Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Piotrekmm
2011-05-06, 16:12
czterołapa pantera
Autor Wiadomość
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-19, 08:34   

papuga :ksiadz: :ksiadz: :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-06-19, 11:43   

wojtas, taaaaaaaaaaaa kto pierwszy pomalował na czarno ???
Literki to była kwestia czasu... :lol2:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-19, 11:44   

rosomak1983 napisał/a:
wojtas, taaaaaaaaaaaa kto pierwszy pomalował na czarno ???

mysle, ze Tiamat byl pierwszy, a to od niego pokrywka, wiec......... :lol2:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-06-19, 12:20   

ja kupiłem już czarną, więc.............. :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-06-19, 19:58   

A dotarty już?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-06-21, 00:21   

Hołek jeszcze nie, zima potem opieszałosc lakienika, a potem brak wolnego garazu przyhamowalo mnie nieco. Pozatym miałem dosc duze nieszczelnosci i czekałem zeby go porobic na spokojnie w garażu.
Dzis poskładałem tylne heble, tarcze ATE zakładałem nowe rok temu, zmieniłem jedynie klocki na nowe FERODO PREMIER;


Uploaded with ImageShack.us
Dokupiłem nowe sruby mocowania jarzma i ta srube prowadzaco - zakrecajacą zacisk. Myslicie ze sruba o twardosci 88 bedzie wystarczajaca na prowadnice tylnych zacisków ??? Kupiłem w zwykłym sklepie ,,zelaznym'' oczywiscie z gwintem jedynie na samym koncu identycznie jak orginalnie.
Jeszcze teraz musze znalesco odpowiednie sruby zeby zastosowac przewody w stalowym oplocie na oczka holenderskie (z jamahy)
Do smarowania tych srub prowadzacych a tazke blaszek prowadzacych klocka uzyłem ATE plastilube. Na szybko szukajac nie mieli w motoryzacyjnym ceramicznego smarowidła wiec wziałem co mieli najlepszego.

[ Dodano: 2012-06-21, 22:49 ]
A sruby do jarzma do piast mam 10.8. Chyba ok ?
Sciagnalem błotniki, jeden mam do załozenia drugiego szukam nadal...
W sumie to podoba mi sie taki potwór i najchetniej jezdziłbym bez maski zderzaka i błotników :D


Uploaded with ImageShack.us
Dopasowuje tez tylny wezyk w stalowym oplocie goodridge.


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2012-07-03, 15:39 ]
Zakupiłem kute korby CROWER, chyba sa to najlepsze i najdrozsze korby jakie widziałem do 6 bolta (drozsze od Manley, BC, K1). Sa uzywane ale wszystko z nimi OK. Jeden szlifierz juz je ogladał jeszcze beda mierzone w renomowanej szlifierni.
Korby kompetne waza idelanie, kazda po 614gramów. Wytrzymuja ponad 700koni :wink: Jedyne co sie zastanawiam czy rozdzierac silnik póki mam zrobione 50km od remontu czy trzymac na budowe innego grubszego projektu.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2012-07-26, 02:33 ]
Auto gałgan olejowy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2012-07-26, 02:41 ]
Wymiana uszczelniacza wału, pompy oleju a takze uszczelek pod deklem pompy nasaczonych loctite. Uszczelniacze Ajusa, w lancerze suchutko wiec i tutaj trzeba zastapic było bardziewne corteco :D Powolutku do przodu z powodu zapracowania działam nocami. :D


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 09:46   

rosomak1983, ten autogaugan to z serii stepper motor? czy jakis zwykly?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-26, 11:00   

wojtas, zwykły gałgan.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 11:11   

Pytam, bo generalnie radziłbym Ci cos lepszego zanabyc. To dziadostwo potrafi ostro przekłamywac. ja mialem boosta i przeklamywal ok 0,2, 0,25bara w zaleznosci od humoru :ok:
mozna krzywde silnikowi zrobic
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-07-26, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-26, 12:25   

wojtas, cisnienie oleju powinnieniem miec dobre. Pompe regenerowałem, miałem sciagniety rozrzad to kreciłem reka!!! koło pompy i widziałem jak powolutku ale ciurkiem leci olej z okolic popychaczy. Przy cofaniu koła wydawała dzwiek kaczora Donalda :hahaha:

wojtas, byc moze przy strojeniu przydałoby sie na czyms innym polegac w przypadku doładowania. Ale to w zasadzie solenoid i acutator bedzie dbał o własciwe doładowania. Wskazniki mam po to zeby zarejestrowa ze cos sie dzieje ze jest odchyłka od normy.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-07-26, 12:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 12:33   

hmm tzn boost to byl przyklad z doswiadczenia
chodzi mi o dokladnosc wskazan. np egt jezeli tez przeklamuje to sie moze bałagan w silniku zrobic
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-26, 12:36   

wojtas, sporo ludzi ma te wskazniki i jakos wystrajaja silniki na nich nawet.
Ja nie bede ciagnał paremetrów na maxa. Wystarczy mi te 300kM.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 12:38   

spoko, ja tylko chcialem pomóc :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-07-26, 14:36   

a dziekuje, z ciekawosci tez sprawdze np boost.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
herod 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 112
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2012-11-03, 10:17   

jak tam? dzieje sie cos z pantera? :>
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-11-03, 18:08   

herod napisał/a:
ak tam? dzieje sie cos z pantera? :>

hmm niewiele ale pokonczyłem juz rózne takie sprawy i powien sie znalesc czas w koncu. Na razie pozyczyłem chłodnica z eclipse do lancera, wiec stoi w garażu i nie jezdzi. Dolot sciagniety bo jakies mikrodziurki wylapałem, kolektor dolotowy takze sciagnałem, bo w tej srebrzance mi sie nie widzi.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
herod 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 112
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2012-11-04, 19:53   

mam nadzieje ze do wiosny bedzie juz maszyna smigac :lol2: i bede w koncu mial okazje przejechac sie ta bestia :twisted: :jezyk:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-12-07, 15:55   




Nowa sonda Denso, uniwersalny orginał do połaczenia z wtyczka. Nawet koszulki w kolorze dobrałem. :D


na dniach pantera wyjedzie z garazu. :wink: Brakuje tylko chłodnicy która jezdzi aktualnie w lancerze :P
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-10, 13:19   

rosomak1983, tylko nie mów, że je lutowałeś
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-12-11, 10:43   

Lutowałem, wiem ze niby nie powinno sie ale uwazam ze to pierdoły. Zreszta lut jest mały zeby skrecone kable sie tylko trzymały.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14