Zamknięty przez: MATi 2012-12-14, 19:38 |
red 1G GS '92 |
Autor |
Wiadomość |
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-02, 21:05
|
|
|
oooooofajnie!
bom zaś zmodził!
nie dość że zmieniłem wszystkie głośniki, to jeszcze zamonciłem upragniony trzeci słupek.
a że turbiny nie mam ani jednej to zakupiłem wskaźnik podciśnienia, voltomierz i wskaźnik temp. oleju.
to ostatnie jeszcze chwilę poczeka - muszę przerobić gwint czujnika, żeby pasował w miejsce seryjnej zaślepki w głowicy.
czeka mnie jeszcze wymiany żarówek we wszystkich autogaugach, gdyż seryjne święcą zbyt mocno i zbyt zółto. jutro powinny przyjść
na razie tylko robocze fotki, jak sklecę całość to wepnę nowe fotki.
o dziwo adapter nie ogranicza specjalnie widoczności, ale ma inną wadę - ciągle się patrzę na wskazania podciśnienia, zamiast na drogę
na fotach porównanie starych głośniorów z nowymi:
i spełnione marzenie:
kupiłem takie oldskulowe wskaźniki, bo przede wszystkim były tanie, a po drugie bardziej pasują do seryjnego środka niż białe tarcze i ich niebieskie podświetlenie... |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
Kct
KLUBOWICZ CeKaTe
Pomógł: 24 razy Wiek: 31 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 897 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 2012-01-02, 21:33
|
|
|
wuerce napisał/a: |
o dziwo adapter nie ogranicza specjalnie widoczności, ale ma inną wadę - ciągle się patrzę na wskazania podciśnienia, zamiast na drogę |
ładnie, a możesz mi na pw podać koszty takiego słupka i drogi jaka go ogarnales?:) |
_________________ 540i
CA0
Ex GS 4G63 96' |
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-02, 21:40
|
|
|
a mogę nawet tu
zegary 200zł za wszystkie nowe, do dostania w Rybniku.
sam adapter to grubsza sprawa - 30$ + prawie drugie tyle za przesyłkę.
najgorsze jest to, że nie jest dopasowany idealnie i wycięty w jednym miejscu nie wiadomo po co.
ale jakby co to Ty nie będziesz miał takich problemów - do 2g można po prostu na allegro kupić |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2012-01-03, 16:59
|
|
|
wuerce, nie lepiej było kupic zamiast voltomierza i podcisnienia ,ciśnienie oleju i np. egt? |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-01-03, 17:25
|
|
|
a na cóż mu EGT ?? |
_________________
|
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-03, 17:55
|
|
|
a coż mnie egt? tożto seria jest.
wskaźniki ciśnienia oleju tej klasy nie wydają mi się bardziej precyzyjniejsze od tego który jest na blacie, a voltomierz zawsze się przyda do starego auta. |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2012-01-03, 18:32
|
|
|
wuerce napisał/a: | a na cóż mu EGT ?? |
zawsze bardziej przydatne to to niz voltomierz czy podcisnienie ,ale tylko tak zapytałem czyli generalnie zegary są 4fun niz rzeczywiscie mają spełniać rolę |
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-03, 19:27
|
|
|
po czym wnosisz że egt bardziej przydatne niż podciśnienie?
do seryjnego silnika i seryjnego wydechu moim zdaniem to niepotrzebne.
4 fun to bym sobie musiał zamontować obrotomierz, ciśnienie oleju właśnie i jakiś ekonomizer.
ale w sumie co bym nie włożył to i tak bym miał fun z tego
po zmianie żarówek tak to wygląda, chociaż zdjęcia są średnie, a sam efekt inny od pożądanego, ale lepiej niestety nie będzie:
|
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
KASIA
KLUBOWICZ
Pomogła: 8 razy Wiek: 31 Dołączyła: 19 Wrz 2010 Posty: 137 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-01-04, 01:25
|
|
|
Czy to tzw VDO style od AG? czy VDO oem zegary... a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc... a co do wskaźników to jestem przeciwniczką wskaźników na słupku i wskaźników bez alarmu dźwiękowego... wskaźniki na słupku przesłaniają świat w okol szczególnie w ferworze walki na torze... i również w ferworze walki na torze rzadko kto patrzy na zegary/wskaźniki dlatego alarmy dźwiękowe są zbawieniem |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-01-04, 02:06
|
|
|
KASIA napisał/a: | a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc... |
DO-KŁA-DNIE to własnie miałem napisać. Jakbym miał 2 lata temu Voltomierz to bym przed siewierzem nie zagotował akumulatora, nie musiał bym latać po domach na wiosce i prosić o pożyczenie pradu, a siostra nie musiała by dalej "stopem" na lotnisko jechać |
_________________
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-01-04, 09:14
|
|
|
Ludzie ,wuerce, założył sobie te zegary jak sam napisał dla "fanu", tym autem to on się raczej porusza na codzień niż raz w tygodniu walczy na torze , poza tym zawsze lepiej mieć takie zegary niż nic |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-01-04, 10:39
|
|
|
MATi, ale w czym problem? |
_________________
|
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-04, 10:54
|
|
|
KASIA napisał/a: | Czy to tzw VDO style od AG? czy VDO oem zegary |
zegary vdo style od ag - cena jest zabójcza, np. voltomierz chyba 70zł kosztował.
KASIA napisał/a: | ... a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc... |
otóż to
KASIA napisał/a: | ... a co do wskaźników to jestem przeciwniczką wskaźników na słupku i wskaźników bez alarmu dźwiękowego... wskaźniki na słupku przesłaniają świat w okol szczególnie w ferworze walki na torze... i również w ferworze walki na torze rzadko kto patrzy na zegary/wskaźniki dlatego alarmy dźwiękowe są zbawieniem |
a to też właśnie pisałem, że o dziwo naprawdę niewiele zabiera widoczności ten adapter, a na torze nie walczę więc.....
poza tym takie wskaźniki z sygnałem to znowu znacznie większe koszty..... |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-01-04, 11:26
|
|
|
wuerce, to turba jednak nie bedzie ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-01-04, 11:51
|
|
|
Bo miałczycie z tymi zegarami. Lepiej egt lepiej bez egt, lepiej z alarmem bla bla bla.
Ładnie to wygląda jakąś tam funkcję spełnia. Voltomierz i od oleju zegar to dobry wybór. Lepiej mieć takie co coś pokazują niż nic. Mi sie podoba ,fajnie wygląda i jest ok. |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-01-04, 12:14
|
|
|
ale nikt tu nie mówi że coś źle wygląda, ani ze to źle że są tam te zegary. rozmowa dotyczyła tego jakie zegary się sprawdzą w GS'ie i wyszło na to że te są dobre, także rozmowa się spokojnie toczy a Ty się podjarałeś jak ksiądz nowym ministrantem
luz |
_________________
|
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-01-04, 12:42
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | wuerce, to turba jednak nie bedzie ? |
a miało być?
[ Dodano: 2012-01-04, 12:43 ]
MATi, luz |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2012-01-04, 13:41
|
|
|
a ja sie podjarałem dlatego bo myślałem że wuerce modzić będzie w przyszłości ale jak nie to nie ale i tak zamiast podciśnienia dałbym cisnienie oleju ,ale to tylko ja |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-01-04, 13:48
|
|
|
Szakal napisał/a: | dałbym cisnienie oleju |
dobry pomysł |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
|
|
|
|
|