Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kopci i dymi
Autor Wiadomość
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
  Wysłany: 2007-07-18, 20:39   Kopci i dymi

hej..
kupi?em ECLIPSE 2G 98r wersja amerykanska..
Dzis dopiero zaoaczy?em za zaczyna mi kopcic...moga byc tego inne przyczyny niz branie oleju..?
co mam robic..?
widze tu znajome twa?e z www.eclipse.net.pl... pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-21, 23:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-18, 22:19   

kopci? kopci? ale jak ? jaki kolor i keidy, non stop ? przy odpalaniu ? tylko przy dodaniu gazu ? jaki silnik, chyba musz? napisa? regulamin aby w pytaniach podawa? tak?e jak najdok??dniejsze dane pojazdu ..
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Gość

Wysłany: 2007-07-18, 22:35   

Przepraszam

A wi?c silnik 420a powiem tak nie kopci? jak kupi?em dopiero po pewnym czasie sta?em sobie obok domu i zacz?? kopci? kiedy pojecha?em si? przejecha? przesta? ?

P?zniej sprawdzi?em poziom oleju i by?o sporo poni?ej minimum.

Kolor dymu jasno niebieski czy co? w tym stylu

Jak dola?em oleju to zacza? zn?w kopci? ??

Jaka mo?e by? przyczyna ile mo?e mnie to kosztowa? ??

Z g?ry dzi?ki
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-18, 23:10   

roznie :D taka najbardziej pesymistyczna opcja to czeka Cie remoncik :ksiadz: a przy kupnie mogl nie kopcic bo mogles miec doktorka w silniku :?
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-18, 23:14   

Jasnoniebieski dymek to prawdopodobnie oznaka zu?ytych pier?cieni, prawda SAMAEL? ;) A zreszt? Go??'u SAMAEL niedawno chyba robi? silnik wi?c na pewno Ci podpowie ile to w sumie mo?e kosztowa?. Bo podejrzewam ?e na samych pier?cieniach si? nie sko?czy :?
Pozdrawiam
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-07-19, 07:13   

Jak nie kupiles klipera od klubowicza to nie wr??e rewelacji pewnie kto? napoi? silnik doktorkiemi przez pewien czas byl spokoj.

Ps. NIe pekaj niedlugo bede mial silnik do sprzedania :) :dance: :dance: :dance:
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-07-19, 07:31   

on ma wersje US mysza wiec nie przyda mu sie twoj silnik. Mysle ze jest tak jak juz napisano. Silnik czeka generalny remont a ktos nalal doktora do silnika przed sprzedaza by uszczelnic pierscienie, teraz na samym oleju jezdzisz zamiast na benzynie. Niestety silnikow do 420A juz nie mam na spzredaz moge kolego za to pomoc ci w sciagnieciu czesci do niego.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-07-19, 08:15   

no Ale jak poprzerabia to mu sie przyda. No chyba ze jest az tyle roboty ze nikt sie tego nie podejmnie.Zaproponowac zawsze mona jak sie ma cos na sprzeda? :)
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-19, 08:53   

silnik do generalki, tak og?lnie:
uszczelniacze zaworowe (zak?adamy optymistycznie ?e zawory i prowadnice ok), nowe t?oki z pier?cieniami (pier?cienie kosztuj? paredziesi?t $$ mniej ni? t?oki z pier?cieniami...) panewki g??wne i korbowodowe, uszczelka pod g?owic?, uszczelki pod kolektory, uszczelki pod wtryski, plus to co wyjdzie w trakcje... liczy? ze 2000z? lekk? r?k?.

dwa to koszt roboty i obr?bki.

wyj?cie i w?o?enie plus wo?enie tego do zak?ad?w kt?re zrobi? szlif ko?o 1300-1400z?
robota g?owicy z planowaniem, wymian? uszczelniaczy i sprawdzenie szczelno?ci ci?nieniowo plus ultrad?wi?kowe sprawdzenie mikrop?kni?? z myciem ultrad?wi?kowym - liczy? 600-800z?

szlif bloku ..... trzeba by podliczy? .... nomina?u raczej nie radz? wk?ada?, szykowa? te? ko?o tysiaczka.

i b?dzie tip top.

ja bym tak troch? poje?dzi? dolewaj?c oleju ... albo niech stoi jak masz alternatywny samoch?d .... nazbiera? wi?cej i zrobi? zawory na dwa k?ty, zrobi? drobny porting, i wszystko dynamicznie wywa?y?

wi?cej na: http://www.nos.motooglosz...e=article&sid=8

my robimy g?owice i silniki albo tutaj albo na ry?owej.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2007-07-19, 10:18   

No to powiem szczerze jak na generaly remont to mnie narazie niesta? :(

By?em dzi? w servisie chryslera tam gdzie to autko by?o servisowane regularnie i powiedzieli mi ?e to raczej nic w silniku tylko gdzie si? mog?a woda dosta?, lub jak autko sta?o ca?y dzie? na s?o?cu to mog?a p?j?? temperatura??

Jak si? spyta?em sk?d te ubytki oleju to mi powiedzieli ?e do tego silnika trzeba raz na jaki? czas dola? troche oleju.

Zagl?da?em te? u siebie autko od spodu i mam jaki? wyciek czy mozliwe ?e jest to wyciek spod jakiej uszczelki.

Reasumuj?c to wszystko autko jak chodzi o zawieche, wygl?d zewn?trzny, oraz ?rodek jest w stanie bardzo dobrym, jedyn? ?ecz? co mnie bardzo niepokoi to w?a?nie silnik ten eyciek oraz dymek z t?umika.
_________________
TransformacjA
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-19, 10:24   

420a glowne wycieki to zalozony zly filtr oleju... czesto mechanicy zakladaja to co w ksiazkach widza... a tam widza 4g63 :/ a on jest za maly na uszczelce do 420a... radze to sprawdzic mi przez takeigo jednego mechanika 1/3 oleju z silnika wlasnie tamtedy spierdo...i?a... filtr to op534 (do 420a)


drugie miejsce gdzie bedzie ci olej spier... w tym silniku to uszczelka pokrywy zaworow ale watpie by ci naparzalo hektolitrami... raczej drobne wycieki...


jeszcze inne miejsce to uszczelniacze na polosiach... ale tam tez to raczej kapie a nie cieknie...
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2007-07-19, 10:27   

OK

tO BIEGNE SPRAWDZI? DZI?KI GOLDI

POZDRAWIAM
_________________
TransformacjA
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-19, 11:45   

goldi kurcze jest ju? prawie tak dobry w 420a jak ja w 4g63






a i przypominam ?e jest co? takiego jak "pom?g?" i chcia? bym nauczy? wszystkich by tego u?ywali. Opcja dost?pna jedynie dla za?o?yciela tematu.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-19, 13:13   

SAMAEL napisał/a:
silnik do generalki, tak og?lnie:
uszczelniacze zaworowe (zak?adamy optymistycznie ?e zawory i prowadnice ok), nowe t?oki z pier?cieniami (pier?cienie kosztuj? paredziesi?t $$ mniej ni? t?oki z pier?cieniami...) panewki g??wne i korbowodowe, uszczelka pod g?owic?, uszczelki pod kolektory, uszczelki pod wtryski, plus to co wyjdzie w trakcje... liczy? ze 2000z? lekk? r?k?.

dwa to koszt roboty i obr?bki.

wyj?cie i w?o?enie plus wo?enie tego do zak?ad?w kt?re zrobi? szlif ko?o 1300-1400z?
robota g?owicy z planowaniem, wymian? uszczelniaczy i sprawdzenie szczelno?ci ci?nieniowo plus ultrad?wi?kowe sprawdzenie mikrop?kni?? z myciem ultrad?wi?kowym - liczy? 600-800z?

szlif bloku ..... trzeba by podliczy? .... nomina?u raczej nie radz? wk?ada?, szykowa? te? ko?o tysiaczka.

i b?dzie tip top.

ja bym tak troch? poje?dzi? dolewaj?c oleju ... albo niech stoi jak masz alternatywny samoch?d .... nazbiera? wi?cej i zrobi? zawory na dwa k?ty, zrobi? drobny porting, i wszystko dynamicznie wywa?y?

wi?cej na: http://www.nos.motooglosz...e=article&sid=8

my robimy g?owice i silniki albo tutaj albo na ry?owej.


.... tak mi w?a?nie powiedziano, wywali?em 2500 i dalej dymi :)

Okaza?o si?, ?e czujnik po?o?enia przepustnicy ch.. strzeli?, i ten dymek to by? dlatego, ?e w/g czujnika przepustnica nie zamyka?a si? do ko?ca i wtryski dawkowa?y paliwko, kt?re to si? nie spala?o na wolnych i przy dodaniu gazu pojawia?a si? chwilowa chmura dymu. Cz?sto r?wnie? w 4G63 jest problem z ECU, w?a?nie przy kondensatorach, kt?re si? lubi? rozla?, jest ?cie?ka od Lambdy i czujnika po?o?enia przepustnicy. Przy rozlaniu kondziora lambda i w/w czujnik ulegaj? uszkodzeniu poprez za wyskokie napi?cie z ECU. "Badanie autka" zaczo?bym od ECU, p??niej czujniki, lambady :) itd. Na ko?cu kosztowne naprawy mechaniczne, kt?re w efekcie sprawdzenie w/w element?w mo?na unikn?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-19, 13:43   

dobra dymek, dymek dymkiem ale ten dymek jest niebieski .... wacha powoduje dymek czarny .... no i wacha nie wcina oleju ....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-19, 13:55   

No w?a?nie ja mam niebieski, a wcina olej swoj? drog?, tylko trzeba okre?li? ilo?? wcinanego oleju. I to te? zale?y od stylu jazdy, 4G63 to silnik sportowy, a co za tym idzie musi wcina? olej :) jak go wyskoko kr?cisz.
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2007-07-19, 14:48   

Adaho_krak napisał/a:
4G63 to silnik sportowy, a co za tym idzie musi wcina? olej jak go wyskoko kr?cisz.


Ja mam silnik 420a

A z kr?ceniem to wiesz jak narazie je?dze nim 2 dzien i zbytnio to ja nim nie kr?ce a dymek pojawia si? od czasu do czasu na wolnych obrotach podczas postoju
_________________
TransformacjA
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-19, 15:07   

fasteclipse napisał/a:
jak narazie je?dze nim 2 dzien


... no to jak stwierdzi?e? ubytek oleju ??

Zrobisz z 5000 km, to napisz jakie zu?ycie oliwy.

fasteclipse napisał/a:
Ja mam silnik 420a


... to te? silnik sportowy, bardzo zbli?ony konstrukcyjnie do 4G63 :)
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2007-07-19, 15:44   

Adaho_krak

Z tego co widze jeste? r?wnie? z kraka jakim eclipsem jezdzisz ??

Jak zobaczysz bia?ego GS-a to m?j :)

Pozdro
_________________
TransformacjA
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-19, 15:54   

Ja mam czerwonego 1G GS, do zobaczyska na drodze zapraszam do tematu http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13