Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny dzwiek w skrzyni.... pomocy
Autor Wiadomość
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-21, 23:08   Dziwny dzwiek w skrzyni.... pomocy

Witam mam mianowity problem w ecli 2G 420A po odpaleniu samochodu slychac grzechotanie w okolicy skrzyni jest to manual i po wycisnieciu sprzegla dzwiek cichnie? Mial ktos podobny problem, slyszalem ze moze to byc lozysko na docisku, jak z jego wymiana czy musze wymienic cale kompletne sprzeglo??
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2011-02-21, 23:14   

pierwsze co bym zrobił to zmienił olej na odpowiedni - ATF do skrzyń automatycznych.

jak się nagrzeje to też rzęcholi?

i nie zakładaj lepiej kilku tych samych tematów...
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:25   

matim napisał/a:
pierwsze co bym zrobił to zmienił olej na odpowiedni - ATF do skrzyń automatycznych.
tylko nie ATF :P a ATF+3 badz ATF+4 ;)

ale wydaje mi sie ze lozyska w skrzyni powolki sie sypia lub niski stan oleju
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-21, 23:32   

skrzynia jest manualna, jak sie nagrzeje to trochce cichcnie a nieraz znika, olej jest nowy mobil o ile pamietam 80w 90 :) czy jakos tak do manualnej wchodzi 2.2 litra wiec stan tez jest ok
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:38   

jacopl napisał/a:
skrzynia jest manualna, jak sie nagrzeje to trochce cichcnie a nieraz znika, olej jest nowy mobil o ile pamietam 80w 90 :) czy jakos tak do manualnej wchodzi 2.2 litra wiec stan tez jest ok
wylej to jak najszybciej ze skrzyni... to zly olej do tej skrzyni... nie dziwie sie ze ten olej ja zabija... to 420a nie 4g63 do ktoego idzie 75w90
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
  Wysłany: 2011-02-21, 23:40   

a ilosc taka sama? faktycznie przed wymiana nie bylo tego po zrobieniu jakis 500km sie zaczelo sczegolnie rano jak zimny okrutny dzwiek ale ucicha jak wysprzeglam wiec moze juz zabilem cos w skrzyni
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
Ostatnio zmieniony przez jacopl 2011-02-21, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:45   

jacopl napisał/a:
a ilosc taka sama? faktycznie przed wymiana nie bylo tego po zrobieniu jakis 500km sie zaczelo sczegolnie rano jak zimny okrutny dzwiek ale ucicha jak wysprzeglam wiec moze juz zabilem cos w skrzyni
zrob plukanie skrzyni... bo atf+3 zle reagfuje z tymi olejami i zrobi sie zator i zatrzesz skrzynie... zrobiles glupote zalewajac ten olej...
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-21, 23:47   

a jak zrobic plukanie skrzyni czego nalac, jak sie domyslem nie wody :) rozumiem ze dalej rozmawiamy o manualnej skrzyni
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
Ostatnio zmieniony przez jacopl 2011-02-21, 23:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2011-02-21, 23:51   

GOLDI napisał/a:
matim napisał/a:
pierwsze co bym zrobił to zmienił olej na odpowiedni - ATF do skrzyń automatycznych.
tylko nie ATF :P a ATF+3 badz ATF+4 ;)


fakt, troche za ogólnie napisałem :jezyk:
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:54   

ja to robie ropą pod ciśnieniem wpuszczam korkiem wlewowym w skrzynie płucząc ją po bokach przy otwartym na początku korku spustowym. Po takim płukaniu pod ciśnieniem robie kolejne już z zakręconym korkiem spustowym i wpompowuje jakieś 2 litry podnosze jedno koło i kręce nim aby koła zębate dobrze się przepłukały. Spuszczamy i zalewamy nowym olejem.

Może ktoś zna lepsze sposoby.
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-21, 23:55   

hmmm a gdzie w tej skrzyni korek wlewowy, ja wlewalem poprzez wykrecenie czujnika predkosci :?
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:56   

jacopl napisał/a:
a jak zrobic plukanie skrzyni czego nalac, jak sie domyslem nie wody :) rozumiem ze dalej rozmawiamy o manualnej skrzyni
np http://allegro.pl/lubegar...1446132347.html

preparatow na rynku wiele... byle nie mieszaj tych olei... a potem kupuj mopar atf +4
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-21, 23:58   

mozesz wyjasnic, podac symbolike oleju nie mieszkam w Polsce tylko w islandii a tu kiepsko z produktami :)
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-22, 00:02   

ATF+3, ATF+4 to symbolika

http://allegro.pl/atf-4-mopar-i1458594865.html


bylo o tym nie raz na forum... szukales w ogole po forum czy na gotowe temat walnales?
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-22, 00:04   

Wiec ATF+4 to jak 75w90 sorry ze gowe zawracam ale chce miec pewnosc i jeszcze moze powiesz gdzie korek wlewowy?
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-22, 00:11   

co do korka to może nie być, opisałem ogólnie jak to robie w tani sposób
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-22, 00:19   

jacopl napisał/a:
Wiec ATF+4 to jak 75w90 sorry ze gowe zawracam ale chce miec pewnosc i jeszcze moze powiesz gdzie korek wlewowy?
atf+4 to nie 75w90 to zupelnie inne oleje
 
 
jacopl 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Iceland
Wysłany: 2011-02-22, 00:25   

Ok wiec bede szukal ATF+4 dzieki za pomoc mam nadzieje ze dzwiek zniknie :) napisze jutro jak zmienie, ma moze ktos zdjecie swojego silnika 420a z bliska chodzi mi o rozprowadzenie przewodow cisnieniowych tak to sie chyba nazywa wydaje mi sie ze czegos brakuje....

chodzi o zdjecie przy filtrze mam zalozony storzek..
_________________
Ludzie myślą jak zabić czas, a to on zabija nas!
Ostatnio zmieniony przez jacopl 2011-02-22, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-23, 20:53   

GOLDI napisał/a:
jacopl napisał/a:
Wiec ATF+4 to jak 75w90 sorry ze gowe zawracam ale chce miec pewnosc i jeszcze moze powiesz gdzie korek wlewowy?
atf+4 to nie 75w90 to zupelnie inne oleje


szukam na forum czy było coś opisywane w związku z tym olejem i nie moge znaleźć. Goldi to niby olej do automatu możesz napisać coś o tym oleju? Co jest jego zaletą ze nadaje sie do manuala bardzo mnie to interesuje zwłaszcza dziś jak zabrałem się za swoją skrzynie z 3000GT martwił mnie widok oleju jaki spuściłem i to co wypłukałem.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-23, 21:35   

Emilio napisał/a:
GOLDI napisał/a:
jacopl napisał/a:
Wiec ATF+4 to jak 75w90 sorry ze gowe zawracam ale chce miec pewnosc i jeszcze moze powiesz gdzie korek wlewowy?
atf+4 to nie 75w90 to zupelnie inne oleje


szukam na forum czy było coś opisywane w związku z tym olejem i nie moge znaleźć. Goldi to niby olej do automatu możesz napisać coś o tym oleju? Co jest jego zaletą ze nadaje sie do manuala bardzo mnie to interesuje zwłaszcza dziś jak zabrałem się za swoją skrzynie z 3000GT martwił mnie widok oleju jaki spuściłem i to co wypłukałem.
do skrzyn biegów leje się to co zaleca producent a nie wg tzw widzimisie

ATF+4:
CHARAKTERYSTYKA:
SAE klasa lepkości: n/a
Ciężar właściwy przy 150C…0,847
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,51 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C…33,2 cSt
Indeks lepkości…204
Temperatura krzepnięcia…-51oC
Temperatura zapłonu…198oC
Lepkość Brookefield przy -400C…8,380 cP

wystarczy ;> ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12