Stożek filtr |
Autor |
Wiadomość |
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2007-11-07, 14:57
|
|
|
GST bez stozka to tak jak by komus kazac biegac po boisku w masce gazowej. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2007-11-07, 15:36
|
|
|
w desancie mi kazali.... ciezko bylo biegac w masce(ale to byla zima, male temperatury, duza gestosc powietrza, dalem rade )... a jak by to przyrownac do silnika gst to ja w swoimm turbenku zalozylem dzisiaj(dokladnie 1 h temu) stozek. ale ile przerobek drobnych uniwersalnego kitu eufaba, z ktorego bardzo malo mi sie przydalo(kolanko i 4 cm prostej rurki na lacznik) przerobka obudowy przeplywki, ran odniesionych w boju... ale uwazam ze warto(chociaz dzwiek sie nie zmienil wcale, bo to turbo po drodze:) ) ale jest lepiej.... aha i filterek aoma z allegro:) do 360 km. ps mam pare fotek, to pozniej tu wrzuce. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2007-11-07, 16:31
|
|
|
Goldi daj znac jak sie bedziesz sie chcial pozbyc tego filterka moze zaryzykuje jesli znajde pod maska miejsce |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2007-11-07, 19:04
|
|
|
nie ma problemow nie do rozwi?zania. wszystko da sie zrobic.... |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
eXTrim
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 154 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-11-08, 21:22
|
|
|
czy kto? hamowa? auto na sto?ku i na zwyk?ym filtrze? przed eclipsem mia?em opla calibr? i udziela?em sie troch? na forum calibry, og?lnie ludzie tam odradzali sto?ki gdy? opr?cz mi?ego pomruku ten sto?ek nic nie dawa? a w niekt?rych wypadkach je?eli by? seryjny wydech pogarsza? osi?gi. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-11-08, 21:49
|
|
|
eXTrim napisał/a: | czy kto? hamowa? auto na sto?ku i na zwyk?ym filtrze? przed eclipsem mia?em opla calibr? i udziela?em sie troch? na forum calibry, og?lnie ludzie tam odradzali sto?ki gdy? opr?cz mi?ego pomruku ten sto?ek nic nie dawa? a w niekt?rych wypadkach je?eli by? seryjny wydech pogarsza? osi?gi. |
czy to by?y cali turbo
w n/a to pr?dzej
?le dobrany sto?ek mo?e pogorszy? osi?gi |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
eXTrim
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 154 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-11-08, 22:31
|
|
|
no w?a?nie ja mia?em c20xe czyli wersje 150 km 16 v |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-11-10, 17:19
|
|
|
no w?a?nie mia?es 16
gdy by? mia? turbo
pisa? by? inaczej
koledzy pisz? o gst |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2007-11-11, 18:00
|
|
|
Stozek hmmm jedno pytanie czy jest gaz i jaki mikser, blos, sekfencja bo od tego trzeba zaczac jezeli jest mikser albo blos to stozek nic nie da ale przy sekfencji czyli odblokowanym dolocie moze cos dac ale to i tak niewiele jest tylko fajny pomruk spod maski |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2013-08-03, 22:11
|
|
|
Panowie, z czego najlepiej wyciąć osłonę dla stożka ? U mnie różnica jest kolosalna jak jadę wieczorem do tego co jest w dzień. Wrażenie jakby z 20hp co najmniej przybyło |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2013-08-04, 01:06
|
|
|
BgD, dlatego ja do serii wróciłem i nie ma różnicy czy w dzień czy w nocy |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-04, 09:32
|
|
|
BgD napisał/a: | Panowie, z czego najlepiej wyciąć osłonę dla stożka ? |
ja bede robił ze stali - z zasysem powietrza od dolu - tam skąd powietrze napływa do komory silnika.
najlepiej tez chyba odrazu poizolowac sobie wszystko - kolektor, turbo
do tego uniesc lekko maske na zawiasach, zeby przeplyw powietrza byl lepszy i powinno hulać |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-08-04, 09:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2013-08-04, 17:24
|
|
|
Simeon, też tak zrobiłem. Jest git |
|
|
|
|
|