Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MATi
2012-12-14, 19:38
red 1G GS '92
Autor Wiadomość
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-02, 21:05   

oooooofajnie!
bom zaś zmodził!
nie dość że zmieniłem wszystkie głośniki, to jeszcze zamonciłem upragniony trzeci słupek.
a że turbiny nie mam ani jednej to zakupiłem wskaźnik podciśnienia, voltomierz i wskaźnik temp. oleju.
to ostatnie jeszcze chwilę poczeka - muszę przerobić gwint czujnika, żeby pasował w miejsce seryjnej zaślepki w głowicy.
czeka mnie jeszcze wymiany żarówek we wszystkich autogaugach, gdyż seryjne święcą zbyt mocno i zbyt zółto. jutro powinny przyjść
na razie tylko robocze fotki, jak sklecę całość to wepnę nowe fotki.
o dziwo adapter nie ogranicza specjalnie widoczności, ale ma inną wadę - ciągle się patrzę na wskazania podciśnienia, zamiast na drogę :)
na fotach porównanie starych głośniorów z nowymi:



i spełnione marzenie:



kupiłem takie oldskulowe wskaźniki, bo przede wszystkim były tanie, a po drugie bardziej pasują do seryjnego środka niż białe tarcze i ich niebieskie podświetlenie...
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-01-02, 21:33   

wuerce napisał/a:

o dziwo adapter nie ogranicza specjalnie widoczności, ale ma inną wadę - ciągle się patrzę na wskazania podciśnienia, zamiast na drogę :)

:lol2: :ok:
ładnie, a możesz mi na pw podać koszty takiego słupka i drogi jaka go ogarnales?:)
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-02, 21:40   

a mogę nawet tu

zegary 200zł za wszystkie nowe, do dostania w Rybniku.
sam adapter to grubsza sprawa - 30$ + prawie drugie tyle za przesyłkę.
najgorsze jest to, że nie jest dopasowany idealnie i wycięty w jednym miejscu nie wiadomo po co.

ale jakby co to Ty nie będziesz miał takich problemów - do 2g można po prostu na allegro kupić :)
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-01-03, 16:59   

wuerce, nie lepiej było kupic zamiast voltomierza i podcisnienia ,ciśnienie oleju i np. egt?
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-03, 17:25   

a na cóż mu EGT ?? :)
_________________

 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-03, 17:55   

a coż mnie egt? tożto seria jest.
wskaźniki ciśnienia oleju tej klasy nie wydają mi się bardziej precyzyjniejsze od tego który jest na blacie, a voltomierz zawsze się przyda do starego auta.
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-01-03, 18:32   

wuerce napisał/a:
a na cóż mu EGT ?? :)

zawsze bardziej przydatne to to niz voltomierz czy podcisnienie ,ale tylko tak zapytałem :ok: czyli generalnie zegary są 4fun niz rzeczywiscie mają spełniać rolę :)
 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-03, 19:27   

po czym wnosisz że egt bardziej przydatne niż podciśnienie?
do seryjnego silnika i seryjnego wydechu moim zdaniem to niepotrzebne.
4 fun to bym sobie musiał zamontować obrotomierz, ciśnienie oleju właśnie i jakiś ekonomizer.
ale w sumie co bym nie włożył to i tak bym miał fun z tego :)
po zmianie żarówek tak to wygląda, chociaż zdjęcia są średnie, a sam efekt inny od pożądanego, ale lepiej niestety nie będzie:

_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
KASIA 
KLUBOWICZ


Pomogła: 8 razy
Wiek: 31
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-04, 01:25   

Czy to tzw VDO style od AG? czy VDO oem zegary... a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower :) już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc... a co do wskaźników to jestem przeciwniczką wskaźników na słupku i wskaźników bez alarmu dźwiękowego... wskaźniki na słupku przesłaniają świat w okol szczególnie w ferworze walki na torze... i również w ferworze walki na torze rzadko kto patrzy na zegary/wskaźniki dlatego alarmy dźwiękowe są zbawieniem :)
_________________

 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-04, 02:06   

KASIA napisał/a:
a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc...


DO-KŁA-DNIE :ok: to własnie miałem napisać. Jakbym miał 2 lata temu Voltomierz to bym przed siewierzem nie zagotował akumulatora, nie musiał bym latać po domach na wiosce i prosić o pożyczenie pradu, a siostra nie musiała by dalej "stopem" na lotnisko jechać :)
_________________

 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-01-04, 09:14   

Ludzie ,wuerce, założył sobie te zegary jak sam napisał dla "fanu", tym autem to on się raczej porusza na codzień niż raz w tygodniu walczy na torze :jezyk: , poza tym zawsze lepiej mieć takie zegary niż nic :ksiadz:
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-04, 10:39   

MATi, ale w czym problem? :wtf:
_________________

 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-04, 10:54   

KASIA napisał/a:
Czy to tzw VDO style od AG? czy VDO oem zegary


zegary vdo style od ag - cena jest zabójcza, np. voltomierz chyba 70zł kosztował.

KASIA napisał/a:
... a co do EGT to raczej w seryjnym n/a potrzebne są one jak rybie rower :) już lepiej Voltomierz obserwować z racji spadków napięcia audio etc...


otóż to

KASIA napisał/a:
... a co do wskaźników to jestem przeciwniczką wskaźników na słupku i wskaźników bez alarmu dźwiękowego... wskaźniki na słupku przesłaniają świat w okol szczególnie w ferworze walki na torze... i również w ferworze walki na torze rzadko kto patrzy na zegary/wskaźniki dlatego alarmy dźwiękowe są zbawieniem :)


a to też właśnie pisałem, że o dziwo naprawdę niewiele zabiera widoczności ten adapter, a na torze nie walczę więc.....
poza tym takie wskaźniki z sygnałem to znowu znacznie większe koszty.....
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-01-04, 11:26   

wuerce, to turba jednak nie bedzie ?
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-01-04, 11:51   

Bo miałczycie z tymi zegarami. Lepiej egt lepiej bez egt, lepiej z alarmem bla bla bla.

Ładnie to wygląda jakąś tam funkcję spełnia. Voltomierz i od oleju zegar to dobry wybór. Lepiej mieć takie co coś pokazują niż nic. Mi sie podoba ,fajnie wygląda i jest ok. :jezyk:
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-01-04, 12:14   

ale nikt tu nie mówi że coś źle wygląda, ani ze to źle że są tam te zegary. rozmowa dotyczyła tego jakie zegary się sprawdzą w GS'ie i wyszło na to że te są dobre, także rozmowa się spokojnie toczy a Ty się podjarałeś jak ksiądz nowym ministrantem :P

luz :ok:
_________________

 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-04, 12:42   

rosomak1983 napisał/a:
wuerce, to turba jednak nie bedzie ?


a miało być?

[ Dodano: 2012-01-04, 12:43 ]
MATi, luz :ok:
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-01-04, 13:41   

a ja sie podjarałem dlatego bo myślałem że wuerce modzić będzie w przyszłości :lol2: ale jak nie to nie :jezyk: ale i tak zamiast podciśnienia dałbym cisnienie oleju ,ale to tylko ja :ok:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-01-04, 13:48   

Szakal napisał/a:
dałbym cisnienie oleju


dobry pomysł :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-04, 16:41   

po co?
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9