To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Inne - MITSUBISHI LANCER by rosomak

rosomak1983 - 2011-08-11, 18:14
Temat postu: MITSUBISHI LANCER by rosomak
Przedstawiam wam moj ukochany dupowóz. Jest to mitsubishi lancer z 1993 po modyfikacjach. Jest to moje pierwsze auto które kupiłem jakies 3 lata temu, swiezo po skończeniu studiów i krótkim pobycie za granica zeby na lancerka zarobic :badcrack:
Poczatkowo było to zwykły seryjny wóz;

Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.

Z biegiem czasu wprowadziłem sporo zmian aktualnie jest taki oto setap który nie jest ostateczny; ( w miedzyczasie kombinowałem ze swapami i hybrydami silnika z GTI)
ma raczej u mnie dożywocie





SILNIK

4g63 DOHC (z mojej czarnej eclipsy o przebiegu jakies 110tyśkm)
oczywiscie 6 bolt :paker:
Wywalone wałki balansowe, zaślepiony EGR, zaslepione podcisniania
doładowany podtlenkiem gazylu w razie potrzeby :ksiadz:
Dolot z rury (narazie prowizorka)
Chłodnica z colta GTI niemal nowa;


Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł :jezyk: )
reduktor ZAVOLI ZETA

SKRZYNIA i naped.

seryjna z wersji 1.6 czyli oczywscie jest to FWD, w planie zmiana na skrzynie z colta GTi z krótszymi przełozeniami poniewaz mam taka nowa fabryczna (dodam ze ta z 1.6 daje rade)

ZAWIESZENIE;
-seryjne amory i sprezyny z 1.6, kiedys miałem LESJOFORY -30mm ale wywaliłem bo jezdze tym na codzien po polskich drogach :roll:
-gumy zawieszenia POLIURETANY od deutera, przód juz załozony tył jeszcze mam na pólce.


Uploaded with ImageShack.us

UKŁAD HAMULCOWY;
przód;
Zaciski z colta GTi
Klocki EBC red stuff
Tarcze BREMBRO
tył;
niesmiertelne bębny i tak zostanie bo rekaw jest swietny.

WNETRZE;
-kierownica DINO RAID 32cm z ori klaksonem mitsubishi
-półkubły RECARO takie same jak były w EVO I (ja mam z LRS-a)
-skrócona gałka zmiany biegów





[/quote]

FELGI i OPONY
-letnie
15'' HIJOIN HRS na oponach NANKANG ultrasport 190/50R15
-zimowe
białe BBS 14'' na oponach 180/55R14

WYDECH;
taki jak seria eclipse bodajze 2'' przelot na jednym tłumiku przelotowym z ecli , na końcu jakis z tłumik który był w EVO IV dobre wykonanie


Dbam jak moge min zrobilem pełna konserwacje i nieco kombinowałem ze swapami.
Do wozu jestem bardzo przywiazany i nie mam zamiaru nigdy sprzedawac...
Pozatym jest bardzo praktycznym dupowozem dajacym duzo frajdy na codzien.

Tiamat - 2011-08-11, 21:37

no Panie :dance: podoba mnie sie :ok:
elinwar - 2011-08-11, 21:45

kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany?
Tofik - 2011-08-11, 22:46

elinwar,
http://www.poliuretan.olkusz.pl/

rosomak1983 - 2011-08-11, 23:34

elinwar napisał/a:
kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany?

najlepiej zróbcie zamowienie grupowe. Ja sie w takie wkreciłem i zapłaciłem za np komplet na przód (na zdjeciu) 240zł juz z wysyłka. tył wyszedł tak samo.

Co do modyfikacji lancer posiada od dawna orginalne progi z lancera evo II.\
I obrotomierz (w sumie to całe zegary choc sama obrotke tez przekładałem) z colta GTI, bo ori z 1.6SOHC nie czyta obrotów z układu zapłonowego stosowanego w silnikach DOHC,
Jeszcze pompa paliwa z EVO dostałem w prezencie od uzytkownika 6-bolt. (dzięki wielkie)
ktory to zreszta wykonał swapa na 4g63.
Przy okazji wyposarzenie;
-4xelektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-elektr. szyberdach
-wspomaganie i centalny zamek (to chyba oczywiste)

nie ma klimy i ABS-u ale mi tego nie trza :glupawka:

[ Dodano: 2011-08-14, 23:00 ]
A oto skrzynia z GTI;


Uploaded with ImageShack.us

gaca - 2011-08-15, 12:37

Super buda, wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II,
przyznam się, że też zamierzałem kupić takiego suchego Lancera i zrobić swapa z ecli.
Z ciekawości ile to waży?

Bobo - 2011-08-15, 12:53
Temat postu: Re: MITSUBISHI LANCER by rosomak
rosomak1983 napisał/a:


Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.



:>

rosomak1983 - 2011-08-15, 13:41

gaca napisał/a:
wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II,

moze beda z EVO III ale to sie zobaczy :jezyk:

gaca napisał/a:
Z ciekawości ile to waży?

teraz nieco sie roztył skurwiel :ksiadz: Silnik wiekszy , felgi wieksze niz seryjne, instalcja z butla, poniekad hable wieksze... :jezyk: Wazłęm go na wadze to cos ponad 1050-1070kg wyszło mi. A nie za bardzo odchudzisz codzienny dupowóz ,ale moze w przyszłosci lzejsze felgi albo co :jezyk: sie pomysli.

jagos - 2011-08-15, 15:10

rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga :>
gaca - 2011-08-15, 15:19

:ok: nie no świetny jest po prostu... no i ten kolorek... zwłaszcza po zmierzchu w świetle miejskich lamp
rosomak1983 - 2011-08-15, 16:36

jagos napisał/a:
rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga :>

która ??? w dowodzie mam 990kg w manualu pisza to samo,
a na wadze miałem nieco załadowane auto min komplet alufelg, duzo beznyny w baku i gazu w butli, odjałem na mniej wiecej to nie jest dokładna waga ale napewno nie ma duzo wiecej o ile wogóle :ok: jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ???

Gaca dzieki :beer: dla mnie lancer jest optymalnym autem, 4 drzwi, kawalek bagaznika a waga tylko jakies 40-50kg wieksza od colta (w tej samej wersji wyposarzenia etc)
Gdy był silnik 1.6 auto zachwywało stosunkiem spalania/ osiagi; W trasie palac ok 6-6.5 litra bezyny tak do 120km/h , raz jadac ekonomicznie na tasie zrobiłem osobisty rekord spalania-
5.13l/100kM !!! Na mieście pił mi jakies 8,5 litra max. A te 113kM dawały rade przy tej budzie ten 1.6 fajny silniczek był całkiem. tak pisze dla informacji gdyby ktos rowazał kupno tego autko to polecam.
Obecnie auto z 2.0 silnikiem nie jest juz tak ekonomiczne :jezyk: ale jest LPG-y wiec nadal jezdzi sie z miła swiadomoscia :serduszka: a mocy znacznie wiecej.

[ Dodano: 2011-09-18, 21:30 ]
Cel jest taki;



Uploaded with ImageShack.us


pierwszy krok został zrobiony;


Uploaded with ImageShack.us

jagos - 2012-01-20, 12:40

rosomak1983 napisał/a:
jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ???
980kg... troszkę odświeżymy temacik ;)
rosomak1983 - 2012-01-20, 13:11

Pomalowałem kratke wlotu na czarno... trzeba było to zrobic od razu...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

A tutaj z nowym kolega :P


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Oto jak wyglada pod deklem silnik w tym momencie przebieg 110tyś jakies.


Uploaded with ImageShack.us

Pare ujec pod maska;


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Nocne foto;


Uploaded with ImageShack.us

Ma sie dobrze, jezdzi niezawodnie;



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 2012-01-20, 13:15 ]
Zregenerowałem alternator bo w sumie ten co załozyłem jakis niepewny mi sie wydawał.
Okazało sie ze w eclipse trzeba zmienic szczotki razem z regulatorem napiecia.
Łozysk nie rusząłem bo były w swietnej kondycji.
Regeneracja zakończona sukcesem altek ładuje ksiazkowo 14,3 :D

jagos - 2012-01-20, 13:42

A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??

Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI :P

elinwar - 2012-01-20, 14:18

rosomak1983 a na paliwie bogów - LPG ile ten silniczek zrobił?
rosomak1983 - 2012-01-20, 15:52

jagos napisał/a:
A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??

Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI :P

pisze w pierwszym poscie;

Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł )
reduktor ZAVOLI ZETA

Matrix to bdb wtryskiwacze sa zabudowane razem ale sterowane sa osobno, sekwencyjnie.
LPG jest swieze jakies 7-10 tys km zrobiłem na niej.

franko - 2012-01-20, 17:06

rosomak1983, weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie :ok:
Widać że przelewa się u Ciebie pod maską, chłodnica od ecli nie pasowała by ??

cebem - 2012-01-20, 17:07

A ja bym kratkę w zderzaku dziabnął na czarno :jezyk:
rosomak1983 - 2012-01-20, 17:12

franko napisał/a:
weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie

ups miałem do dawno zrobic tyle ze trójnikiem poprowadzic do weza do zbiorniczka.
Ale o dziwo tak jak jest sie sprawdza :jezyk:
A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki :lol2:
Tak chłodnica z ecli nie wejdzie p&p ale ta co jest jest z colta GTi (tzn scisle to z protona LRS ale to samo tylko ze miedziana czy mosieżna czyli lepsza jeszcze) jest podobnej wydajnosci

Ten silnik jak wiecie z osprzetem jest zeswapowany z Pantery jak była NA, mam wtryski 275, ECU z ecupromem.

Cebem zderzak bedzie z EVO III ,laminat mam taki w piwnicy ;-)

franko - 2012-01-20, 17:24

rosomak1983 napisał/a:
A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki

:ok:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group