MITSUBISHI LANCER by rosomak |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-11, 18:14 MITSUBISHI LANCER by rosomak
|
|
|
Przedstawiam wam moj ukochany dupowóz. Jest to mitsubishi lancer z 1993 po modyfikacjach. Jest to moje pierwsze auto które kupiłem jakies 3 lata temu, swiezo po skończeniu studiów i krótkim pobycie za granica zeby na lancerka zarobic
Poczatkowo było to zwykły seryjny wóz;
Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.
Z biegiem czasu wprowadziłem sporo zmian aktualnie jest taki oto setap który nie jest ostateczny; ( w miedzyczasie kombinowałem ze swapami i hybrydami silnika z GTI)
ma raczej u mnie dożywocie
SILNIK
4g63 DOHC (z mojej czarnej eclipsy o przebiegu jakies 110tyśkm)
oczywiscie 6 bolt
Wywalone wałki balansowe, zaślepiony EGR, zaslepione podcisniania
doładowany podtlenkiem gazylu w razie potrzeby
Dolot z rury (narazie prowizorka)
Chłodnica z colta GTI niemal nowa;
Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł )
reduktor ZAVOLI ZETA
SKRZYNIA i naped.
seryjna z wersji 1.6 czyli oczywscie jest to FWD, w planie zmiana na skrzynie z colta GTi z krótszymi przełozeniami poniewaz mam taka nowa fabryczna (dodam ze ta z 1.6 daje rade)
ZAWIESZENIE;
-seryjne amory i sprezyny z 1.6, kiedys miałem LESJOFORY -30mm ale wywaliłem bo jezdze tym na codzien po polskich drogach
-gumy zawieszenia POLIURETANY od deutera, przód juz załozony tył jeszcze mam na pólce.
Uploaded with ImageShack.us
UKŁAD HAMULCOWY;
przód;
Zaciski z colta GTi
Klocki EBC red stuff
Tarcze BREMBRO
tył;
niesmiertelne bębny i tak zostanie bo rekaw jest swietny.
WNETRZE;
-kierownica DINO RAID 32cm z ori klaksonem mitsubishi
-półkubły RECARO takie same jak były w EVO I (ja mam z LRS-a)
-skrócona gałka zmiany biegów
[/quote]
FELGI i OPONY
-letnie
15'' HIJOIN HRS na oponach NANKANG ultrasport 190/50R15
-zimowe
białe BBS 14'' na oponach 180/55R14
WYDECH;
taki jak seria eclipse bodajze 2'' przelot na jednym tłumiku przelotowym z ecli , na końcu jakis z tłumik który był w EVO IV dobre wykonanie
Dbam jak moge min zrobilem pełna konserwacje i nieco kombinowałem ze swapami.
Do wozu jestem bardzo przywiazany i nie mam zamiaru nigdy sprzedawac...
Pozatym jest bardzo praktycznym dupowozem dajacym duzo frajdy na codzien. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-11, 19:13, w całości zmieniany 17 razy |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-08-11, 21:37
|
|
|
no Panie podoba mnie sie |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-08-11, 21:45
|
|
|
kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-11, 23:34
|
|
|
elinwar napisał/a: | kto to deuter? moze zrobic do 2g takie poliurethany? |
najlepiej zróbcie zamowienie grupowe. Ja sie w takie wkreciłem i zapłaciłem za np komplet na przód (na zdjeciu) 240zł juz z wysyłka. tył wyszedł tak samo.
Co do modyfikacji lancer posiada od dawna orginalne progi z lancera evo II.\
I obrotomierz (w sumie to całe zegary choc sama obrotke tez przekładałem) z colta GTI, bo ori z 1.6SOHC nie czyta obrotów z układu zapłonowego stosowanego w silnikach DOHC,
Jeszcze pompa paliwa z EVO dostałem w prezencie od uzytkownika 6-bolt. (dzięki wielkie)
ktory to zreszta wykonał swapa na 4g63.
Przy okazji wyposarzenie;
-4xelektryczne szyby
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-elektr. szyberdach
-wspomaganie i centalny zamek (to chyba oczywiste)
nie ma klimy i ABS-u ale mi tego nie trza
[ Dodano: 2011-08-14, 23:00 ]
A oto skrzynia z GTI;
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-12, 00:50, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
gaca
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 152 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-08-15, 12:37
|
|
|
Super buda, wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II,
przyznam się, że też zamierzałem kupić takiego suchego Lancera i zrobić swapa z ecli.
Z ciekawości ile to waży? |
|
|
|
|
Bobo
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 258 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-08-15, 12:53 Re: MITSUBISHI LANCER by rosomak
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: |
Silnik 4g92 sohc 113kM przy wadze 990kg.
|
|
_________________ błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie.... |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-15, 13:41
|
|
|
gaca napisał/a: | wrzuć jeszcze zderzaki chociaż z Evo II, |
moze beda z EVO III ale to sie zobaczy
gaca napisał/a: | Z ciekawości ile to waży? |
teraz nieco sie roztył skurwiel Silnik wiekszy , felgi wieksze niz seryjne, instalcja z butla, poniekad hable wieksze... Wazłęm go na wadze to cos ponad 1050-1070kg wyszło mi. A nie za bardzo odchudzisz codzienny dupowóz ,ale moze w przyszłosci lzejsze felgi albo co sie pomysli. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-15, 15:10
|
|
|
rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
gaca
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 152 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-08-15, 15:19
|
|
|
nie no świetny jest po prostu... no i ten kolorek... zwłaszcza po zmierzchu w świetle miejskich lamp |
Ostatnio zmieniony przez gaca 2011-08-15, 15:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-08-15, 16:36
|
|
|
jagos napisał/a: | rosomak1983, Oj jakaś niska ta waga |
która ??? w dowodzie mam 990kg w manualu pisza to samo,
a na wadze miałem nieco załadowane auto min komplet alufelg, duzo beznyny w baku i gazu w butli, odjałem na mniej wiecej to nie jest dokładna waga ale napewno nie ma duzo wiecej o ile wogóle jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ???
Gaca dzieki dla mnie lancer jest optymalnym autem, 4 drzwi, kawalek bagaznika a waga tylko jakies 40-50kg wieksza od colta (w tej samej wersji wyposarzenia etc)
Gdy był silnik 1.6 auto zachwywało stosunkiem spalania/ osiagi; W trasie palac ok 6-6.5 litra bezyny tak do 120km/h , raz jadac ekonomicznie na tasie zrobiłem osobisty rekord spalania-
5.13l/100kM !!! Na mieście pił mi jakies 8,5 litra max. A te 113kM dawały rade przy tej budzie ten 1.6 fajny silniczek był całkiem. tak pisze dla informacji gdyby ktos rowazał kupno tego autko to polecam.
Obecnie auto z 2.0 silnikiem nie jest juz tak ekonomiczne ale jest LPG-y wiec nadal jezdzi sie z miła swiadomoscia a mocy znacznie wiecej.
[ Dodano: 2011-09-18, 21:30 ]
Cel jest taki;
Uploaded with ImageShack.us
pierwszy krok został zrobiony;
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-15, 16:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-20, 12:40
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jagos, a Twój Gtik ile ma w dowodzie ??? | 980kg... troszkę odświeżymy temacik |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-01-20, 13:11
|
|
|
Pomalowałem kratke wlotu na czarno... trzeba było to zrobic od razu...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A tutaj z nowym kolega
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Oto jak wyglada pod deklem silnik w tym momencie przebieg 110tyś jakies.
Uploaded with ImageShack.us
Pare ujec pod maska;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Nocne foto;
Uploaded with ImageShack.us
Ma sie dobrze, jezdzi niezawodnie;
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
[ Dodano: 2012-01-20, 13:15 ]
Zregenerowałem alternator bo w sumie ten co załozyłem jakis niepewny mi sie wydawał.
Okazało sie ze w eclipse trzeba zmienic szczotki razem z regulatorem napiecia.
Łozysk nie rusząłem bo były w swietnej kondycji.
Regeneracja zakończona sukcesem altek ładuje ksiazkowo 14,3 |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-20, 13:42
|
|
|
A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??
Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2012-01-20, 14:18
|
|
|
rosomak1983 a na paliwie bogów - LPG ile ten silniczek zrobił? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-01-20, 15:52
|
|
|
jagos napisał/a: | A co Ty tam masz za LPG?? Nie masz pojedynczych wtryskiwaczy??
Zdecydowanie bardziej pod maską podoba mi się w Lancerze a niżeli w ECLI |
pisze w pierwszym poscie;
Instalacja LPG;
sekwencja stag 300plus
wtryski MATRIX 544HD (te lepsze po 500zł )
reduktor ZAVOLI ZETA
Matrix to bdb wtryskiwacze sa zabudowane razem ale sterowane sa osobno, sekwencyjnie.
LPG jest swieze jakies 7-10 tys km zrobiłem na niej. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 15:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-01-20, 17:06
|
|
|
rosomak1983, weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie
Widać że przelewa się u Ciebie pod maską, chłodnica od ecli nie pasowała by ?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
cebem
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 891 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-01-20, 17:07
|
|
|
A ja bym kratkę w zderzaku dziabnął na czarno |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-01-20, 17:12
|
|
|
franko napisał/a: | weź po ludzku zaślep ten wężyk przy termostacie |
ups miałem do dawno zrobic tyle ze trójnikiem poprowadzic do weza do zbiorniczka.
Ale o dziwo tak jak jest sie sprawdza
A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki
Tak chłodnica z ecli nie wejdzie p&p ale ta co jest jest z colta GTi (tzn scisle to z protona LRS ale to samo tylko ze miedziana czy mosieżna czyli lepsza jeszcze) jest podobnej wydajnosci
Ten silnik jak wiecie z osprzetem jest zeswapowany z Pantery jak była NA, mam wtryski 275, ECU z ecupromem.
Cebem zderzak bedzie z EVO III ,laminat mam taki w piwnicy |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-01-20, 17:22, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-01-20, 17:24
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | A w jakim sensie przelewa ? Ze mam dwa korki |
|
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
|