Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Piotrekmm
2011-05-06, 16:12
czterołapa pantera
Autor Wiadomość
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-06, 09:39   

a nie chcesz tak ja piszo polerowanych srebrnych? :>
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2011-09-06, 09:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-06, 09:41   

spolerowac mozna zawsze a raczej wolałbym białe np.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2011-09-06, 09:49   

:hahaha: Poważny remont jest opisywany a my tu o kolorze napisów na deklu :hahaha:

rosomak1983, chyba troche zirytowany jesteś...? :>

W każdym razie życzę powodzenia. Good Job :ok:
Ostatnio zmieniony przez djmil 2011-09-06, 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-06, 10:02   

djmil napisał/a:
rosomak1983, chyba troche zirytowany jesteś...? :>

hehe nie czemu wybór koloru liter w końcu jest na czasie a remont w zasadzie kończe został tylko rozrzad i włozyc do srodka, zdjecia tego co jeszcze było zrobione wkleje niebawem.
djmil napisał/a:
W każdym razie życzę powodzenia. Good Job :ok:

dzieks :ok:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-06, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-06, 15:38   

rosomak1983 napisał/a:
Literki nie moge sie zdecydowac czy beda białe czy czerwone...

Ja bym dał białe, czerwone są teraz nie modne :jezyk:
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-06, 18:13   


Acha wałków balansowych nie było i nie bedzie :P
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-07, 19:35   

Ile planujesz mocy na tym setupie ?

Fajny 6-bolt :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-07, 22:35   

Pablo1o napisał/a:
Ile planujesz mocy na tym setupie ?

o setapie jeszcze nie było mowy ale bede dmuchał z big 16g ok 1.2-1.4 bara. Jeszcze niewiem, powinno wyjsc 300-350.
Ile wyjdzie mocy tyle bedzie. Mam nadzieje ze seryjne Evo objade :ksiadz:

Gdy nadszedł czas na głowice przetransportowałem blok do drugiego garazu gdzie stoi pantera. Blok zakleiłem zeby jakis syf sie nie dostał przypadkiem ,wziałem uszczelke metalowa COMETIC.


Uploaded with ImageShack.us
Ale wczesniej skrzynia zeby łatwiej sie dokrecało głowice na 127niutów Arpkami...
Sprzegieło ACT 2600 , używane ale jak widac tarcza tylko liznieta...


Uploaded with ImageShack.us
Nowe łożysko sprzegła orginał.


Uploaded with ImageShack.us


Skrzynia z GSX-a
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ARPeki wkrecone, chwile po tym.


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-07, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-07, 23:32   

Fajna ta galeria, robi się coraz ciekawiej jak te puzelki są układane
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-08, 00:13   

Uszczelka pod głowica została wzmocniona preparatem LOCLITE 3020, ogolnie reszte uszczlek takze bede na nim dawał,


Uploaded with ImageShack.us
tak wiem ze czesci sie to nie miesci w głowie bo cometic zaleca składac swoje uszczleki na sucho ale spokojnie wiem co robie , metoda sprawdzona i powtarzalnie zdaje egazmin w innych krajach o bardziej rozwinietym swiecie tuningu.
Popatrzcie jaka mi wyszła idealna warstwa 8)
Dodanie loclite ma na celu dodatkowe wzmocnienie uszczelki, ponoc wtedy daje rade gdy zwykły cometic wymieka, metoda stosowane orzy wiekszych mocach ale nie zaszkodzi przeciez w moim skromnym silniku,


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2011-09-08, 00:23 ]
skrzynie nieco przeczysciłem pomalowałem łapy etc.


Uploaded with ImageShack.us

Przeczyscilem popychacze ropa, niby wczesniej chodziły Ok ale jakby co wymienie na nowe. Sie zobaczy,
tutaj składam reszte głowicy;


Uploaded with ImageShack.us
Ciekawi mnie jak bedzie na tych walkach chodził :twisted:

[ Dodano: 2011-09-08, 00:24 ]
Z silnika smiało mozna jesc :D tyle ze nieco olejem przesmarowany po łożyskach :wink:


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2011-09-08, 00:36 ]
Uploaded with ImageShack.us
kolektor oddałem do piaskowania , i mysłałem w jaki kolotr by go dac....
Stwierdziłem ze zostawie jak jest a pociagne go bezbarwnym... jednak nie mieli jakiegos termoodpornego wiec pociagnałem srebrzanka tak dla jaj...
Efekt przerósł moje najsmiejsze oczekiwania....

Po pisakowanie srebanka wsiakła w kolektor bez smug czy skaz. Jest super mówie wam;

[ Dodano: 2011-09-08, 00:40 ]
MATi napisał/a:
Fajna ta galeria, robi się coraz ciekawiej jak te puzelki są układane

dzieki MAti frajda ze skladania jest na całego :lol2: A zdjecia moze przydadza sie komus podczas składania silnika kto wie...
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-08, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-08, 07:38   

Jeśli mogę coś poradzić to warto splanować jeszcze ten kolektorek. U mnie jak się okazało był nieźle krzywy a wyglądał oki jak go oglądałem :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-09-08, 08:02   

Powiem szczerze że już nie mogę doczekać się końca, gratki za masę pracy :ok:
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-09-08, 09:25   

rosomak1983, szaczun, że sam to ogarniasz :) fajnie się to czyta, jak jest masa fotek :ok:
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-08, 10:57   

Pablo1o napisał/a:
Jeśli mogę coś poradzić to warto splanować jeszcze ten kolektorek. U mnie jak się okazało był nieźle krzywy a wyglądał oki jak go oglądałem :)

ano dzieki sprawdze to :ok:
cebem napisał/a:
gratki za masę pracy :ok:

fakt pracy jest masa a wciaz sobie dodaje... Wczoraj zaczołem polerowac skrzynie :wtf: to jakas choroba czy co :wtf:

[ Dodano: 2011-09-08, 10:59 ]
andrzejp napisał/a:
rosomak1983, szaczun, że sam to ogarniasz :)

robie to w zasadzie sam kolega pomaga w takich czynnosciach jak załozenie skrzyni czy głowicy zeby równo nałożyc.

[ Dodano: 2011-09-08, 11:54 ]
A tutaj mój pierwszy w zyciu zupelnie samodzielny rozrzad;


Uploaded with ImageShack.us

Poszedł mi nadzwyczaj lekko i łatwo... W zasadzie zeszło max 15 minut.


Uploaded with ImageShack.us
Ustawiłem znaki na górze założylem naciagniety pasek i załozyłem takie sciski zeby grzecznie stalo w miejscu. potem ustawiłem wał na znak i naciagajac pasek założyłem od strony ssacej na wal potem na rolke napinajaca.
Nie miałem tych takich szczypców wiec chwilke pomyslałem próbujac reka to nacioagnac.... :P W końcu po chwili uzywajac przedłuzki do klucza zrobiłem dzwignie która z jednej strony zapierała sie o napinacz a z drugiej napinała rolke.
Druga reka kontrolowałem czy naciag jest dobry ciagnac za zawleczke napinacza czy wyjdzie luzno w palcach. Gdy poczułem za zawleczka luzno wychodzi czyli napinacz po wyjeciu zawleczki nie zmieni ,,połozenia napiecia'' tj nie wysynie sie ani nie schowa, dokreciłem szybko rolke, zwolniłem napinacz zakreciłem z 5 razy,
Wszystko było dalej na znakach a ja mogłem reka z powrotem włożyc zawleczke do napinacza. Wiec jest idealnie. 8)
Pasek MITSUBOSHI rolki GMB, napinacz orginał.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-08, 12:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-08, 14:02   

Jeszcze jedno co mi się przypomiało.

Jesli kolektorek jeszcze nie jest założony to warto pomyśleć o dodatkowych wyjściach podciśnienia powietrza na nim. Mi potem brakowało wyjść i wstawiałem trójniki ale brzydko to wygląda.

A mi doszedł :
1. Map sensor od turbo który był ori na kolektorze , nie było go w GS-ie
2. Map sensor od DET2
3. Map sensor od wskaźnika Defi
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-08, 17:22   

kolektor juz założony... Ale dzieki wielkie dobrze gadasz podcisnien zabraknie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-09, 09:22   

FAK... ja tez nie mam... ;/ :P Jedyne jakie wejscia w kolektorze mam to od LPG, ale to pozakrywane....
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-09, 10:14   

Ja też się obudziłem jak już założyłem kolektor dlatego teraz o tym przypominam :)
Niedługo ( albo długo ) będę załadał drugi silnik to już kolektor się zrobi cacy :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-09, 13:11   

te otwory to gwintowac na króciec i na kleju do gwintów wkrecac. Jak najlepiej??
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-09, 13:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-09, 14:29   

Pablo1o napisał/a:
to już kolektor się zrobi cacy
Ja myślę nad rozcięciem kolektora i o wypolerowaniu środka i wszystkich komór... ciekawe czy to cos da :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13