Przesunięty przez: Piotrekmm 2011-05-06, 16:12 |
czterołapa pantera |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-06, 09:41
|
|
|
spolerowac mozna zawsze a raczej wolałbym białe np. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-09-06, 09:49
|
|
|
Poważny remont jest opisywany a my tu o kolorze napisów na deklu
rosomak1983, chyba troche zirytowany jesteś...?
W każdym razie życzę powodzenia. Good Job |
Ostatnio zmieniony przez djmil 2011-09-06, 09:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-06, 10:02
|
|
|
djmil napisał/a: | rosomak1983, chyba troche zirytowany jesteś...?
|
hehe nie czemu wybór koloru liter w końcu jest na czasie a remont w zasadzie kończe został tylko rozrzad i włozyc do srodka, zdjecia tego co jeszcze było zrobione wkleje niebawem.
djmil napisał/a: | W każdym razie życzę powodzenia. Good Job |
dzieks |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-06, 10:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-09-06, 15:38
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Literki nie moge sie zdecydowac czy beda białe czy czerwone... |
Ja bym dał białe, czerwone są teraz nie modne |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-06, 18:13
|
|
|
Acha wałków balansowych nie było i nie bedzie
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-07, 19:35
|
|
|
Ile planujesz mocy na tym setupie ?
Fajny 6-bolt |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-07, 22:35
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | Ile planujesz mocy na tym setupie ?
|
o setapie jeszcze nie było mowy ale bede dmuchał z big 16g ok 1.2-1.4 bara. Jeszcze niewiem, powinno wyjsc 300-350.
Ile wyjdzie mocy tyle bedzie. Mam nadzieje ze seryjne Evo objade
Gdy nadszedł czas na głowice przetransportowałem blok do drugiego garazu gdzie stoi pantera. Blok zakleiłem zeby jakis syf sie nie dostał przypadkiem ,wziałem uszczelke metalowa COMETIC.
Uploaded with ImageShack.us
Ale wczesniej skrzynia zeby łatwiej sie dokrecało głowice na 127niutów Arpkami...
Sprzegieło ACT 2600 , używane ale jak widac tarcza tylko liznieta...
Uploaded with ImageShack.us
Nowe łożysko sprzegła orginał.
Uploaded with ImageShack.us
Skrzynia z GSX-a
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
ARPeki wkrecone, chwile po tym.
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-07, 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-09-07, 23:32
|
|
|
Fajna ta galeria, robi się coraz ciekawiej jak te puzelki są układane |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-08, 00:13
|
|
|
Uszczelka pod głowica została wzmocniona preparatem LOCLITE 3020, ogolnie reszte uszczlek takze bede na nim dawał,
Uploaded with ImageShack.us
tak wiem ze czesci sie to nie miesci w głowie bo cometic zaleca składac swoje uszczleki na sucho ale spokojnie wiem co robie , metoda sprawdzona i powtarzalnie zdaje egazmin w innych krajach o bardziej rozwinietym swiecie tuningu.
Popatrzcie jaka mi wyszła idealna warstwa
Dodanie loclite ma na celu dodatkowe wzmocnienie uszczelki, ponoc wtedy daje rade gdy zwykły cometic wymieka, metoda stosowane orzy wiekszych mocach ale nie zaszkodzi przeciez w moim skromnym silniku,
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 2011-09-08, 00:23 ]
skrzynie nieco przeczysciłem pomalowałem łapy etc.
Uploaded with ImageShack.us
Przeczyscilem popychacze ropa, niby wczesniej chodziły Ok ale jakby co wymienie na nowe. Sie zobaczy,
tutaj składam reszte głowicy;
Uploaded with ImageShack.us
Ciekawi mnie jak bedzie na tych walkach chodził
[ Dodano: 2011-09-08, 00:24 ]
Z silnika smiało mozna jesc tyle ze nieco olejem przesmarowany po łożyskach :wink:
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 2011-09-08, 00:36 ]
Uploaded with ImageShack.us
kolektor oddałem do piaskowania , i mysłałem w jaki kolotr by go dac....
Stwierdziłem ze zostawie jak jest a pociagne go bezbarwnym... jednak nie mieli jakiegos termoodpornego wiec pociagnałem srebrzanka tak dla jaj...
Efekt przerósł moje najsmiejsze oczekiwania....
Po pisakowanie srebanka wsiakła w kolektor bez smug czy skaz. Jest super mówie wam;
[ Dodano: 2011-09-08, 00:40 ]
MATi napisał/a: | Fajna ta galeria, robi się coraz ciekawiej jak te puzelki są układane |
dzieki MAti frajda ze skladania jest na całego A zdjecia moze przydadza sie komus podczas składania silnika kto wie... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-08, 00:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-08, 07:38
|
|
|
Jeśli mogę coś poradzić to warto splanować jeszcze ten kolektorek. U mnie jak się okazało był nieźle krzywy a wyglądał oki jak go oglądałem |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
cebem
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 891 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-09-08, 08:02
|
|
|
Powiem szczerze że już nie mogę doczekać się końca, gratki za masę pracy |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2011-09-08, 09:25
|
|
|
rosomak1983, szaczun, że sam to ogarniasz fajnie się to czyta, jak jest masa fotek |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-08, 10:57
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | Jeśli mogę coś poradzić to warto splanować jeszcze ten kolektorek. U mnie jak się okazało był nieźle krzywy a wyglądał oki jak go oglądałem |
ano dzieki sprawdze to
cebem napisał/a: | gratki za masę pracy |
fakt pracy jest masa a wciaz sobie dodaje... Wczoraj zaczołem polerowac skrzynie to jakas choroba czy co
[ Dodano: 2011-09-08, 10:59 ]
andrzejp napisał/a: | rosomak1983, szaczun, że sam to ogarniasz |
robie to w zasadzie sam kolega pomaga w takich czynnosciach jak załozenie skrzyni czy głowicy zeby równo nałożyc.
[ Dodano: 2011-09-08, 11:54 ]
A tutaj mój pierwszy w zyciu zupelnie samodzielny rozrzad;
Uploaded with ImageShack.us
Poszedł mi nadzwyczaj lekko i łatwo... W zasadzie zeszło max 15 minut.
Uploaded with ImageShack.us
Ustawiłem znaki na górze założylem naciagniety pasek i załozyłem takie sciski zeby grzecznie stalo w miejscu. potem ustawiłem wał na znak i naciagajac pasek założyłem od strony ssacej na wal potem na rolke napinajaca.
Nie miałem tych takich szczypców wiec chwilke pomyslałem próbujac reka to nacioagnac.... W końcu po chwili uzywajac przedłuzki do klucza zrobiłem dzwignie która z jednej strony zapierała sie o napinacz a z drugiej napinała rolke.
Druga reka kontrolowałem czy naciag jest dobry ciagnac za zawleczke napinacza czy wyjdzie luzno w palcach. Gdy poczułem za zawleczka luzno wychodzi czyli napinacz po wyjeciu zawleczki nie zmieni ,,połozenia napiecia'' tj nie wysynie sie ani nie schowa, dokreciłem szybko rolke, zwolniłem napinacz zakreciłem z 5 razy,
Wszystko było dalej na znakach a ja mogłem reka z powrotem włożyc zawleczke do napinacza. Wiec jest idealnie.
Pasek MITSUBOSHI rolki GMB, napinacz orginał. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-08, 12:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-08, 14:02
|
|
|
Jeszcze jedno co mi się przypomiało.
Jesli kolektorek jeszcze nie jest założony to warto pomyśleć o dodatkowych wyjściach podciśnienia powietrza na nim. Mi potem brakowało wyjść i wstawiałem trójniki ale brzydko to wygląda.
A mi doszedł :
1. Map sensor od turbo który był ori na kolektorze , nie było go w GS-ie
2. Map sensor od DET2
3. Map sensor od wskaźnika Defi |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-08, 17:22
|
|
|
kolektor juz założony... Ale dzieki wielkie dobrze gadasz podcisnien zabraknie. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-09, 09:22
|
|
|
FAK... ja tez nie mam... ;/ Jedyne jakie wejscia w kolektorze mam to od LPG, ale to pozakrywane.... |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-09, 10:14
|
|
|
Ja też się obudziłem jak już założyłem kolektor dlatego teraz o tym przypominam
Niedługo ( albo długo ) będę załadał drugi silnik to już kolektor się zrobi cacy |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-09-09, 13:11
|
|
|
te otwory to gwintowac na króciec i na kleju do gwintów wkrecac. Jak najlepiej?? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-09, 13:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-09, 14:29
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | to już kolektor się zrobi cacy | Ja myślę nad rozcięciem kolektora i o wypolerowaniu środka i wszystkich komór... ciekawe czy to cos da |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|