Wysłany: 2008-01-13, 20:05 Pomoc Przy Eclipse 1Gen.Zawieszenie tylne
Witajcie,jestem od wczoraj scz?sliwym posiadaczem Mitsubishi Eclipse pierwszej generacji,i jad?c przy pr?dko?ciach od 110 i wyrzej strasznie kierownica dr?y.Czy powodem sa niewywa?one ko?a czy co? innego?? Przy Civicu tez tak mia?em,ale po wywa?eniu by?o ju? ok. Po drugie,kiedy wcinam sie w ?uki na drogach,?uca mi dup? auta,i ojciec m?wi? mi ?e lewe tylne ko?o idzie jako? krzywo. No i bardzo je czu? na dziurach,wr?cz wali.
Jestem nowy na forum i prosze o niekasowanie tematu,a jesli znalaz? si? on w nieodpowiednim dziale,prosze o przeniesienie go.
Potrzebuj? pilnej pomocy..... :niepewny:
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-04-18, 11:59, w całości zmieniany 3 razy
conti [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-13, 21:06
LowRider, w pewnym sensie sam sobie odpowiedzia?e? na swoje pytania. Ostatnio by? (par? temat?w ni?ej) dyskutowany problem. I zastan?w si? czy je?dzi? z tak? pr?dko?ci? je?eli masz co? z zawieszeniem. Najpro?ciej odwied? stacj? diagn. lub dobrego mechanika i niech rzuci okiem. Problem?w mo?e by? wiele.
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-13, 22:28
Wywazenie opon to pierwsze dla drgan.
Sprawdzenie stanu zawieszenia to drugie. Sprawdz tez cisnienie w oponach i kondycje opon.
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 11:02
opony sa pierwszej mlodo?ci,mam na felgach 15 Mitsubishi oponki z 1 cm bierznika,tegoroczne tak wiec mysl? ?e opony s? ok,ale to wszystko sprawdz? na stacji diagnostycznej ,a oponki wywa?e sobie w wulkanizacji :)Mam nadzieje,ze dam jako? rad? zrobi? to p?ywanie
[ Dodano: 2008-01-14, 17:43 ]
mam do was wazne pytanie. Czy na osi Tylnej znajduj? sie czopy czy je?li np ten element ulegnie skrzywieniu to trzeba ca?? o? wymieni? czy tylko czop?? Bo to stwierdzi? jak narazie mechanik.... ?? Mam nadzieje,?e sa czopy....
sam nie wiem co to jest czop,ale to pewnie takie cos,na co nak?ada si? piaste czy co? w tym rodzaju. Eclipse 1 gen ma tak? kwadratow? o? na tylnych ko?ach a nie ma wachacza. Mechanik powiedzia?,?e lewe tylne ko?o jest zbierzne,przodem idzie w strone auta,i m?wi,?e to i tak trzeba zbada? na urz?dzeniach ,co jutro zrobi?,ale mi tez powiedzia?,?e je?li o? jest w calo?ci bez rozbieralnego czopu to trzeba bedzie j? wymieni? ,a je?li jest rozbieralny czop to mo?na go wyprostowa?....mo?e kto? dok?adniej wie o co mi chodzi>>??
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 19:31
Co to jest czop? Jesli chodzi o regulacje to jest mozliwosc ustawienia zbieznosci fabrycznie ale nie geometri... w zaleznosci od tego co to jest to moge Ci podpowiedziec co i jak.
A jesli jest jak mowi i dobrze to rozumiem to masz za duza zbieznosc i to moze byc powodem tego "plywania" na drodze.
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 20:27
no dobra to powiedzmy,?e za du?a zbierzno?? jest,ale mechanik powiedzia?,?e na tyle nie ma regulacji ... ... i m?wi?,?e mo?e czop sie skrzywi? od wpadni?cia w dziure,a je?li jest on rozbieralny to spoko,ale je?li nie to trzeba bedzie za?atwi? ca?? o?.... i co teraz?? ale dziwi mnie t?uczenie na dziurach.... i sk?d ja wezm? o?....
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 21:49
Ze jak??? Przeciez Eclipse ma niezalezne zawieszenie.... chyba ze ja cos po..ieprzylem. Jesli jest niezalezne to sprawdz co jest zgiete albo nastaw je jak nalezy.. oczywiscie na maszynie do zbieznosci. Niech mnie ktos poprawi z tym tylnym zawieszeniam... bo jesli jest niezalezne to jest tam wiele rozwiazan w zaleznosci od ustawien.
Jesli jest jednolita os (mozesz sam sprawdzic), i jest pogiete to masz problem.
uuuuuu to do bani.... czy mechanik podal Ci wymiary tylnego zawieszenia? Dwa lata siedzialem w zbieznosciach i geometrii... jak masz liczby to podaj mi je to ci powiem co i jak.
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 22:04
jeszcze nic dok?adnie nie wiem,oka?e wszystko si? jutro na stacji diagnostycznej,tak wiec a? do jutra nie b?d? pis??,bo nie chc? za?mieca?,ale mam nadzieje g??bok? ?e nie b?d? musia? kupywa? osi....
allias [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-14, 23:30
Popros o odczyty...
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-15, 12:33
s?uchajcie, przy wachaczu lewym tylnym zci?ta jest ?ruba przy karoserii i wachacz sie przesuwa do przodu i do ty?u i to jest podstawowa wada. Potrezbuj? Tuleje wachacza tylnego,obdzwoni?em sklepy i nikt nic nie ma....co ja teraz zrobi?..... a tak si? cieszy?em na Eclipse.... Pomocy....jak ktos ma cz??? tak? to prosze o kontakt na PW jak najszybciej
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2008-01-15, 16:00, w całości zmieniany 2 razy
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-15, 19:11
a wiec jest tak. O? jest ca?a z tymi bocznymi metalami(nie wiem jak to nazwa?) i kuzyn mi powiedzia? (mechanik) ?e gumy sa dobre,a jedyne co trzeba zrobi? to jest to,?eby t? star? ?rube kt?ra si? ?cie?a nale?y wybi? i zast?pi? j? now? . i m?wi?,?e niby trzeba by zrobi? dziure w nadkolu zeby j? wybi?.... nie chce dziurawi? Eclipsa....
[ Dodano: 2008-01-15, 19:52 ]
eee...?ruba i nakr?tka sa w pod?u?nicy-tak powiedzia? Mechanik dobry z s?siedztwa.... i trzeba j? jako? wydosta?... Do ASO fiata chyba sie zg?osze i tam to mi zrobi?.... szkoda,bo auto jest mi potrzebne ci?gle,a swojego civica prawdopodobnie sprzedam w Czwartek/Pi?tek
[ Dodano: 2008-01-21, 10:27 ]
witam was. Auto ju? jest sprawne !! Tuleje kupi?em od kolesia na allegro za 100 z? /szt czyli razem z przesy?k? 212 z?. .. Mechanik rozebra? to i nawet potrzebowa? blacha?a,bo nakr?tka w pod?u?nicy by?a urwana!! .... To wszystko wspawali od nowa na ruski mocny spaw i za?o?yl tulejki i gra gitara i jeszcze mia?em zapieczony t?oczek lewego przedniego zacisku,o czym on mnie dopiero u?wiadomi?. Za za?o?enie tulejek,za robocizne i za wyczyszczenie t?oczka wzio? 170 z?.... A ja mia?em naszykowane 600 z?...a tu taki suprise
Aha.jeszcze ostatnim problemem jest to,?e auto,a w?a?ciwie obroty trzymaj? sie na poziomie poni?ej 1000 obr/min i wahaj? si?.Kiedy auto jest zimne to ga?nie,a kiedy ju? rozgrzane to nie,ale i tak obroty s? poni?ej 1000 .... co jest Tego przyczyn???
Ostatnio zmieniony przez Diabel 2008-02-17, 23:47, w całości zmieniany 1 raz
ralph [Usunięty]
Wysłany: 2008-02-18, 00:08
LowRider napisał/a:
Do ASO fiata chyba sie zg?osze i tam to mi zrobi?.... szkoda,bo auto jest mi potrzebne ci?gle
sory ale nie moglem sie powstrzymac
LowRider napisał/a:
Aha.jeszcze ostatnim problemem jest to,?e auto,a w?a?ciwie obroty trzymaj? sie na poziomie poni?ej 1000 obr/min i wahaj? si?.Kiedy auto jest zimne to ga?nie,a kiedy ju? rozgrzane to nie,ale i tak obroty s? poni?ej 1000 .... co jest Tego przyczyn???
poczytaj trochce na forum a napewno znajdziesz odpowiedz na to pytanie podpowiem tylko tobie ze przyczyna pewnie lerzy w silniczku krokowym
Ostatnio zmieniony przez ralph 2008-02-18, 00:15, w całości zmieniany 1 raz
LowRider [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-25, 01:30
tak wiec....jest od dzisiaj zima... i kiedy wjad? Moim Eclipsem na ?lisk? nawierzchnie do zaczyna mnie nosi? od ?rodka drogi do prawej,jest diabelnie niestabilne,az czu? jak znosi na lewo ?eby zaraz odbi?o w prawo. Wymieni?em tuleje wachacza tylnego,jedn? tuleje wachacza przedniego,jeden sworze? wachacza,??czniki dr??ka stabilizatora.... Co mo?e by? przyczyn? takiego Driftu na ?liskiej nawierzchni?? Czy problemu szuka? w tylnym zawieszeniu czy w przednim?? Dodam,?e z tym ty?em wcze?niej mia?em k?opot opisany wyrzej,kt?ry by? naprawiony,ale tylne lewe ko?o widocznie ODSTAJE DO?EM OPONY NA ZEWNATZ ..... Czy mo?e np amortyzatory sa walni?te,czy mo?e o? dosta?a i jest skrzywiona?? Wol? popytac was,?anim si? udam na wymuszony przegl?d .... 100z? bym musia? zap?aci? bo w?a?ciwy przegl?d mam w Lipcu.... Mo?e ktos pomo?e...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach