr?cie sk?ada? kumplowi silnik, nowe panwy, honowanie, t?oki nowe ale jego kumplowi sko?czy?a si? kasa wi?c silnik sobie le?a? p?? roku u jego kumpla w garazu.... teraz odda? samoch?d do pewnej firmy kt?ra wyrasta na stolic? Hond w tym zakichanym kraju i na pewnym forum w moim i kumpla temacie wklejaj? @#$&#$&*$% zdiecia niby tego samego silnika z panwami zabrudzonymi piachem, tulejami ewidentnie po honowaniu i m?wi? ?e nie by?o honu no i jakie? t?oki zgni?ki od innego silnika i pier.....? jakie to A.R.S. Performacne z?e i niedobre.... mimo ?e kasa za wszystko zosta?a zwr?cona mimo i? by?o to wykonane....

sorka ze nie na temat ale jestem dzisiaj wkur...ny jaki dziki guziec i mam ochot? kogo? rozszarpa?... mo?e to wyja?ni torch? dlaczego si? tak unios?em troch?.... :-x pad?o na PXS.... sorka je?eli kogo? urazi?em. Licze ?e PXS za?atwi po profesjonalnie i czekam na wie?ci na temat usterki..


ku..a ma? dzi?kuj? za uwag?....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-12-02, 22:11   

to moze ja sie wypowiem poraz ktorys .. na temat projectXs .. i podtrzymam swoja wersje bedac zarazem obiektywnym.. TAK w projekcie pracuja profesjonalisci.. zgadza sie.. ale niestety nie wiem przez co tak sie dzieje ze nie robia czasami swojej roboty do konca.. wkurza mnie to cholernie bo czasami sobie tak mysle ze jesli bylby to moj warsztat to podszedbym do tego bardziej profesjonalnie... zasada jest prosta ..nauczylem sie moze tego tu w anglii.. nie mieszaj interesow z zabawami na podworku .. a tak niestety to wedlug mnie wyglada.. tak wiec przyznaje Ci troche racje SAMAELU masz prawo ich zjechac .. bo mimo ze ich nie widziales i nie znasz to mniej wiecej wiesz jak to jest byc traktowanym jak klient lub tez jak tuner .. przeciez sam znasz to z autopsji.. a raca wykonywana przez nich to albo skupienie sie na robocie i zrobienie jej dobrze .. albo zagadywanie pol dnia z kumplami .. czas to pieniadz niestetty i to za co placisz wypadalo by otrzymac w dobrze wykonanej robocie .. co do auta kogos tam i tego czarnego i rowniez 5 innych stojacych w garazu. rozumiem sa priorytety kazdy robi swoja robote wtedy kiedy sie do tego zobowiaze.. ale tez nie mozna sie chwalic czyms czego sie nie zrobilo.. lub nie jezdzi.. a do swoich bledow nalezy sie przyznawac .. niepowiem bo moje auto jezdzi itd.. jestem z nich ogolnie zadowolony ale czasem sie zastanawiam czy jak bede u nich robil stage 1 to czy nie bede musial sie tam na stale zakwaterowac.. zeby stac patrzec jak robia zamiast dzwonic po 5 razy i wypytywac czy cos jest czy nie jest zrobione.. czy sa czesci czy nie ma czy to czy tamto .. fakt zrobili kupe custom roboty minn .. przewod hamulcowy caly dorobili gdzie goscie w zadnym warsztacie w krk nie chicieli sie podjac i naprawde podziwiam ich prace .. ale czas dorosnac i kieruje to do chlopakow z PXS .. bo jak chca zarabiac kase robiac przytym cos co lubia .. to musza sie temu oddac .. a z doswiadczenia wiem ze nie ma czegos przyjemniejszego w zyciu niz robienie tego co sie lubi.. tak wiec GOLDI tobie tez przyznaje racje bo jak najbardziej ja masz sam wiesz co chlopaki potrafia z klipsami zrobic .. i ja zycze im zeby zaszli w tym co robia jak najdalej. moze to jest przez to ze nasz czasami chory kraj daje nam zamalo wolnosci do tego zeby sie wykazac zeby pokazac to na co naprawde CIE stac... :roll: mam nadzieje ze PXS naprawi swoje bledy jesli to ich wina to wierze ze wszystko naprawia a jesli nie ... to jakos tez dadza rade bo w koncu klient nasz pan prawda? czym oni by byli gdyby nie my milosnicy szybkich samochodow... :twisted: :twisted:
 
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2007-12-02, 22:42   

A do tego wez pod uwage ze maja tyle roboty ze zdarza im sie nawet po nocach kiblowac.
_________________
wolf
 
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2008-02-27, 17:45   

hmm temat chyba niejest o tym kto robi? i td tylko czemu pad?o turbo :jezyk: wi?c ja stawiam r?wnie? na przegrzanie po szybkim zgaszeniu silnika TURBO TIMER dobra sprawa :ok:
_________________
GST power :-)
 
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 20:42   

w sumie kotlecik, ale nie wyjasniony wiec wyjasniam

Problem z PXS rozwiazany ( powiedzmy ze zachowali sie w miare w porzadku - rozstalismy sie mam nadzieje jak koledzy i chyba mozemy w przyszlosci razem browarka wypic nie poruszajac tego tematu )
lopatki dostaly po dupie
powod jasno nie okreslony ( bo niby jak to stwierdzic jak nikt sie nie przyznaje? )
ja mam jeszcze inna teorie ale zachowam dla siebie
jest nowe, inne, lepsze i mocniejsze turbo
auto juz nie jest wyka?czane przez PXS ( a interpretujcie jak chcecie :lol: )

p.s. drugi raz moze i oddalbym auto do PXS natomiast robilbym co innego i inaczej, poza tym stalbym nad autem od 10-18 codziennie i patrzyl co sie z nim dzieje, moja opinia: chlopaki zajebiscie znaja temat ogolnie oklepany, natomiast wg mnie jak przychodzi do ciezszych podejsc to robia sie schodki, wiec polecam ten warsztat fanatykom 16g i Maf-t :)
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-02-28, 19:14   

:roll: Adamek dajesz czadu , to teraz myslenice jak z tad do USA :wtf: :wtf: :wtf:
_________________
Michal
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-28, 19:32   

Mike, nie mysl!! dzialaj...
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2008-02-28, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-02-28, 19:39   

:lol2: GOLDI-ha ha ha :ok: :ok: :ok:
_________________
Michal
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-01-24, 18:06   

dołączam się to tematu
Chce podłączyć przewód smarowania do turbiny z głowicy . i teraz mam pytanie jaki powinien być ten przewód gruby , bo nie wiem czy 8mm nie będzie za duży??
a jakie powiano być banjo 12,5 przy głowicy i śruba ba na tych oznaczeniach śrub się nie znam .
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13